Lokalizator dla kota BZ.01 Sprawdź, jak korzystać z lokalizatora GPS i dedykowanej usługi
Lokalizator
Najczęściej zadawane pytania
Czy lokalizator dla kota BZ.01 jest wodoodporny?
Jak długo trzyma bateria?
Czy istnieje możliwość wymiany baterii?
Czy muszę mieć kartę SIM?
Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49
Z jaką dokładnością zobaczę gdzie jest zwierzę?
Jak dodać strefę?
Czy żeby korzystać z aplikacji muszę podpisać dodatkową umowę z operatorem?
Funkcjonalność
Czy lokalizator dla kota BZ.01 jest wodoodporny?
Czy istnieje możliwość wymiany obudowy?
Jak długo trzyma bateria?
Czy istnieje możliwość wymiany baterii?
Czy muszę mieć kartę SIM?
Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49
Z jaką dokładnością zobaczę gdzie jest zwierzę?
W jaki sposób mogę sprawdzić historię lokalizacji?
Jak uruchomić funkcję nasłuchu?
Co daje mi funkcja nasłuchu?
Jak dodać strefę?
Jak usunąć strefę?
Jak włączyć/wyłączyć urządzenie?
Jak ustawić powiadomienie o niskim stanie baterii?
Jak uruchomić sygnał dźwiękowy na lokalizatorze BZ.01?
Co oznacza migająca na urządzeniu dioda?
Jeżeli lokalizator nie jest podłączony do ładowania, pulsująca dioda oznacza, że w urządzeniu nie ma karty SIM / karta jest nieprawidłowo włożona lub uszkodzona / karta nie ma zasięgu sieci komórkowej.
Jeżeli lokalizator jest podłączony do ładowania, a dioda świeci światłem ciągłym, oznacza to, że bateria została całkowicie naładowana.
Brak świecącej diody oznacza, że urządzenie jest włączone/wyłączone.
Usługa
Po co mi pakiet Bezpieczna Rodzina?
W jaki sposób w lokalizatorze dla zwierzaka BZ.01 włączyć automatyczną lokalizację?
Jak pobrać aplikację mobilną?
- Android w wersji 4.1 i nowszymi
- iOS w wersji 11.0 i nowszymi.
Aby pobrać aplikację Bezpieczna Rodzina wejdź do:
- sklepu Play (dla telefonów z Androidem): https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.locon.gjd_pet&hl=pl
- App Store dla telefonów z iOS: https://apps.apple.com/pl/app/bezpieczne-zwierz%C4%99/id1440602908?l=pl
Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usług bezpośrednio z Twojego telefonu.
Czy żeby korzystać z aplikacji muszę podpisać dodatkową umowę z operatorem?
Czy do korzystania z aplikacji konieczne jest wyrażenie zgody na dostęp do aplikacji i położenia (GPS)?
Czy funkcja nasłuchu korzysta z minut dostępnych w pakiecie?
Opłaty
Jaki jest całkowity koszt usługi?
Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:
Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.
*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.
Instrukcja obsługi - "Szybki Start" do pobrania
Pobierz
Aplikacja mobilna na smartfonie
Popularne pytania
Czy lokalizator dla kota BZ.01 jest wodoodporny?
Jak długo trzyma bateria?
Czy istnieje możliwość wymiany baterii?
Czy muszę mieć kartę SIM?
Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49
Z jaką dokładnością zobaczę gdzie jest zwierzę?
Jak dodać strefę?
Czy żeby korzystać z aplikacji muszę podpisać dodatkową umowę z operatorem?
Funkcjonalność
Czy lokalizator dla kota BZ.01 jest wodoodporny?
Czy istnieje możliwość wymiany obudowy?
Jak długo trzyma bateria?
Czy istnieje możliwość wymiany baterii?
Czy muszę mieć kartę SIM?
Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49
Z jaką dokładnością zobaczę gdzie jest zwierzę?
W jaki sposób mogę sprawdzić historię lokalizacji?
Jak uruchomić funkcję nasłuchu?
Co daje mi funkcja nasłuchu?
Jak dodać strefę?
Jak usunąć strefę?
Jak włączyć/wyłączyć urządzenie?
Jak ustawić powiadomienie o niskim stanie baterii?
Jak uruchomić sygnał dźwiękowy na lokalizatorze BZ.01?
Co oznacza migająca na urządzeniu dioda?
Jeżeli lokalizator nie jest podłączony do ładowania, pulsująca dioda oznacza, że w urządzeniu nie ma karty SIM / karta jest nieprawidłowo włożona lub uszkodzona / karta nie ma zasięgu sieci komórkowej.
Jeżeli lokalizator jest podłączony do ładowania, a dioda świeci światłem ciągłym, oznacza to, że bateria została całkowicie naładowana.
Brak świecącej diody oznacza, że urządzenie jest włączone/wyłączone.
Usługa
Po co mi pakiet Bezpieczna Rodzina?
W jaki sposób w lokalizatorze dla zwierzaka BZ.01 włączyć automatyczną lokalizację?
Jak pobrać aplikację mobilną?
- Android w wersji 4.1 i nowszymi
- iOS w wersji 11.0 i nowszymi.
Aby pobrać aplikację Bezpieczna Rodzina wejdź do:
- sklepu Play (dla telefonów z Androidem): https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.locon.gjd_pet&hl=pl
- App Store dla telefonów z iOS: https://apps.apple.com/pl/app/bezpieczne-zwierz%C4%99/id1440602908?l=pl
Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usług bezpośrednio z Twojego telefonu.
Czy żeby korzystać z aplikacji muszę podpisać dodatkową umowę z operatorem?
Czy do korzystania z aplikacji konieczne jest wyrażenie zgody na dostęp do aplikacji i położenia (GPS)?
Czy funkcja nasłuchu korzysta z minut dostępnych w pakiecie?
Opłaty
Jaki jest całkowity koszt usługi?
Pakiety Bezpieczna Rodzina
Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.
Instrukcja obsługi - "Szybki Start" do pobrania
Pobierz
Aplikacja na stronie www
Popularne pytania
Czy lokalizator dla kota BZ.01 jest wodoodporny?
Jak długo trzyma bateria?
Czy istnieje możliwość wymiany baterii?
Czy muszę mieć kartę SIM?
Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49
Z jaką dokładnością zobaczę gdzie jest zwierzę?
Jak dodać strefę?
Czy żeby korzystać z aplikacji muszę podpisać dodatkową umowę z operatorem?
Funkcjonalność
Czy lokalizator dla kota BZ.01 jest wodoodporny?
Czy istnieje możliwość wymiany obudowy?
Jak długo trzyma bateria?
Czy istnieje możliwość wymiany baterii?
Czy muszę mieć kartę SIM?
Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49
Z jaką dokładnością zobaczę gdzie jest zwierzę?
W jaki sposób mogę sprawdzić historię lokalizacji?
Jak uruchomić funkcję nasłuchu?
Co daje mi funkcja nasłuchu?
Jak dodać strefę?
Jak usunąć strefę?
Jak włączyć/wyłączyć urządzenie?
Jak ustawić powiadomienie o niskim stanie baterii?
Jak uruchomić sygnał dźwiękowy na lokalizatorze BZ.01?
Co oznacza migająca na urządzeniu dioda?
Jeżeli lokalizator nie jest podłączony do ładowania, pulsująca dioda oznacza, że w urządzeniu nie ma karty SIM / karta jest nieprawidłowo włożona lub uszkodzona / karta nie ma zasięgu sieci komórkowej.
Jeżeli lokalizator jest podłączony do ładowania, a dioda świeci światłem ciągłym, oznacza to, że bateria została całkowicie naładowana.
Brak świecącej diody oznacza, że urządzenie jest włączone/wyłączone.
Usługa
Po co mi pakiet Bezpieczna Rodzina?
W jaki sposób w lokalizatorze dla zwierzaka BZ.01 włączyć automatyczną lokalizację?
Jak pobrać aplikację mobilną?
- Android w wersji 4.1 i nowszymi
- iOS w wersji 11.0 i nowszymi.
Aby pobrać aplikację Bezpieczna Rodzina wejdź do:
- sklepu Play (dla telefonów z Androidem): https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.locon.gjd_pet&hl=pl
- App Store dla telefonów z iOS: https://apps.apple.com/pl/app/bezpieczne-zwierz%C4%99/id1440602908?l=pl
Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usług bezpośrednio z Twojego telefonu.
Czy żeby korzystać z aplikacji muszę podpisać dodatkową umowę z operatorem?
Czy do korzystania z aplikacji konieczne jest wyrażenie zgody na dostęp do aplikacji i położenia (GPS)?
Czy funkcja nasłuchu korzysta z minut dostępnych w pakiecie?
Opłaty
Jaki jest całkowity koszt usługi?
Pakiety Bezpieczna Rodzina
Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.