Zwroty i reklamacje

Reklamacje
Nieprawidłowości w działaniu usługi lub związane z zakupionym towarem należy zgłaszać bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta, które pomoże zdiagnozować czy można rozwiązać problem zdalnie. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży.
Jeśli nie uda się rozwiązać problemu zdalnie, prosimy wypełnić formularz, zapakować produkt i dołączone do niego akcesoria do oryginalnego pudełka i odesłać je na adres:
Locon Sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8, lok. 73, piętro 40
00-613 Warszawa
Z dopiskiem: REKLAMACJA
Pliki do pobrania
Zwroty
Jeżeli dostrzegasz jakąś rozbieżność pomiędzy danymi urządzenia na stronie Serwisu, a tym co otrzymałeś w pudełku, możesz odstąpić od umowy sprzedaży z powodu niezgodności towaru z umową.
Zwrotu zakupionego towaru mogą Państwo dokonać w ciągu 30 dni od daty zakupu. Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu. Jest to warunek konieczny, aby prawidłowo zwrócić zakupione produkty. Następnie prosimy o odesłanie kompletnego i nieuszkodzonego urządzenia na adres:
Locon Sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8, lok. 73, piętro 40
00-613 Warszawa
Z dopiskiem: ZWROT
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu na wskazane w formularzu konto. Koszty zwrotu zakupionych towarów nie podlegają zwrotowi.