Zegarek BS.01 (senior) i aplikacja Bezpieczna Rodzina Sprawdź, jak korzystać z zegarka GPS i dedykowanej usługi

Zegarek

Najczęściej zadawane pytania

Czy zegarek jest wodoodporny?

Zegarek jest odporny na zachlapania

Jak długo trzyma bateria?

Wpływ na działanie baterii ma zasięg GSM, częstotliwość rozmów, czas lokalizowania i korzystania z urządzenia. W przypadku dużej aktywności, zegarek należy ładować raz dziennie.

Czy istnieje możliwość wymiany baterii?

W modelu BS.01 nie ma możliwości wymiany baterii.

Czy zegarek działa za granicą?

Gwarantujemy, że sprzedawane modele działają na terenie Polski. Za granicą możliwe jest lokalizowanie urządzenia oraz odbieranie połączeń przychodzących. Wykonywanie połączeń wychodzących nie jest możliwe.

Czy muszę mieć kartę SIM?

Tak – aby urządzenie działało prawidłowo, wymagana jest karta SIM. Jest ona niezbędna do wykonywania i odbierania połączeń z zegarka. Dzięki transmisji danych dostępnej na karcie SIM urządzenie może wysyłać lokalizację oraz powiadomienia o wejściu i wyjściu z wyznaczonej strefy, a także, w razie potrzeby, wysyłać sygnał SOS. Karta SIM jest zainstalowana w urządzeniu i zarejestrowana na firmę Locon SP. z o.o. dzięki czemu nie wymaga podpisywania żadnych dodatkowych umów.

Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49

Ile kontaktów może znajdować się w książce telefonicznej zegarka?

W książce telefonicznej zegarka BS.01 może znajdować się maksymalnie 10 zdefiniowanych kontaktów. Numer osoby namierzającej (opiekuna) zostaje dodany do książki telefonicznej automatycznie – dzieje się to podczas dodania zegarka do usługi.

Jak ustawić przypomnienie o lekach?

Aplikacja ma możliwość wprowadzenia przypomnienia o zażyciu leków o dowolnej godzinie w trakcie dnia. Aby dodać kolejne leki, należy w aplikacji Bezpieczny Senior kliknąć na zakładkę „Więcej”, następnie wybrać podpunkt „Przypomnienie o lekach” oraz kliknąć w symbol plusa „+”.

Jak wysłać powiadomienie S.O.S. z Zegarka BS.01?

Aby wysłać powiadomienie S.O.S. z Zegarka BS.01, należy wcisnąć i przytrzymać boczny przycisk z prawej strony koperty, do momentu aż na ekranie smartwatcha pojawi się ikona S.O.S. (około 6 sekund).
Uwaga! Wciskając guzik S.O.S. nie wyłączysz urządzenia. Długie przytrzymanie przycisku może spowodować nieuzasadnione wysłanie alertu z prośbą o pomoc na numer Opiekuna. Zegarek wyłączy się dopiero, kiedy rozładuje się bateria. Jednocześnie przycisk S.O.S. działa jako guzik włączający zegarek.

Czy z zegarka można korzystać bez pakietu Bezpieczna Rodzina?

Zegarek bez pakietu Bezpieczna Rodzina wyświetla jedynie aktualną godzinę.

Funkcjonalność

Czy zegarek jest wodoodporny?

Zegarek jest odporny na zachlapania

Czy istnieje możliwość wymiany paska?

W modelu BS.01 istnieje możliwość wymiany paska. Akcesoria dostępne są na naszej stronie: TUTAJ

Jak długo trzyma bateria?

Wpływ na działanie baterii ma zasięg GSM, częstotliwość rozmów, czas lokalizowania i korzystania z urządzenia. W przypadku dużej aktywności, zegarek należy ładować raz dziennie.

Czy istnieje możliwość wymiany baterii?

W modelu BS.01 nie ma możliwości wymiany baterii.

Czy zegarek działa za granicą?

Gwarantujemy, że sprzedawane modele działają na terenie Polski. Za granicą możliwe jest lokalizowanie urządzenia po GPS oraz odbieranie połączeń przychodzących. Wykonywanie połączeń wychodzących nie jest możliwe.

Czy muszę mieć kartę SIM?

Tak – aby urządzenie działało prawidłowo, wymagana jest karta SIM. Jest ona niezbędna do wykonywania i odbierania połączeń z zegarka. Dzięki transmisji danych dostępnej na karcie SIM urządzenie może wysyłać lokalizację oraz powiadomienia o wejściu i wyjściu z wyznaczonej strefy, a także, w razie potrzeby, wysyłać sygnał SOS. Karta SIM jest zainstalowana w urządzeniu i zarejestrowana na firmę Locon SP. z o.o. dzięki czemu nie wymaga podpisywania żadnych dodatkowych umów.

Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49

Z jaką dokładnością zobaczę gdzie jest bliski?

Dokładność lokalizacji zależy od źródła namierzania, z którym w danej chwili połączy się zegarek. Bezpieczna Rodzina gwarantuje wysokiej jakości połączenia GPS, Wi-Fi oraz GSM. Dokładność lokalizacji w przypadku GPS wynosi od 10 do 20 metrów, a BTS od 200 nawet do 5000 metrów. Lokalizacja GPS możliwa jest jedynie na otwartej przestrzeni, ponieważ sygnał z satelity nie jest w stanie namierzyć urządzenia znajdującego się w konkretnym miejscu w budynku. Wi-Fi określa położenie zegarka w przedziale 50-100 metrów. Dzięki karcie SIM jesteśmy w stanie podać przybliżoną lokalizację BTS.

Ile kontaktów może znajdować się w książce telefonicznej zegarka?

W książce telefonicznej zegarka BS.01 może znajdować się maksymalnie 10 zdefiniowanych kontaktów. Numer osoby namierzającej (opiekuna) zostaje dodany do książki telefonicznej automatycznie – dzieje się to podczas dodania zegarka do usługi.

W jaki sposób dodać kolejne kontakty do książki telefonicznej?

Aby dodać kolejne numery do książki telefonicznej smartwatcha, należy w nawigacji zegarka kliknąć na zakładkę „Więcej”, następnie wybrać podpunkt „Kontakty”, a na końcu za pomocą przycisku „dodaj” wybrać osobę. Klikając na dodany kontakt można edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem, zmienić kolejność kontaktów na zegarku.

W jaki sposób mogę sprawdzić historię lokalizacji?

Aby sprawdzić historię lokalizacji należy zalogować się do aplikacji, wybrać zegarek, dla którego chce się sprawdzić historię lokalizacji oraz kliknąć w ikonę „historia” i wybrać konkretny, interesujący nas dzień. Miejsca można odtwarzać kolejno klikając na przycisk „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.

Co daje mi funkcja nasłuchu?

Funkcja ta daje możliwość nasłuchiwania dźwięków w pobliżu zegarka BS.01. Wystarczy w menu kliknąć przycisk „Nasłuch” i odebrać połączenie telefoniczne od smartwatcha.

Jak dodać strefę?

Aby ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami, należy zalogować się do aplikacji, wysunąć MENU i wybrać opcję „Strefy”. Następnie wystarczy kliknąć przycisk „Dodaj strefę”, nadać jej nazwę i wpisać adres, lub dotknąć odpowiednie miejsce na mapie i dostosować wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz”, a w kolejnym, ostatnim już kroku wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.

Jak ustawić przypomnienie o lekach?

Aplikacja ma możliwość wprowadzenia przypomnienia o zażyciu leków o dowolnej godzinie w trakcie dnia. Aby dodać kolejne leki, należy w aplikacji Bezpieczny Senior kliknąć na zakładkę „Więcej”, następnie wybrać podpunkt „Przypomnienie o lekach” oraz kliknąć w symbol plusa „+”.

Jak wysłać powiadomienie S.O.S. z Zegarka BS.01?

Aby wysłać powiadomienie S.O.S. z Zegarka BS.01, należy wcisnąć i przytrzymać boczny przycisk z prawej strony koperty, do momentu aż na ekranie smartwatcha pojawi się ikona S.O.S. (około 6 sekund).
Uwaga! Wciskając guzik S.O.S. nie wyłączysz urządzenia. Długie przytrzymanie przycisku może spowodować nieuzasadnione wysłanie alertu z prośbą o pomoc na numer Opiekuna. Zegarek wyłączy się dopiero, kiedy rozładuje się bateria. Jednocześnie, przycisk S.O.S. działa jako guzik włączający zegarek.

Czy z zegarka można korzystać bez pakietu Bezpieczna Rodzina?

Zegarek bez pakietu Bezpieczna Rodzina wyświetla jedynie aktualną godzinę.

Jak uruchomić pulsometr w zegarku?

Ponieważ zegarek BS.01 nie jest wyspecjalizowanym urządzeniem medycznym, pomiary należy traktować poglądowo z dokładnością do 10-15%. Puls może zostać wyświetlony na wyświetlaczu zegarka lub na ekranie w aplikacji.
Aby uruchomić pulsometr w zegarku, użytkownik powinien kliknąć w przycisk znajdujący się po prawej stronie i wybudzić urządzenie. Następnie należy przytrzymać przez kilka sekund guzik z lewej strony zegarka, do momentu, kiedy na ekranie pojawi się ikona serca. Gotowe – na monitorze pojawi się wynik badania (ilość uderzeń serca na minutę) oraz dodatkowa informacja, czy wynik jest prawidłowy.

Czy i w jaki sposób można sprawdzić puls seniora w aplikacji?

Puls seniora można zmierzyć zdalnie za pomocą aplikacji mobilnej. Aby to zrobić, należy zalogować się do usługi i wybrać zegarek GPS, który posiada senior, a następnie kliknąć w ikonę „Pulsometru”. W kolejnym kroku należy wybrać opcję „zmierz puls” i odczekać do 3 minut do momentu pojawienia się wyniku pomiaru na ekranie monitora.

Co to jest karta zdrowia?

Dedykowana aplikacja umożliwia zarejestrowanie karty zdrowia użytkownika, w której można zapisać wszystkie najważniejsze informacje, które będą niezbędne podczas konieczności udzielenia pomocy – dane osobowe, grupę krwi, wzrost, wagę, choroby, alergie, przyjmowane leki i inne.

Usługa

Po co mi pakiet Bezpieczna Rodzina?

Pakiet Bezpieczna Rodzina pozwala na pełne korzystanie z funkcjonalności urządzeń zarówno przez aplikację mobilną, jak i serwis WWW. Gwarantuje on także wykonywanie bezpiecznych połączeń, lokalizowanie, definiowanie stref bezpieczeństwa, korzystanie z funkcji SOS oraz ustawianie powiadomień. To także gwarancja pomocy, serwisu oraz pewność, że przechowywane dane są całkowicie bezpieczne.

W jaki sposób można dzwonić z zegarka?

Aby rozpocząć połączenie należy kliknąć w dowolny guzik i wybudzić zegarek. Następnie, klikając na guzik znajdujący się z boku po lewej stronie (klikanie w przycisk przesuwa listę kontaktów w dół), wybrać z listy kontaktów osobę, do której chcemy zadzwonić i przytrzymać przycisk do momentu, aż na ekranie pojawi się ikona połączenia (około 5 sekund). Połączenie można zakończyć klikając w guzik z prawej strony zegarka.

W jaki sposób w zegarku włączyć automatyczną lokalizację?

Aby włączyć i ustawić automatyczną lokalizację należy zalogować się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz wpisać hasło. Następnie z „listy Bliskich” wybrać zegarek BS.01 i kliknąć „Więcej”. W kolejnym kroku wybieramy „Ustawienia lokalizacji” – tu pojawia nam się możliwość dopasowania pod własne preferencje częstotliwości lokalizowania – aby ją dokładnie określić wystarczy odpowiednio przesunąć suwak.

Jak pobrać aplikację mobilną?

Z usługi Bezpieczny Senior możesz korzystać za pomocą aplikacji mobilnej, której pobranie jest darmowe. Aplikacja Bezpieczna Rodzina dostępna jest na telefony z systemem operacyjnym:

- Android w wersji 4.1 i nowszymi
- iOS w wersji 11.0 i nowszymi.

Aby pobrać aplikację Bezpieczna Rodzina wejdź do:
- sklepu Play (dla telefonów z Androidem): https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.locon.gjd_senior&hl=pl
- App Store dla telefonów z iOS: https://apps.apple.com/pl/app/bezpieczny-senior/id1406365979?l=pl

Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usług bezpośrednio z Twojego telefonu.

Czy żeby korzystać z aplikacji muszę podpisać dodatkową umowę z operatorem?

Aby korzystać z aplikacji nie trzeba podpisywać żadnych dodatkowych umów.

Jakich uprawnień potrzebuje aplikacja by działać poprawnie?

Aplikacja nie wymaga wyrażenia zgód. Opcjonalnie można wyrazić zgodę na dodanie numeru zegarka do książki telefonicznej oraz lokalizację przy dodawaniu strefy.

Czy do korzystania z aplikacji konieczne jest wyrażenie zgody na dostęp do aplikacji i położenia (GPS)?

Do korzystania z aplikacji nie jest konieczne wyrażenie zgody na dostęp aplikacji do położenia (GPS).

Czy funkcja nasłuchu korzysta z minut dostępnych w pakiecie?

Korzystając z funkcji nasłuchu i odbierając połączenie przychodzące z urządzenia, automatycznie zmniejsza się ilość dostępnych minut w pakiecie. W zależności od tego, jak długo uruchomiony będzie nasłuch otoczenia – tyle minut zostanie odjęte z minut dostępnych w usłudze.

Opłaty

Jaki jest całkowity koszt usługi?

Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:

Pakiety Bezpieczna Rodzina

Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.

*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.

Aplikacja mobilna na smartfonie

Najczęściej zadawane pytania

Jak dodać strefę bezpieczeństwa?

Aby dodać i ustawić własną strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
  3. Wybierz „Dodaj Strefę”.
  4. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz jej adres lub dotknij wybrane miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!
  5. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.

Gdy Twój bliski pojawi się w wyznaczonej strefie lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją.

Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?

Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
  3. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć i kliknij w ikonę ustawień
  4. prawym górnym rogu kliknij w ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.

Jak sprawdzić historię lokalizacji?

Historię lokalizacji sprawdzisz w 3 prostych krokach:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i kliknij w ikonę „Historia”
  3. Wybierz dzień, który Cię interesuje.
  4. Sprawdź, gdzie był i którędy poruszał się Twój bliski. Możesz to zrobić na kilka sposobów — odtwarzając kolejne miejsca, klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.

Jak pobrać aplikację mobilną?

Aplikacja Bezpieczna Rodzina dostępna jest na telefony z systemem Android oraz iOS.

Aplikację Bezpieczna Rodzina pobierzesz na swój telefon za darmo.

Funkcje aplikacji Bezpieczna Rodzina

Jak włączyć automatyczną lokalizację?

Aby ustawić automatyczną lokalizację w aplikacji Bezpieczna Rodzina:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie i kliknij „Więcej”
  3. Wybierz „Ustawienia lokalizacji” i dopasuj częstotliwość lokalizowania pod własne preferencje.

Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia o niskim stanie baterii w urządzeniu?

Aby otrzymywać powiadomienia, kiedy poziom baterii w urządzeniu spadnie poniżej 15%:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Za pomocą ikony w lewym górnym rogu rozwiń pasek Menu.
  3. Wybierz kolejno pola „Ustawienia” i „Powiadomienia” i zaznacz lub odznacz wybrane przez siebie możliwości.

W jaki sposób dodać kontakty do książki telefonicznej?

Aby dodać numery telefonu bliskich do książki telefonicznej urządzenia:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz dodać nowe kontakty.
  3. W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej”
  4. Wybierz podpunkt „Kontakty” i dodaj numer za pomocą krzyżyka znajdującego się w prawym dolnym rogu.

Klikając na dodany kontakt można edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem, zmienić kolejność kontaktów na zegarku.

Uwaga! Na urządzenie mogą dzwonić tylko osoby dodane do książki telefonicznej urządzenia (maksymalnie 10 osób).

W jaki sposób uruchomić funkcję nasłuchu?

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz uruchomić funkcję nasłuchu
  3. W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej”, wybierz „Nasłuch”, a następnie kliknij „Nasłuchuj zegarek”
  4. Odbierz połączenie od zegarka i sprawdź, co dzieje się z Twoim bliskim.

W jaki sposób korzystać z funkcji czatu?

Aby nagrać lub odtworzyć dźwięki z chatu głosowego:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz uruchomić chat głosowy.
  3. W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Chat”.
  4. Odtwórz dźwięki otrzymane od bliskiego lub nagraj swoje przytrzymując ikonę mikrofonu.

Z jaką dokładnością zobaczę, gdzie jest bliski?

Dokładność lokalizacji zależy od źródła namierzania, z którym w danej chwili połączy się zegarek. Bezpieczna Rodzina gwarantuje wysokiej jakości połączenia GPS, GSM oraz Wi-Fi. Dokładność lokalizacji w przypadku GPS wynosi od 10 do 20 metrów, Wi-Fi określa położenie zegarka w przedziale 50-100 metrów, a BTS od 200 do 2000 metrów. Lokalizacja GPS możliwa jest jedynie w otwartej przestrzeni, ponieważ sygnał z satelity nie jest w stanie namierzyć urządzenia znajdującego się w konkretnym miejscu w budynku. Dzięki karcie SIM jednak jesteśmy w stanie podać przybliżoną lokalizację BTS. Lokalizacja BTS uruchamiana jest na życzenie Klienta.

Jak dodać strefę bezpieczeństwa?

Aby dodać i ustawić własną strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
  3. Wybierz „Dodaj Strefę”.
  4. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz jej adres lub dotknij wybrane miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!
  5. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.

Gdy Twój bliski pojawi się w wyznaczonej strefie lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją.

Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?

Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
  3. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć i kliknij w ikonę ustawień
  4. prawym górnym rogu kliknij w ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.

Jak sprawdzić historię lokalizacji?

Historię lokalizacji sprawdzisz w 3 prostych krokach:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i kliknij w ikonę „Historia”
  3. Wybierz dzień, który Cię interesuje.
  4. Sprawdź, gdzie był i którędy poruszał się Twój bliski. Możesz to zrobić na kilka sposobów — odtwarzając kolejne miejsca, klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.

Jak zablokować połączenia przychodzące na urządzenie?

Jeśli chcesz zablokować możliwość odbierania połączeń na urządzeniu (np. kiedy Twoje dziecko jest w szkole, czy na zajęciach dodatkowych):

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz zablokować połączenia.
  3. W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej” i wybierz „Blokuj połączenia”
  4. Zaznacz opcję „Blokuj połączenia przychodzące na urządzenie ” i określ godziny, w których połączenia będą blokowane.

Jak ustawić budzik?

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz nastawić budzik.
  3. W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej” i wybierz „Budzik”.
  4. Kliknij „Dodaj budzik”, wybierz częstotliwość, godzinę i kliknij „Zapisz”.

Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina?

Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.

Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!

Ile kosztuje przedłużenie/kontynuacja usługi Bezpieczna Rodzina?

Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:

Pakiety Bezpieczna Rodzina

Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.

*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.

Gdzie mogę wykupić przedłużenie pakietu Bezpieczna Rodzina?

Kiedy pakiet się skończy, możesz przedłużyć go na kilka sposobów:

Jak dodać urządzenie do aplikacji Bezpieczna Rodzina?

Aby dodać urządzenie do aplikacji:

  • pobierz na swój telefon aplikację Bezpieczna Rodzina:
  • Zaloguj się do aplikacji podając swój numer telefonu oraz hasło.
  • Po uruchomieniu aplikacji z paska w lewym górnym rogu rozwiń MENU i wybierz opcję „Dodaj do usługi”.
  • Wybierz opcję „Chcę tylko lokalizować inne urządzenie”.
  • Zeskanuj kod QR znajdujący się na spodzie pudełka od zakupionego urządzenia.
  • Gotowe!

Kiedy wprowadzić kod Bezpieczna Rodzina przy pierwszej aktywacji urządzenia?

Aplikacja pyta o kod podczas dodawania urządzenia do usługi:

  • Zaloguj się do aplikacji podając swój numer telefonu oraz hasło
  • Po uruchomieniu aplikacji z paska w lewym górnym rogu rozwiń MENU i wybierz opcję „Moje pakiety”
  • Zjedź na dół, wybierz urządzenie któremu chcesz przedłużyć pakiet, kliknij więcej, kliknij „mam kod i chcę aktywować”, wprowadź kod.
  • Gotowe!

Aplikacja na stronie www

Najczęściej zadawane pytania

Jak sprawdzić historię lokalizacji?

Aby sprawdzić historię lokalizacji:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:

    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Po lewej stronie wybierz Bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i przy buttonie „Lokalizuj” wybierz ikonę „Historia”:
  3. Za pomocą strzałek (prawo, lewo) wybierz dzień, który Cię interesuje:

Teraz sprawdź, gdzie był, i jak się poruszał Twój Bliski.

Jak dodać strefę bezpieczeństwa?

Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Wybierz z górnego menu „Strefy”
  3. Wybierz ikonę „+”:
  4. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub wyznacz go za pomocą mapy, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą prostokątów od 500 m do 5 km. Kliknij „Dalej”.
  5. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego Bliskiego zaznacz wybraną opcję i kliknij „Zapisz”.
  6. Teraz gdy Twój Bliski przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją!

Jak usunąć strefę bezpieczeństwa

Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Wybierz z górnego menu „Strefy”:
  3. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć a następnie kliknij w ikonę kosza („usuń strefę”):

Aby usunąć kolejną strefę postępuj zgodnie z instrukcją powyżej.

Funkcje aplikacji

Jak włączyć automatyczną lokalizację?

Aby włączyć i ustawić automatyczną lokalizację zgodnie z własnymi preferencjami:

Zaloguj się na Konto Użytkownika na gdziejestdziecko.pl używając:

  • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
  • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze
  • Wybierz na górnej belce opcję „Automatyczna lokalizacja”.
  • Ustaw swoje preferencje dotyczące częstotliwości lokalizowania.

Nie musisz już lokalizować sam. My będziemy robić to za Ciebie!

Jak sprawdzić historię lokalizacji?

Aby sprawdzić historię lokalizacji:

Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:

  • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
  • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  • Po lewej stronie wybierz Bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i przy buttonie „Lokalizuj” wybierz ikonę „Historia”:
  • Za pomocą strzałek (prawo, lewo) wybierz dzień, który Cię interesuje:

Teraz sprawdź, gdzie był, i jak się poruszał Twój Bliski.

Jak dodać strefę bezpieczeństwa?

Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Wybierz z górnego menu „Strefy”
  3. Wybierz ikonę „+”:
  4. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub wyznacz go za pomocą mapy, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą prostokątów od 500 m do 5 km. Kliknij „Dalej”.
  5. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego Bliskiego zaznacz wybraną opcję i kliknij „Zapisz”.
  6. Teraz gdy Twój Bliski przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją!

Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?

Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Wybierz z górnego menu „Strefy”:
  3. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć a następnie kliknij w ikonę kosza („usuń strefę”):

Aby usunąć kolejną strefę postępuj zgodnie z instrukcją powyżej.

Jak dodać nowe kontakty?

Aby dodać nowy kontakt do urządzenia:

    Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:

    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  1. Wybierz z menu ikonę „Kontakty”
  2. Kliknij „Dodaj kontakt”, wpisz nową nazwę kontaktu i kliknij „Zapisz”

Uwaga! Na urządzenie mogą dzwonić tylko osoby dodane do książki telefonicznej urządzenia (maksymalnie 10 osób).

Jak ustawić alarm?

Aby ustawić budzik lub inny alarm na urządzeniu:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. W menu kliknij na ikonę przedstawiającą zegarek/budzik i wybierz „Dodaj”
  3. Ustaw dzień i godzinę alarmu i kliknij „Zapisz”

W jaki sposób zablokować połączenia?

Aby zablokować połączenia w urządzeniu:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. W menu kliknij „Więcej”, a następnie wybierz opcję „Blokuj połączenia”
  3. Zaznacz opcję „Blokuj połączenia przychodzące na zegarku GPS”, ustaw wybraną przez siebie godzinę i kliknij „Zapisz”

Gotowe! W wybranych przez Ciebie godzinach, połączenia przychodzące na urządzenie zostaną zablokowane.

Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina?

Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.

Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!

Ile kosztuje przedłużenie/kontynuacja usługi Bezpieczna Rodzina?

Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:

Pakiety Bezpieczna Rodzina

Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.

*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.