KONTAKT

LOCON SP. Z O.O.

BIURO – WARSZAWA:
ul. Chałubińskiego 8 lok. 73
piętro 40 , 00-613 Warszawa

BIURO – SZCZECIN:
ul. Tama Pomorzańska 1
70-030 Szczecin

TELEFONY:

Dział sprzedaży: 22 511 50 39
Dział obsługi klienta: 91 887 10 01

MASZ PYTANIA?

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Czy senior może wysłać wiadomość głosową z opaski?

Tak, senior może wysłać wiadomość głosową z opaski Locon Life Plus. Aby to zrobić, należy kliknąć na czerwone serduszko, aż pojawi się napis „Wiadomości”. Następnie należy przytrzymać ten przycisk i puścić go w momencie pojawienia się mikrofonu. Gdy pojawi się symbol mikrofonu, należy zacząć mówić. Aby wysłać nagraną wiadomość, należy raz jeszcze nacisnąć guzik lub poczekać 15 sekund (aby wiadomość wysłała się sama) Na ekranie opaski pojawi się potwierdzenie „Powiodło się”.

W jaki sposób senior może wysłać powiadomienie SOS?

Aby wysłać powiadomienie SOS z opaski Locon Life Plus należy przez ok. 5 sekund przytrzymać przycisk z czerwonym sercem na froncie opaski. Opaska głosowo powiadomi o wysłaniu alertu. Powiadomienie alarmowe zostanie wysłane do bliskich, w tym do głównego opiekuna. Jeśli opaska znajduje się poza zasięgiem sieci i w tym czasie użytkownik podejmie próbę wysłania SOS, operacja się nie powiedzie. Opiekun nie otrzyma powiadomienia o alercie SOS i nie zostanie nawiązane połączenie telefoniczne.

W jaki sposób mogę sprawdzić historię lokalizacji?

Aby sprawdzić historię lokalizacji należy zalogować się do aplikacji, wybrać zegarek, dla którego chce się sprawdzić historię lokalizacji oraz kliknąć w ikonę „historia” i wybrać konkretny, interesujący nas dzień. Miejsca można odtwarzać kolejno klikając na przycisk „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.

Ile kosztuje przedłużenie/kontynuacja usługi Bezpieczna Rodzina?

Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:

Pakiety Bezpieczna Rodzina

Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.

*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.

Po co mi pakiet Bezpieczna Rodzina?

Pakiet Bezpieczna Rodzina pozwala na pełne korzystanie z funkcjonalności urządzeń zarówno przez aplikację mobilną, jak i serwis WWW. Gwarantuje on także wykonywanie bezpiecznych połączeń, lokalizowanie, definiowanie stref bezpieczeństwa, korzystanie z funkcji SOS oraz ustawianie powiadomień. To także gwarancja pomocy, serwisu oraz pewność, że przechowywane dane są całkowicie bezpieczne.

NASZ DZIAŁ WSPARCIA CHĘTNIE PAŃSTWU POMOŻE

KONTAKT Z NAMI