Zadzwoń i zamów!
Pon. - Pt. 9:00 - 17:00
+48 91 469 60 49 Darmowa Dostawa
do kasy suma: 0,00 zł
Jedyna na świecie APLIKACJA CHRONIĄCA CAŁĄ RODZINĘ

Reklamacje Nieprawidłowości w działaniu usługi lub związane z zakupionym towarem należy zgłaszać bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta, które pomoże zdiagnozować czy można rozwiązać problem zdalnie.

Biuro Obsługi Klienta

pon. – pt. 8:00 – 19:00 sob. – nd. 10:00 – 16:00 (zgłaszanie awarii i problemów) tel. +48 91 887 10 01 e-mail: [email protected]

 

Jeśli nie uda się rozwiązać problemu zdalnie, prosimy wypełnić formularz, zapakować produkt i dołączone do niego akcesoria do oryginalnego pudełka i odesłać je na adres: Locon Sp. z o.o. ul. Chałubińskiego 8, lok. 73, piętro 40 00-613 Warszawa Z dopiskiem: REKLAMACJA. Wypełnij formularz reklamacji Pliki do pobrania: Procedura reklamacji Pouczenie o odstąpieniu od umowy

Zwroty Jeżeli dostrzegasz jakąś rozbieżność pomiędzy danymi urządzenia na stronie Serwisu, a tym co otrzymałeś w pudełku, możesz odstąpić od umowy sprzedaży z powodu niezgodności towaru z umową.

Zwrotu zakupionego towaru mogą Państwo dokonać w ciągu 14 dni od daty zakupu. Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu. Jest to warunek konieczny, aby prawidłowo zwrócić zakupione produkty. Następnie prosimy o odesłanie kompletnego i nieuszkodzonego urządzenia na adres: Locon Sp. z o.o. ul. Chałubińskiego 8, lok. 73, piętro 40 00-613 Warszawa Z dopiskiem: ZWROT.

Wypełnij formularz zwrotu Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu na wskazane w formularzu konto. Koszty zwrotu zakupionych towarów nie podlegają zwrotowi.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium