Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Nieprawidłowości w działaniu usługi lub związane z zakupionym towarem należy zgłaszać bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta, które pomoże zdiagnozować czy można rozwiązać problem zdalnie. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży.

Zanim zwrócisz towar – zadzwoń do nas! 90% przypadków rozwiązujemy przez telefon!

POMAGAMY ROZWIĄZAĆ TRUDNE SPRAWY

Biuro Obsługi Klienta

pon. – pt. 8:00 – 19:00
sob. – nd. 10:00 – 16:00
(zgłaszanie awarii i problemów)

tel. +48 91 887 10 01
e-mail: [email protected]

Jeśli nie uda się rozwiązać problemu zdalnie, prosimy wypełnić formularz, zapakować produkt i dołączone do niego akcesoria do oryginalnego pudełka i odesłać je na adres:

Locon Sp. z o.o.
ul. Tama Pomorzańska 1
70-030 Szczecin

Z dopiskiem: REKLAMACJA

Pliki do pobrania

Zwroty

Jeżeli dostrzegasz jakąś rozbieżność pomiędzy danymi urządzenia na stronie Serwisu, a tym co otrzymałeś w pudełku, możesz odstąpić od umowy sprzedaży z powodu niezgodności towaru z umową.

Oferujemy bezpłatną wymianę towaru na nowy jeśli produkt jest wadliwy. Skontaktuj się z nami aby ustalić szczegóły. 90% przypadków rozwiązujemy przez telefon!

POMAGAMY ROZWIĄZAĆ TRUDNE SPRAWY

Biuro Obsługi Klienta

pon. – pt. 8:00 – 19:00
sob. – nd. 10:00 – 16:00
(zgłaszanie awarii i problemów)

tel. +48 91 887 10 01
e-mail: [email protected]

Zwrotu zakupionego towaru mogą Państwo dokonać w ciągu 30 dni od daty zakupu. Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu. Jest to warunek konieczny, aby prawidłowo zwrócić zakupione produkty. Następnie prosimy o odesłanie kompletnego i nieuszkodzonego urządzenia na adres:

Locon Sp. z o.o.
ul. Tama Pomorzańska 1
70-030 Szczecin

Z dopiskiem: ZWROT

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu na wskazane w formularzu konto. Koszty zwrotu zakupionych towarów nie podlegają zwrotowi.