Reklamacje
Nieprawidłowości w działaniu usługi lub związane z zakupionym towarem należy zgłaszać bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta, które pomoże zdiagnozować czy można rozwiązać problem zdalnie.
Biuro Obsługi Klienta
pon. – pt. 8:00 – 19:00
sob. – nd. 10:00 – 16:00 (zgłaszanie awarii i problemów)
tel. +48 91 887 10 01
e-mail: [email protected]
Jeśli nie uda się rozwiązać problemu zdalnie, prosimy wypełnić formularz, zapakować produkt i dołączone do niego akcesoria do oryginalnego pudełka i odesłać je na adres:
Locon Sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8, lok. 73, piętro 40
00-613 Warszawa
Z dopiskiem: REKLAMACJA.
Wypełnij formularz reklamacji
Pliki do pobrania:
Pouczenie o odstąpieniu od umowy
Zwroty
Jeżeli dostrzegasz jakąś rozbieżność pomiędzy danymi urządzenia na stronie Serwisu, a tym co otrzymałeś w pudełku, możesz odstąpić od umowy sprzedaży z powodu niezgodności towaru z umową.
Zwrotu zakupionego towaru mogą Państwo dokonać w ciągu 14 dni od daty zakupu. Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu. Jest to warunek konieczny, aby prawidłowo zwrócić zakupione produkty. Następnie prosimy o odesłanie kompletnego i nieuszkodzonego urządzenia na adres:
Locon Sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8, lok. 73, piętro 40
00-613 Warszawa
Z dopiskiem: ZWROT.
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu na wskazane w formularzu konto. Koszty zwrotu zakupionych towarów nie podlegają zwrotowi.
Wypełnij formularz zwrotu
Zwrotu zakupionego pakietu mogą Państwo dokonać w ciągu 14 dni od daty zakupu. W momencie, gdy konsument wyśle otrzymany kod smsem i aktywuje dostęp do usługi, czyli rozpocznie korzystanie z usługi, następuje utrata prawa do zwrotu.