Najczęściej zadawane pytania

Popularne pytania

  1. W jaki sposób wziąć udział w grywalizacji oraz wysyłać statusy będąc Opiekunem?

    Jeżeli jesteś Opiekunem grupy i chcesz wysyłać swoje statusy do Bliskich, oraz mieć możliwość zdobycia większej ilości nagród, pobierz na swój telefon także aplikację Jestem Bezpieczny i dodaj siebie jako Bliskiego.
    W przypadku nie posiadania aplikacji Jestem bezpieczny przez Opiekuna, nie będzie możliwe wysyłanie własnych statusów oraz odpowiadanie na zgłoszenia członków grupy. Nie będzie też możliwości zdobycia wszystkich nagród.

  2. Jak pobrać aplikację mobilną?

    1. Dbam o Bliskich

      Aplikacja jest dostępna na telefony:
      - Android w wersji 4.1 i wyższej
      - iOS w wersji 11 lub wyższej
      Aby pobrać aplikacje:
      - wejdź do sklepu Play dla telefonów z Androidem LINK
      - wejdź do sklepu App Store dla telefonów iOS LINK

      Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usługi bezpośrednio z Twojego telefonu.

    2. Jestem bezpieczny

      Aplikacja Jestem w domu jest dostępna na telefony:
      - Android w wersji 4.1 i wyższej
      - iOS w wersji 11 lub wyższej
      Aby pobrać aplikacje:
      - wejdź do sklepu Play dla telefonów z Androidem LINK
      - wejdź do sklepu App Store dla telefonów iOS LINK

      Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usługi bezpośrednio z Twojego telefonu.

  3. Jaki jest koszt pobrania aplikacji?

    Pobranie aplikacji jest darmowe.

  4. Czy żeby korzystać z aplikacji muszę podpisać dodatkową umowę z operatorem?

    Aby korzystać z aplikacji nie trzeba podpisywać żadnych dodatkowych umów.

  5. Czym różni się aplikacja Dbam o Bliskich od aplikacji Jestem bezpieczny?

    1. Dbam o Bliskich

      Aplikacja Dbam o Bliskich przeznaczona jest dla osób, które w roli Opiekunów utworzonej przez siebie grupy, otrzymywać będą powiadomienia SOS, wiadomości OK, czy lokalizacje wszystkich Bliskich.

    2. Jestem bezpieczny

      Aplikacja Jestem bezpieczny przeznaczona jest dla Bliskich osób Opiekuna danej grupy.

  6. W jaki sposób z aplikacji Dbam o Bliskich wysłać Bliskim zaproszenie do pobrania aplikacji Jestem bezpieczny?

    Aby lokalizować i otrzymywać powiadomienia od Bliskich, należy dodać wybrane osoby do utworzonej grupy. W tym celu, zezwól aplikacji na dostęp do Twoich kontaktów. Z listy wybierz Bliskich lub wpisz ich numery telefonów ręcznie. Twój Bliski otrzyma od Ciebie SMS z linkiem do aplikacji Jestem bezpieczny, którą musi pobrać i zainstalować na swoim telefonie oraz zaakceptować Twoje zaproszenie.

  7. Jak dodać Bliskiego do aplikacji Dbam o Bliskich?

    Aby dodać Bliskiego i móc go lokalizować oraz otrzymywać niezbędne powiadomienia, musi on zainstalować na swoim telefonie aplikację Jestem bezpieczny, do której zaproszenie wyślesz mu jako Opiekun z aplikacji Dbam o Bliskich.

  8. Ile osób może być w grupie, którą zakłada opiekun w aplikacji Dbam o Bliskich?

    W grupie, którą zakłada Opiekun w aplikacji Dbam o Bliskich może być maksymalnie 10 osób.

  9. Jak usunąć osobę z grupy w aplikacji Dbam o Bliskich?

    W dolnym menu wybierz osobę którą chcesz usunąć z listy, a następnie kliknij Więcej i Edytuj. Z górnego menu wybierz „Kosz” aby usunąć Bliskiego z listy.

  10. Jak dodać strefę w aplikacji Dbam o Bliskich?

    Z menu w aplikacji wybierz opcję Strefy i postępuj zgodnie z instrukcją.

  11. Czy w aplikacji Jestem bezpieczny można dodawać strefy bezpieczeństwa?

    W aplikacji Jestem bezpieczny nie ma możliwości dodania stref bezpieczeństwa.

  12. Dlaczego nie dostałem powiadomienia o opuszczeniu/wejściu do strefy bądź powiadomienia przychodzą w złej kolejności?

    Powodem może być zbyt bliskie położenie dwóch stref bądź strefy nachodzą na siebie.

  13. Jak wysłać sygnał S.O.S z aplikacji Jestem bezpieczny?

    Wybierz czerwony przycisk S.O.S, a następnie określ kategorię jakiej pomocy potrzebujesz. Do S.O.S można załączyć video lub zdjęcie.

  14. Jak w aplikacji Jestem bezpieczny udostępnić swoją lokalizację Opiekunowi?

    Wystarczy, że wyślesz Opiekunowi dowolne powiadomienie, np. Wszystko OK lub powiadomisz go, gdzie się przemieszczasz, np. Idę po Zakupy. Lokalizacja zostanie wysłana do Opiekuna razem z Twoim powiadomieniem. Pamiętaj, abyś w momencie wysyłania zgłoszenia miał włączony GPS w telefonie - wtedy Twoja lokalizacja będzie dokładniejsza.

  15. Jak dokładna jest lokalizacja?

    Aby uzyskać najdokładniejszą lokalizację namierzamy telefony komórkowe różnymi metodami:
    - GPS: najlepsza dokładność ok 10 - 20 m uzyskiwana jest dzięki zainstalowaniu aplikacji Jestem bezpieczny na telefonie Bliskiego.
    - Wi-Fi: jeśli telefon znajduje się w zasięgu sieci Wi-Fi, dokładność lokalizacji może wynieść od 10 do 50 metrów.
    - GSM: nawet jeśli Twój bliski nie ma smartfona, możemy lokalizować go za pomocą sieci GSM - dokładność jest mniejsza i wynosi od 100 do 3000 metrów.

  16. Jakich uprawnień potrzebuje aplikacja by korzystać poprawnie?

    1. Dbam o Bliskich

      Aplikacja nie wymaga żadnych specjalnych uprawnień. Dla własnej wygody i do szybszego stworzenia grupy rodzinnej, warto, by Opiekun wyraził zgodę na dostęp do kontaktów (umożliwi to sprawny wybór Bliskich i dodanie ich do grupy bezpośrednio z książki telefonicznej) oraz zgodę na lokalizowanie telefonu ( umożliwi to sprawne nanoszenie stref bezpieczeństwa na podstawie lokalizacji Opiekuna).

    2. Jestem bezpieczny

      Aby aplikacja działała poprawnie, konieczne jest wyrażenie zgody na: lokalizację urządzenia, robienie zdjęć i nagrywanie filmów, zapisywanie zdjęć i filmów, nagrywanie dźwięku, wykonywanie połączeń oraz dostęp do kontaktów.

  17. Czy do korzystania z aplikacji konieczne jest wyrażenie zgody na dostęp aplikacji do położenia (GPS)?

    1. Dbam o Bliskich

      Aby korzystać z aplikacji nie ma konieczności wyrażania zgody na dostęp aplikacji do położenia Opiekuna. Aplikacja Dbam o Bliskich może poprosić o dostęp do lokalizacji Opiekuna w dwóch przypadkach: - podczas dodawania strefy bezpieczeństwa, - jeśli użytkownik włączy opcję „Pokaż moją lokalizację na mapie”

    2. Jestem bezpieczny

      Aby korzystać z aplikacji Jestem bezpieczny niezbędne jest wyrażenie zgody na dostęp aplikacji do lokalizacji użytkownika. Uwaga! Ważne, aby podczas zaznaczania zgody wybrać opcję: „Zawsze”.

  18. Jak w aplikacji wyświetlić historię lokalizacji?

    Historia lokalizacji wyświetlana jest na profilu Bliskiego. Wystarczy wybrać Bliskiego i wybrać opcję historia.

    UWAGI NA TEMAT HISTORII:
    - Historia jest widoczna przez 5 dni.
    - Nie ma możliwości usunięcia historii lub danej jej części.
    - Nie ma możliwości zapisania lub wydrukowania listy historii z aplikacji. Jeżeli jest taka konieczność, zalecamy wykonywanie zrzutów z ekranów.

  19. Czy osoby z mojej grupy mogą lokalizować mnie bez mojej wiedzy?

    Opiekun danej grupy (w ustawieniach aplikacji) decyduje o udostępnianiu lokalizacji Bliskiego pozostałym osobom. Jeżeli nie chcesz, aby inni widzieli Twoją lokalizację - poproś Opiekuna, aby wyłączył udostępnianie Twojej lokalizacji pozostałym osobom z grupy.
    Co ważne, lokalizacja Opiekuna nie jest udostępniana pozostałym osobom w grupie. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy Opiekun samodzielnie doda w aplikacji siebie jako Bliskiego.
    Gdy tylko odinstalujesz aplikację lub wyłączysz uprawnienia lokalizacji, Twoja lokalizacja nie będzie już aktualizowana.

  20. Jak przestać udostępniać swoją lokalizację?

    Wyłączenie lokalizacji w jednej grupie nie wpłynie na udostępnianie lokalizacji w innych grupach. Opiekun decyduje czy Twoja lokalizacja jest widoczna dla innych członków Grupy. Aby zatrzymać udostępnianie Twojej lokalizacji, poproś Opiekuna o zmianę.

Lokalizacja

  1. Jak dodać strefę w aplikacji Dbam o Bliskich?

    Z menu w aplikacji wybierz opcję Strefy i postępuj zgodnie z instrukcją.

  2. Czy w aplikacji Jestem bezpieczny można dodawać strefy bezpieczeństwa?

    W aplikacji Jestem bezpieczny nie ma możliwości dodania stref bezpieczeństwa.

  3. Dlaczego nie dostałem powiadomienia o opuszczeniu/wejściu do strefy bądź powiadomienia przychodzą w złej kolejności?

    Powodem może być zbyt bliskie położenie dwóch stref bądź strefy nachodzą na siebie.

  4. Jak w aplikacji Jestem bezpieczny udostępnić swoją lokalizację Opiekunowi?

    Wystarczy, że wyślesz Opiekunowi dowolne powiadomienie, np. Wszystko OK lub powiadomisz go, gdzie się przemieszczasz, np. Idę po Zakupy. Lokalizacja zostanie wysłana do Opiekuna razem z Twoim powiadomieniem. Pamiętaj, abyś w momencie wysyłania zgłoszenia miał włączony GPS w telefonie - wtedy Twoja lokalizacja będzie dokładniejsza.

  5. Jak dokładna jest lokalizacja?

    Aby uzyskać najdokładniejszą lokalizację namierzamy telefony komórkowe różnymi metodami:
    - GPS: najlepsza dokładność ok 10 - 20 m uzyskiwana jest dzięki zainstalowaniu aplikacji Jestem bezpieczny na telefonie Bliskiego
    - Wifi: jeśli telefon znajduje się w zasięgu sieci Wifi, dokładność lokalizacji może wynieść od 10 do 50 metrów
    - GSM: nawet jeśli Twój bliski nie ma smartfona, możemy lokalizować go za pomocą sieci GSM - dokładność jest mniejsza i wynosi od 100 do 3000 metrów.

  6. Czy lokalizowanie działa wewnątrz pomieszczeń?

    Tak, ale sygnał GPS może być w pomieszczeniach słabszy, dlatego tak ważne jest podłączenie telefonu do Wi-Fi.

  7. Czy lokalizowana osoba jest o tym informowana?

    Lokalizowana osoba nie wie, że w danym momencie Opiekun sprawdza jej aktualne miejsce pobytu.

  8. Czy do korzystania z aplikacji konieczne jest wyrażenie zgody na dostęp aplikacji do położenia (GPS)?

    1. Dbam o Bliskich

      Aby korzystać z aplikacji nie ma konieczności wyrażania zgody na dostęp aplikacji do położenia Opiekuna.
      Aplikacja Dbam o Bliskich może poprosić o dostęp do lokalizacji Opiekuna w dwóch przypadkach:
      - podczas dodawania strefy bezpieczeństwa,
      - jeśli użytkownik włączy opcję „Pokaż moją lokalizację na mapie”

    2. Jestem bezpieczny

      Aby korzystać z aplikacji Jestem bezpieczny niezbędne jest wyrażenie zgody na dostęp aplikacji do lokalizacji użytkownika. Uwaga! Ważne, aby podczas zaznaczania zgody wybrać opcję: „Zawsze”.

  9. Członek grupy przestał aktualizować swoją lokalizację. Jak naprawić ten błąd?

    UWAGA: Kroki te dotyczą osoby, której telefon przestał aktualizować lokalizację.

    1. Na początku sprawdź. Istnieje kilka powodów, dla których możesz nie widzieć lokalizacji członka grupy:
    - Bliski zamknął aplikację i jest ona nieaktywna w jego telefonie. Poproś go o ponowne uruchomienie aplikacji. Bliski wyłączył telefon lub bateria w jego urządzeniu wyczerpała się, lub jest poniżej 20%.
    - Bliscy znajdują się w obszarze, w którym nie ma lub jest bardzo słabe połączenie sieciowe – dwa słupki siły sygnału lub mniej – w takiej sytuacji może zdarzyć się, że aplikacja nie będzie w stanie określić lokalizacji.
    - W telefonie Bliskiego uruchomiony jest Tryb Samolotowy.
    - Są w sieci VPN lub korzystają z mobilnego hotspotu.

    Sprawdź ustawienia w telefonie Bliskiego:

    2. Ustawienie lokalizacji iOS musi być ustawione na „Zawsze”. Użycie ustawienia „Podczas używania” nie pozwoli aplikacji działać poprawnie ani utrzymywać dokładnej lokalizacji.
    - Tryb niskiego zużycia energii w iOS zmniejsza lub wyłącza odświeżanie aplikacji w tle, co uniemożliwi działanie Jestem bezpieczny lub Dbam o Bliskich. Kiedy po włączeniu urządzenia, ikona baterii u góry telefonu będzie żółta, wyłącz tryb niskiego zużycia energii, aby utrzymać połączenie z aplikacją.
    - Aby działać prawidłowo, aplikacja musi mieć możliwość korzystania z danych komórkowych.
    - Na urządzeniach z Androidem konieczny jest włączony Tryb wysokiej dokładności.
    - W ustawieniach uprawnień w aplikacji kliknij „Lokalizacja”. Wyłącz tryb optymalizacji aplikacji w Androidzie dla aplikacji. Należy to zrobić, aby usługa działała w tle i regularnie się aktualizowała.

    3. Upewnij się, że Bliski na pewno jest zalogowany:
    - Sprawdź, czy członek grupy zalogowany jest na więcej niż jednym urządzeniu. Aby być poprawnie lokalizowanym, Bliski może być zalogowany wyłącznie na jednym urządzeniu, w przeciwnym razie może widnieć jako „zablokowany” lub „odbijać się” między dwoma różnymi miejscami.
    4. Istnieją aplikacje innych firm, które uniemożliwiają usługom Dbam o Bliskich i Jestem bezpieczny aktualizowanie lokalizacji np. „App Killers” i „Task Managers” są zwykle reklamowane jako aplikacje oszczędzające baterię. Jeśli członek Twojej grupy je posiada, będzie musiał przejść do aplikacji „Menedżer zadań” i zezwolić Dbam o Bliskich lub Jestem bezpieczny na uruchomienie.
    - Istnieją również aplikacje antywirusowe i aplikacje do kontroli rodzicielskiej, które uniemożliwiają aktualizację lokalizacji w naszych aplikacjach.
    5. Zaktualizuj aplikację do aktualnej wersji:
    Upewnij się, że na każdym telefonie jest zainstalowana najnowsza wersja aplikacji. Możesz sprawdzić, czy jest nowa wersja, wyszukując Dbam o Bliskich lub Jestem bezpieczny w App Store, lub Google Play. Nasz zespół pracuje dzień i noc, aby ulepszyć aplikację. Każda aktualizacja zawiera ulepszenia!

  10. Jak w aplikacji wyświetlić historię lokalizacji?

    Historia lokalizacji wyświetlana jest na profilu Bliskiego. Wystarczy wybrać Bliskiego i wybrać opcję historia.
    UWAGI NA TEMAT HISTORII:
    - Historia jest widoczna przez 5 dni.
    - Nie ma możliwości usunięcia historii lub danej jej części.
    - Nie ma możliwości zapisania lub wydrukowania listy historii z aplikacji. Jeżeli jest taka konieczność, zalecamy wykonywanie zrzutów z ekranów.

  11. Dlaczego po oddaleniu z danego miejsca, aplikacja wciąż wskazuje je jako miejsce, w którym przebywa lokalizowana osoba?

    Czasami urządzenie widzi sygnał Wi-Fi powiązany z niewłaściwym adresem. Dzieje się tak często po zmianie adresu lub przeniesieniu routera Wi-Fi do nowej lokalizacji. Poznanie nowej lokalizacji może zająć iOS i Android nawet kilka tygodni. Wiemy, że może to powodować problemy, nasi inżynierowie pracują nad rozwiązaniem tego problemu.
    Istnieje narzędzie innej firmy, które może to naprawić. Narzędzie nie jest tworzone przez Bezpieczną Rodzinę, więc niestety nie możemy zapewnić wsparcia ani pomocy. Narzędzie to międzynarodowa baza danych lokalizacji routerów Wi-Fi. Za pomocą tego narzędzia możesz zaktualizować adres routera. Oto strona internetowa, jeśli chcesz spróbować: https://www.skyhookwireless.com/submit-access-point.
    WAŻNE: jeśli nie użyjesz tego narzędzia (strony www podanej wyżej) lub jeśli nie zadziała ono od razu, adres routera zostanie ostatecznie zaktualizowany do nowej lokalizacji. Nie wiemy jednak, jak długo to może potrwać. Te adresy Wi-Fi są częścią baz danych routerów Apple i Google, których nie możemy kontrolować.

  12. Czy osoby z mojej grupy mogą lokalizować mnie bez mojej wiedzy?

    Opiekun danej grupy (w ustawieniach aplikacji) decyduje o udostępnianiu lokalizacji Bliskiego pozostałym osobom. Jeżeli nie chcesz, aby inni widzieli Twoją lokalizację - poproś Opiekuna, aby wyłączył udostępnianie Twojej lokalizacji pozostałym osobom z grupy.
    Co ważne, lokalizacja Opiekuna nie jest udostępniana pozostałym osobom w grupie. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy Opiekun samodzielnie doda w aplikacji siebie jako Bliskiego.
    Gdy tylko odinstalujesz aplikację lub wyłączysz uprawnienia lokalizacji, Twoja lokalizacja nie będzie już aktualizowana.

  13. Jak przestać udostępniać swoją lokalizację?

    Wyłączenie lokalizacji w jednej grupie nie wpłynie na udostępnianie lokalizacji w innych grupach. Opiekun decyduje czy Twoja lokalizacja jest widoczna dla innych członków Grupy. Aby zatrzymać udostępnianie Twojej lokalizacji, poproś Opiekuna o zmianę.

Powiadomienia

  1. Dlaczego nie dostałem powiadomienia o opuszczeniu/wejściu do strefy bądź powiadomienia przychodzą w złej kolejności?

    Powodem może być zbyt bliskie położenie dwóch stref bądź strefy nachodzą na siebie.

  2. Po jakim czasie Opiekun dostaje powiadomienie S.O.S od Bliskiego?

    Alert S.O.S o pilnej potrzebie pomocy wysłany z aplikacji przez Bliskiego, pojawi się na telefonie Opiekuna w ciągu zaledwie 3 sekund.

Funkcje

  1. Czym różni się aplikacja Dbam o Bliskich od aplikacji Jestem bezpieczny?

    1. Dbam o Bliskich

      Aplikacja Dbam o Bliskich przeznaczona jest dla osób, które w roli Opiekunów utworzonej przez siebie grupy, otrzymywać będą powiadomienia SOS, wiadomości OK, czy lokalizacje wszystkich Bliskich.

    2. Jestem bezpieczny

      Aplikacja Jestem bezpieczny przeznaczona jest dla Bliskich osób Opiekuna danej grupy.

  2. W jaki sposób z aplikacji Dbam o Bliskich wysłać Bliskim zaproszenie do pobrania aplikacji Jestem bezpieczny?

    Aby lokalizować i otrzymywać powiadomienia od Bliskich, należy dodać wybrane osoby do utworzonej grupy. W tym celu, zezwól aplikacji na dostęp do Twoich kontaktów. Z listy wybierz Bliskich lub wpisz ich numery telefonów ręcznie. Twój Bliski otrzyma od Ciebie SMS z linkiem do aplikacji Jestem bezpieczny, którą musi pobrać i zainstalować na swoim telefonie oraz zaakceptować Twoje zaproszenie.

  3. Jak dodać Bliskiego do aplikacji Dbam o Bliskich?

    Aby dodać Bliskiego i móc go lokalizować oraz otrzymywać niezbędne powiadomienia, musi on zainstalować na swoim telefonie aplikację Jestem bezpieczny, do której zaproszenie wyślesz mu jako Opiekun z aplikacji Dbam o Bliskich.

  4. Ile osób może być w grupie, którą zakłada opiekun w aplikacji Dbam o Bliskich?

    W grupie, którą zakłada Opiekun w aplikacji Dbam o Bliskich może być maksymalnie 10 osób.

  5. Jak usunąć osobę z grupy w aplikacji Dbam o Bliskich?

    W dolnym menu wybierz osobę którą chcesz usunąć z listy, a następnie kliknij Więcej i Edytuj. Z górnego menu wybierz „Kosz” aby usunąć Bliskiego z listy.

  6. Jak dodać strefę w aplikacji Dbam o Bliskich?

    Z menu w aplikacji wybierz opcję Strefy i postępuj zgodnie z instrukcją.

  7. Czy w aplikacji Jestem bezpieczny można dodawać strefy bezpieczeństwa?

    W aplikacji Jestem bezpieczny nie ma możliwości dodania stref bezpieczeństwa.

  8. Dlaczego nie dostałem powiadomienia o opuszczeniu/wejściu do strefy bądź powiadomienia przychodzą w złej kolejności?

    Powodem może być zbyt bliskie położenie dwóch stref bądź strefy nachodzą na siebie.

  9. Jak wysłać sygnał S.O.S z aplikacji Jestem bezpieczny?

    Wybierz czerwony przycisk S.O.S, a następnie określ kategorię jakiej pomocy potrzebujesz. Do S.O.S można załączyć video lub zdjęcie.

  10. Czy nagrywanie filmu lub zrobienie zdjęcia podczas wysłania powiadomienia S.O.S odbywa się automatycznie?

    Dla zgłoszenia WEZWIJ POMOC, nagrywanie filmu rozpoczyna się automatycznie.

  11. Jak w aplikacji Jestem bezpieczny udostępnić swoją lokalizację Opiekunowi?

    Wystarczy, że wyślesz Opiekunowi dowolne powiadomienie, np. Wszystko OK lub powiadomisz go, gdzie się przemieszczasz, np. Idę po Zakupy. Lokalizacja zostanie wysłana do Opiekuna razem z Twoim powiadomieniem. Pamiętaj, abyś w momencie wysyłania zgłoszenia miał włączony GPS w telefonie - wtedy Twoja lokalizacja będzie dokładniejsza.

  12. Jakich uprawnień potrzebuje aplikacja by korzystać poprawnie?

    1. Dbam o Bliskich

      Aplikacja nie wymaga żadnych specjalnych uprawnień. Dla własnej wygody i do szybszego stworzenia grupy rodzinnej, warto, by Opiekun wyraził zgodę na dostęp do kontaktów (umożliwi to sprawny wybór Bliskich i dodanie ich do grupy bezpośrednio z książki telefonicznej) oraz zgodę na lokalizowanie telefonu ( umożliwi to sprawne nanoszenie stref bezpieczeństwa na podstawie lokalizacji Opiekuna).

    2. Jestem bezpieczny

      Aby aplikacja działała poprawnie, konieczne jest wyrażenie zgody na: lokalizację urządzenia, robienie zdjęć i nagrywanie filmów, zapisywanie zdjęć i filmów, nagrywanie dźwięku, wykonywanie połączeń oraz dostęp do kontaktów.

  13. Czy do korzystania z aplikacji konieczne jest wyrażenie zgody na dostęp aplikacji do położenia (GPS)?

    1. Dbam o Bliskich

      Aby korzystać z aplikacji nie ma konieczności wyrażania zgody na dostęp aplikacji do położenia Opiekuna.
      Aplikacja Dbam o Bliskich może poprosić o dostęp do lokalizacji Opiekuna w dwóch przypadkach:
      - podczas dodawania strefy bezpieczeństwa,
      - jeśli użytkownik włączy opcję „Pokaż moją lokalizację na mapie”

    2. Jestem bezpieczny

      Aby korzystać z aplikacji Jestem bezpieczny niezbędne jest wyrażenie zgody na dostęp aplikacji do lokalizacji użytkownika. Uwaga! Ważne, aby podczas zaznaczania zgody wybrać opcję: „Zawsze”.

  14. Czy regularna wysyłka statusu w aplikacji Jestem bezpieczny odbywa się automatycznie czy ręcznie?

    Status w aplikacji należy wysyłać ręcznie.

  15. Czy w aplikacji jest możliwość zmiany widoku mapy na obraz satelitarny?

    Aby zmienić domyślne ustawienia widoku mapy:
    1. Wybierz ikonę okrągłej mapy w prawym dolnym rogu.
    2. Po kliknięciu w pierwszą opcję pojawi się widok domyślnej mapy hybrydowej. Pierwszym widokiem będzie obraz ulicy, który podczas powiększania zmieni się na satelitę.
    3. Kliknij w drugą opcję domyślną, aby wyświetlić tylko mapę widoku ulicy.
    4. Kliknij w trzecią opcję, aby domyślnie wyświetlić jedynie mapę satelitarną.

Założenie konta

  1. Jak pobrać aplikację mobilną?

    1. Dbam o Bliskich

      Aplikacja jest dostępna na telefony:
      - Android w wersji 4.1 i wyższej
      - iOS w wersji 11 lub wyższej
      Aby pobrać aplikacje:
      - wejdź do sklepu Play dla telefonów z Androidem LINK
      - wejdź do sklepu App Store dla telefonów iOS LINK

      Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usługi bezpośrednio z Twojego telefonu.

    2. Jestem bezpieczny

      Aplikacja Jestem bezpieczny jest dostępna na telefony:
      - Android w wersji 4.1 i wyższej
      - iOS w wersji 11 lub wyższej
      Aby pobrać aplikacje:
      - wejdź do sklepu Play dla telefonów z Androidem LINK
      - wejdź do sklepu App Store dla telefonów iOS LINK

      Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usługi bezpośrednio z Twojego telefonu.

  2. W jaki sposób z aplikacji Dbam o Bliskich wysłać Bliskim zaproszenie do pobrania aplikacji Jestem bezpieczny?

    Aby lokalizować i otrzymywać powiadomienia od Bliskich, należy dodać wybrane osoby do utworzonej grupy. W tym celu, zezwól aplikacji na dostęp do Twoich kontaktów. Z listy wybierz Bliskich lub wpisz ich numery telefonów ręcznie. Twój Bliski otrzyma od Ciebie SMS z linkiem do aplikacji Jestem bezpieczny, którą musi pobrać i zainstalować na swoim telefonie oraz zaakceptować Twoje zaproszenie.

  3. Jak dodać Bliskiego do aplikacji Dbam o Bliskich?

    Aby dodać Bliskiego i móc go lokalizować oraz otrzymywać niezbędne powiadomienia, musi on zainstalować na swoim telefonie aplikację Jestem bezpieczny, do której zaproszenie wyślesz mu jako Opiekun z aplikacji Dbam o Bliskich.

  4. Jakich uprawnień potrzebuje aplikacja by korzystać poprawnie?

    1. Dbam o Bliskich

      Aplikacja nie wymaga żadnych specjalnych uprawnień. Dla własnej wygody i do szybszego stworzenia grupy rodzinnej, warto, by Opiekun wyraził zgodę na dostęp do kontaktów (umożliwi to sprawny wybór Bliskich i dodanie ich do grupy bezpośrednio z książki telefonicznej) oraz zgodę na lokalizowanie telefonu ( umożliwi to sprawne nanoszenie stref bezpieczeństwa na podstawie lokalizacji Opiekuna).

    2. Jestem bezpieczny

      Aby aplikacja działała poprawnie, konieczne jest wyrażenie zgody na: lokalizację urządzenia, robienie zdjęć i nagrywanie filmów, zapisywanie zdjęć i filmów, nagrywanie dźwięku, wykonywanie połączeń oraz dostęp do kontaktów.

Warunki korzystania

  1. Jaki jest koszt pobrania aplikacji?

    Pobranie aplikacji jest darmowe.

  2. Jaki jest koszt korzystania z aplikacji?

    Korzystanie z aplikacji jest całkowicie darmowe.

  3. Czy żeby korzystać z aplikacji muszę podpisać dodatkową umowę z operatorem?

    Aby korzystać z aplikacji nie trzeba podpisywać żadnych dodatkowych umów.

  4. Czy żeby korzystać z aplikacji wymagane jest połączenie z Internetem?

    Tak, aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności w aplikacji, wymagane jest połączenie z Internetem.

Bezpieczeństwo i komfort dla całej rodziny

#dbamobliskich

#jestembezpieczny

Sklep internetowy Shoper Premium