Opaska BS.02 (senior) i Aplikacja Bezpieczny Senior Sprawdź, jak korzystać z opaski GPS i dedykowanej usługi
Opaska
Najczęściej zadawane pytania
Czy opaska S.O.S. BS.02 jest wodoodporna?
Jak długo trzyma bateria?
Czy istnieje możliwość wymiany baterii?
Czy opaska S.O.S. BS.02 działa za granicą?
Czy muszę mieć kartę SIM?
Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49
Ile kontaktów może znajdować się w książce telefonicznej zegarka?
W jaki sposób dodać kolejne kontakty do książki telefonicznej?
Aby dodać kolejne numery do książki telefonicznej dla opaski BS.02:
- Kliknij na zakładkę “więcej” w nawigacji opaski
- Wybierz zakładkę “Kontakty”
- Kliknij na przycisk “dodaj” i wybierz osobę
- Klikając na dodany kontakt możesz edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem możesz zmienić kolejność kontaktów na opasce



W jaki sposób senior może wysłać powiadomienie S.O.S.?
Aby wysłać powiadomienie SOS z opaski BS.02 należy wcisnąć duży czerwony przycisk z napisem SOS znajdujący się na urządzeniu. Powiadomienie alarmowe zostanie wysłane do bliskich, w tym do głównego opiekuna. Przytrzymując czerwony przycisk SOS przez 5 sekund, oprócz wysłania powiadomienia na telefon Bliskiego, opaska automatycznie wykona połączenie do opiekuna.

Gotowe! Powiadomienie alarmowe zostało wysłane do Twoich Bliskich, a dodatkowo do głównego opiekuna konta zostało wygenerowane połączenie telefoniczne z opaski.
W jaki sposób senior może wysłać wiadomość głosową z opaski?
Aby wysłać wiadomość głosową z opaski BS.02 do opiekuna:
- Przytrzymaj zielony przycisk, nagraj wiadomość i puść przycisk. Gotowe!

Funkcjonalność
Czy opaska S.O.S. BS.02 jest wodoodporna?
Czy istnieje możliwość wymiany paska?
Jak długo trzyma bateria?
Czy istnieje możliwość wymiany baterii?
Czy opaska S.O.S. BS.02 działa za granicą?
Czy muszę mieć kartę SIM?
Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49
Z jaką dokładnością zobaczę gdzie jest bliski?
Ile kontaktów może znajdować się w książce telefonicznej zegarka?
W jaki sposób dodać kolejne kontakty do książki telefonicznej?
Aby dodać kolejne numery do książki telefonicznej dla opaski BS.02:
- Kliknij na zakładkę “więcej” w nawigacji opaski
- Wybierz zakładkę “Kontakty”
- Kliknij na przycisk “dodaj” i wybierz osobę
- Klikając na dodany kontakt możesz edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem możesz zmienić kolejność kontaktów na opasce



W jaki sposób mogę sprawdzić historię lokalizacji?
Aby sprawdzić historię lokalizacji:
- Zaloguj się do aplikacji używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz opaskę, dla której chcesz sprawdzić historię lokalizacji i kliknij ikonę „Historia”:
- Wybierz dzień, który Cię interesuje:
- Teraz sprawdź gdzie był i jak się poruszał Twój Bliski. Możesz odtworzyć kolejne miejsca klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu:





Co daje mi funkcja nasłuchu?
W jaki sposób senior może wysłać powiadomienie S.O.S.?
Aby wysłać powiadomienie SOS z opaski BS.02 należy wcisnąć duży czerwony przycisk z napisem SOS znajdujący się na urządzeniu. Powiadomienie alarmowe zostanie wysłane do bliskich, w tym do głównego opiekuna. Przytrzymując czerwony przycisk SOS przez 5 sekund, oprócz wysłania powiadomienia na telefon Bliskiego, opaska automatycznie wykona połączenie do opiekuna.

Gotowe! Powiadomienie alarmowe zostało wysłane do Twoich Bliskich, a dodatkowo do głównego opiekuna konta zostało wygenerowane połączenie telefoniczne z opaski.
Jak dodać strefę bezpieczeństwa?
Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami wystarczy wykonać kilka prostych kroków:
- Zaloguj się do aplikacji używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wysuń menu i wybierz opcję „Strefy”:
- Wybierz „Dodaj Strefę”:
- Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub dotknij miejsce na mapie a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!
- Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymać.







Teraz gdy opaska BS.02 przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz sms z tą informacją!
Jak uruchomić sygnał dźwiękowy w opasce BS.02?
Dzięki tej funkcji możesz zdalnie wywołać sygnał dźwiękowy na opasce BS.02, co zdecydowanie ułatwi odnalezienie go w pokoju czy w łazience.
Aby wywołać sygnał dźwiękowy na opasce:
- Kliknij na zakładkę “więcej” w nawigacji opaski
- Wybierz “Odtwórz dźwięk”


W jaki sposób senior może wysłać wiadomość głosową z opaski?
Aby wysłać powiadomienie SOS z opaski BS.02 należy wcisnąć duży czerwony przycisk z napisem SOS znajdujący się na urządzeniu. Powiadomienie alarmowe zostanie wysłane do bliskich, w tym do głównego opiekuna. Przytrzymując czerwony przycisk SOS przez 5 sekund, oprócz wysłania powiadomienia na telefon Bliskiego, opaska automatycznie wykona połączenie do opiekuna.

Gotowe! Powiadomienie alarmowe zostało wysłane do Twoich Bliskich, a dodatkowo do głównego opiekuna konta zostało wygenerowane połączenie telefoniczne z opaski.
W jaki sposób zablokować połączenia przychodzące?
Aby zablokować połączenia przychodzące na opaskę BS.02 w określonych godzinach:
- Kliknij na zakładkę “Więcej” w nawigacji opaski
- Wybierz zakładkę „Blokuj połączeń”
- Włącz opcję blokowania połączeń przychodzących na opaskę
- Ustaw godziny, w których połączenia przychodzące na zegarek będą blokowane.




Jak ustawić budzik?
Aby ustawić budzik w opasce BS.02:
- Kliknij na zakładkę “Więcej” w nawigacji opaski
- Wybierz zakładkę “Budzik”
- Kliknij na przycisk “Dodaj”
- Ustaw godzinę budzika na zegarze oraz jeżeli chcesz, aby budzik się powtarzał w określone dni – kliknij je u dołu ekranu




Co oznacza mrugająca dioda na opasce BS.02?
- Gdy dioda świeci na zielono – opaska jest naładowana.
- Gdy dioda mruga na czerwono co 5 sekund – opaska rozładowuje się i należy podłączyć ją do ładowania.
- Gdy dioda mruga na zielono co pół sekundy, ale przez kilka sekund – przyszła wiadomość głosowa.
- Gdy po przytrzymaniu przycisku S.O.S. zaświeci się przez chwilę na zielono – zostało wysłane S.O.S, a za chwilę nastąpi połączenie głosowe.
- Gdy wciśnie się przycisk S.O.S. na chwilę i dioda mruga na zielono – opaska jest włączona.
- Gdy opaska jest wyłączona (nie rozładowana) i wciśnie się przycisk S.O.S. na chwilę, dioda zaświeci się na czerwono.
Czy opaskę BS.02 można wyłączyć?
- gdy karta SIM jest wyjęta z urządzenia,
- gdy urządzenie jest poza zasięgiem sieci GSM.
Usługa
Po co mi pakiet Bezpieczna Rodzina?
W jaki sposób w opasce S.O.S. włączyć automatyczną lokalizację?
Jak pobrać aplikację mobilną?
- Android w wersji 4.1 i nowszymi
- iOS w wersji 11.0 i nowszymi.
Aby pobrać aplikację Bezpieczna Rodzina wejdź do:
- sklepu Play (dla telefonów z Androidem): https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.locon.gjd_senior&hl=pl
- App Store dla telefonów z iOS: https://apps.apple.com/pl/app/bezpieczny-senior/id1406365979?l=pl
Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usług bezpośrednio z Twojego telefonu.
Czy żeby korzystać z aplikacji muszę podpisać dodatkową umowę z operatorem?
Jakich uprawnień potrzebuje aplikacja by działać poprawnie?
Czy do korzystania z aplikacji konieczne jest wyrażenie zgody na dostęp do aplikacji i położenia (GPS)?
Czy funkcja nasłuchu korzysta z minut dostępnych w pakiecie?
Opłaty
Jaki jest całkowity koszt usługi?
Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:
Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.
*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.
Instrukcja obsługi - "Szybki Start" do pobrania
Pobierz
Aplikacja mobilna na smartfonie
Najczęściej zadawane pytania
Jak dodać strefę bezpieczeństwa?
Aby dodać i ustawić własną strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
- Wybierz „Dodaj Strefę”.
- Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz jej adres lub dotknij wybrane miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!
- Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.




Gdy Twój bliski pojawi się w wyznaczonej strefie lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją.
Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?
Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
- Wybierz strefę, którą chcesz usunąć i kliknij w ikonę ustawień
- prawym górnym rogu kliknij w ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.





Jak sprawdzić historię lokalizacji?
Historię lokalizacji sprawdzisz w 3 prostych krokach:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i kliknij w ikonę „Historia”
- Wybierz dzień, który Cię interesuje.
- Sprawdź, gdzie był i którędy poruszał się Twój bliski. Możesz to zrobić na kilka sposobów — odtwarzając kolejne miejsca, klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.



Funkcje aplikacji Bezpieczna Rodzina
Jak włączyć automatyczną lokalizację?
Aby ustawić automatyczną lokalizację w aplikacji Bezpieczna Rodzina:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie i kliknij „Więcej”
- Wybierz „Ustawienia lokalizacji” i dopasuj częstotliwość lokalizowania pod własne preferencje.



Jak dodać strefę bezpieczeństwa?
Aby dodać i ustawić własną strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
- Wybierz „Dodaj Strefę”.
- Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz jej adres lub dotknij wybrane miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!
- Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.




Gdy Twój bliski pojawi się w wyznaczonej strefie lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją.
Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?
Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
- Wybierz strefę, którą chcesz usunąć i kliknij w ikonę ustawień
- prawym górnym rogu kliknij w ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.





Jak sprawdzić historię lokalizacji?
Historię lokalizacji sprawdzisz w 3 prostych krokach:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i kliknij w ikonę „Historia”
- Wybierz dzień, który Cię interesuje.
- Sprawdź, gdzie był i którędy poruszał się Twój bliski. Możesz to zrobić na kilka sposobów — odtwarzając kolejne miejsca, klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.



W jaki sposób dodać kontakty do książki telefonicznej?
Aby dodać numery telefonu bliskich do książki telefonicznej urządzenia:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, dla którego chcesz dodać nowe kontakty.
- W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej”
- Wybierz podpunkt „Kontakty” i dodaj numer za pomocą krzyżyka znajdującego się w prawym dolnym rogu.



Klikając na dodany kontakt można edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem, zmienić kolejność kontaktów na zegarku.
Uwaga! Na urządzenie mogą dzwonić tylko osoby dodane do książki telefonicznej urządzenia (maksymalnie 10 osób).
W jaki sposób uruchomić funkcję nasłuchu?
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, dla którego chcesz uruchomić funkcję nasłuchu
- W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej”, wybierz „Nasłuch”, a następnie kliknij „Nasłuchuj zegarek”
- Odbierz połączenie od zegarka i sprawdź, co dzieje się z Twoim bliskim.




W jaki sposób korzystać z funkcji czatu?
Aby nagrać lub odtworzyć dźwięki z czatu głosowego:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, dla którego chcesz uruchomić czat głosowy.
- W nawigacji opaski BS.02 kliknij na ikonę „Więcej” i wybierz „Chat”.
- Odtwórz dźwięki otrzymane od bliskiego lub nagraj swoje przytrzymując ikonę mikrofonu.



Z jaką dokładnością zobaczę, gdzie jest bliski?
Dokładność lokalizacji zależy od źródła namierzania, z którym w danej chwili połączy się zegarek. Bezpieczna Rodzina gwarantuje wysokiej jakości połączenia GPS, GSM oraz Wi-Fi. Dokładność lokalizacji w przypadku GPS wynosi od 10 do 20 metrów, Wi-Fi określa położenie zegarka w przedziale 50-100 metrów, a BTS od 200 do 2000 metrów. Lokalizacja GPS możliwa jest jedynie w otwartej przestrzeni, ponieważ sygnał z satelity nie jest w stanie namierzyć urządzenia znajdującego się w konkretnym miejscu w budynku. Dzięki karcie SIM jednak jesteśmy w stanie podać przybliżoną lokalizację BTS. Lokalizacja BTS uruchamiana jest na życzenie Klienta.
Jak zablokować połączenia przychodzące na urządzenie?
Jeśli chcesz zablokować możliwość odbierania połączeń na urządzeniu (np. kiedy Twoje dziecko jest w szkole, czy na zajęciach dodatkowych):
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, dla którego chcesz zablokować połączenia.
- W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej” i wybierz „Blokuj połączenia”
- Zaznacz opcję „Blokuj połączenia przychodzące na urządzenie ” i określ godziny, w których połączenia będą blokowane.



Jak ustawić budzik?
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, dla którego chcesz nastawić budzik.
- W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej” i wybierz „Budzik”.
- Kliknij „Dodaj budzik”, wybierz częstotliwość, godzinę i kliknij „Zapisz”.




Jak zlokalizować seniora w aplikacji?
Aby zlokalizować bliskiego w aplikacji Bezpieczna Rodzina:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, które chcesz zlokalizować.
- W nawigacji urządzenia kliknij na ikonę „Lokalizuj”.
- Po chwili na ekranie Twojego telefonu pojawi się lokalizacja Twojego bliskiego.


Jak zadzwonić na opaskę BS.02?
Aby zadzwonić na urządzenie seniora:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, na które chcesz zadzwonić.
- W nawigacji urządzenia kliknij na ikonę „Zadzwoń”, a następnie „Połącz”.


Uwaga! Opaska SOS BS.02 wykonuje połączenia wychodzące tylko do głównego opiekuna. Aby zadzwonić z opaski, senior powinien przez minimum 3 sekundy przytrzymać przycisk SOS.
Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina?
Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.
Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!
Ile kosztuje przedłużenie/kontynuacja usługi Bezpieczna Rodzina?
Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:
Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.
*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.
Gdzie mogę wykupić przedłużenie pakietu Bezpieczna Rodzina?
Kiedy pakiet się skończy, możesz przedłużyć go na kilka sposobów:
- wykupując ponownie dostęp do usługi na 6 lub 12 miesięcy w sklepie Bezpieczna Rodzina na stronie https://bezpiecznarodzina.pl/pakiety-bezpieczna-rodzina,
- dzwoniąc na naszą infolinię pod numer telefonu +48 91 469 60 49.
Jak dodać urządzenie do aplikacji Bezpieczna Rodzina?
Aby dodać urządzenie do aplikacji:
- pobierz na swój telefon aplikację Bezpieczna Rodzina:
- Zaloguj się do aplikacji podając swój numer telefonu oraz hasło.
- Po uruchomieniu aplikacji z paska w lewym górnym rogu rozwiń MENU i wybierz opcję „Dodaj do usługi”.
- Wybierz opcję „Chcę tylko lokalizować inne urządzenie”.
- Zeskanuj kod QR znajdujący się na spodzie pudełka od zakupionego urządzenia.
- Gotowe!


Kiedy wprowadzić kod Bezpieczna Rodzina przy pierwszej aktywacji urządzenia?
Aplikacja pyta o kod podczas dodawania urządzenia do usługi:
- Zaloguj się do aplikacji podając swój numer telefonu oraz hasło
- Po uruchomieniu aplikacji z paska w lewym górnym rogu rozwiń MENU i wybierz opcję „Moje pakiety”
- Zjedź na dół, wybierz urządzenie któremu chcesz przedłużyć pakiet, kliknij więcej, kliknij „mam kod i chcę aktywować”, wprowadź kod.
- Gotowe!
Aplikacja na stronie www
Najczęściej zadawane pytania
Jak sprawdzić historię lokalizacji?
Aby sprawdzić historię lokalizacji:
- Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Po lewej stronie wybierz Bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i przy buttonie „Lokalizuj” wybierz ikonę „Historia”:
- Za pomocą strzałek (prawo, lewo) wybierz dzień, który Cię interesuje:


Teraz sprawdź, gdzie był, i jak się poruszał Twój Bliski.
Jak dodać strefę bezpieczeństwa?
Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami:
- Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z górnego menu „Strefy”
- Wybierz ikonę „+”:
- Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub wyznacz go za pomocą mapy, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą prostokątów od 500 m do 5 km. Kliknij „Dalej”.
- Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego Bliskiego zaznacz wybraną opcję i kliknij „Zapisz”.





Teraz gdy Twój Bliski przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją!
Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?
Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z górnego menu „Strefy”:
- Wybierz strefę, którą chcesz usunąć a następnie kliknij w ikonę kosza („usuń strefę”):



Aby usunąć kolejną strefę postępuj zgodnie z instrukcją powyżej.
Funkcje aplikacji
Jak sprawdzić historię lokalizacji?
Aby sprawdzić historię lokalizacji:
- Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Po lewej stronie wybierz Bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i przy buttonie „Lokalizuj” wybierz ikonę „Historia”:
- Za pomocą strzałek (prawo, lewo) wybierz dzień, który Cię interesuje:


Teraz sprawdź, gdzie był, i jak się poruszał Twój Bliski.
Jak dodać strefę bezpieczeństwa?
Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami:
- Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z górnego menu „Strefy”
- Wybierz ikonę „+”:
- Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub wyznacz go za pomocą mapy, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą prostokątów od 500 m do 5 km. Kliknij „Dalej”.
- Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego Bliskiego zaznacz wybraną opcję i kliknij „Zapisz”.





Teraz gdy Twój Bliski przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją!
Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?
Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z górnego menu „Strefy”:
- Wybierz strefę, którą chcesz usunąć a następnie kliknij w ikonę kosza („usuń strefę”):



Aby usunąć kolejną strefę postępuj zgodnie z instrukcją powyżej.
Jak dodać nowe kontakty?
Aby dodać nowy kontakt do urządzenia:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z menu ikonę „Kontakty”
- Kliknij „Dodaj kontakt”, wpisz nową nazwę kontaktu i kliknij „Zapisz”
Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:



Uwaga! Na urządzenie mogą dzwonić tylko osoby dodane do książki telefonicznej urządzenia (maksymalnie 10 osób).
Jak ustawić alarm?
Aby ustawić budzik lub inny alarm na urządzeniu:
- Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- W menu kliknij na ikonę przedstawiającą zegarek/budzik i wybierz „Dodaj”
- Ustaw dzień i godzinę alarmu i kliknij „Zapisz”




Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina??
Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.
Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!
W jaki sposób zablokować połączenia?
Aby zablokować połączenia w urządzeniu:
- Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- W menu kliknij „Więcej”, a następnie wybierz opcję „Blokuj połączenia”
- Zaznacz opcję „Blokuj połączenia przychodzące na zegarku GPS”, ustaw wybraną przez siebie godzinę i kliknij „Zapisz”



Gotowe! W wybranych przez Ciebie godzinach, połączenia przychodzące na urządzenie zostaną zablokowane.
Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina?
Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.
Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!
Ile kosztuje przedłużenie/kontynuacja usługi Bezpieczna Rodzina?
Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:
Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.
*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.