Pobierz instrukcję obsługi

LocoDog (BZ.02) Sprawdź, jak korzystać z lokalizatora GPS i dedykowanej usługi

Lokalizator

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę do urządzenia włożyć własną kartę SIM?

Do naszych urządzeń możesz wykorzystać własną kartę MINI SIM. Należy jednak pamiętać, że:

  1. Karta musi być aktywna
  2. Karta musi posiadać środki na koncie
  3. Karta nie może mieć aktywnego kodu PIN
  4. Karta nie może posiadać blokad rodzicielskich
  5. Karta musi obsługiwać tryb pracy 4G, posiadać aktywny pakiet danych na internet i minuty na połączenia telefoniczne

UWAGA! Nawet podczas korzystania z własnej karty SIM, do urządzenia należy wykupić pakiet na 1,6 lub 12 miesięcy. Bez aktywnej usługi, funkcje w aplikacji Bezpieczna Rodzina nie będą działać.

Mam zasięg w swoim telefonie komórkowym, natomiast urządzenie nie ma połączenia z siecią - dlaczego?

Antena zamieszczona w telefonie jest często zupełnie inna (mocniejsza), niż ta zamieszczona w naszych urządzeniach (ze względu na wielkość). W związku z tym, może zdarzyć się sytuacja, w której telefon ma zasięg, a urządzenie nie.

Czy lokalizator dla psa LocoDog jest wodoodporny?

Lokalizator GPS dla psa LocoDog odporny jest na zachlapania i bez trudu poradzi sobie podczas spaceru w czasie deszczu.

Jak długo trzyma bateria?

Bateria trzyma od 5 do 10 dni. Wpływ na jej działanie ma zasięg GSM, czas lokalizowania i czas korzystania z urządzenia.

Czy istnieje możliwość wymiany baterii?

W modelu LocoDog nie ma możliwości wymiany baterii.

Czy muszę mieć kartę SIM?

Aby urządzenie działało prawidłowo, wymagana jest karta SIM. Karta SIM jest zainstalowana w urządzeniu i zarejestrowana na firmę Locon SP. z o.o. dzięki czemu nie wymaga podpisywania żadnych dodatkowych umów.

Dzięki transmisji danych dostępnej na karcie SIM urządzenie może wysyłać lokalizację oraz powiadomienia o wejściu i wyjściu z wyznaczonej strefy, a także, w razie potrzeby, wysyłać sygnał SOS

Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49

Z jaką dokładnością zobaczę gdzie jest zwierzę?

Dokładność lokalizacji zależy od źródła namierzania, z którym w danej chwili połączy się urządzenie i wynosi od 10 do 2000 metrów.

Bezpieczna Rodzina gwarantuje wysokiej jakości połączenia GPS, GSM oraz Wi-Fi.

Dokładność lokalizacji w przypadku GPS wynosi od 10 do 20 metrów

Dokładność Wi-Fi 50-100 metrów

Dokładność GSM od 200 do 2000 metrów

Lokalizacja GPS możliwa jest jedynie w otwartej przestrzeni, ponieważ sygnał z satelity nie jest w stanie namierzyć urządzenia znajdującego się w konkretnym miejscu w budynku. Dzięki karcie SIM jednak jesteśmy w stanie podać przybliżoną lokalizację GSM. Lokalizacja BTS uruchamiana jest na życzenie Klienta.

Jak dodać strefę?

Aby ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami, należy zalogować się do aplikacji, wysunąć MENU i wybrać opcję „Strefy”. Następnie wystarczy kliknąć przycisk „Dodaj strefę”, nadać jej nazwę i wpisać adres, lub dotknąć odpowiednie miejsce na mapie i dostosować wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz”, a w kolejnym, ostatnim już kroku wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.

Czy żeby korzystać z aplikacji muszę podpisać dodatkową umowę z operatorem?

Aby korzystać z aplikacji nie trzeba podpisywać żadnych dodatkowych umów.

Funkcjonalność

Czy lokalizator dla psa LocoDog jest wodoodporny?

Lokalizator GPS dla psa LocoDog odporny jest na zachlapania i bez trudu poradzi sobie podczas spaceru w czasie deszczu. Nadajnik odporny jest na przypadkowe zanurzenie w wodzie. Nie zalecamy pływania z urządzeniem.

Czy istnieje możliwość wymiany obudowy?

W modelu LocoDog istnieje możliwość wymiany silikonowego etui. Akcesoria dostępne są na naszej stronie.

Jak długo trzyma bateria?

Bateria trzyma od 5 do 10 dni. Wpływ na jej działanie ma zasięg GSM, czas lokalizowania i czas korzystania z urządzenia.

Czy istnieje możliwość wymiany baterii?

W modelu LocoDog nie ma możliwości wymiany baterii.

Czy muszę mieć kartę SIM?

Aby urządzenie działało prawidłowo, wymagana jest karta SIM. Karta SIM jest zainstalowana w urządzeniu i zarejestrowana na firmę Locon SP. z o.o. dzięki czemu nie wymaga podpisywania żadnych dodatkowych umów.

Dzięki transmisji danych dostępnej na karcie SIM urządzenie może wysyłać lokalizację oraz powiadomienia o wejściu i wyjściu z wyznaczonej strefy, a także, w razie potrzeby, wysyłać sygnał SOS

Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49

Z jaką dokładnością zobaczę gdzie jest zwierzę?

Dokładność lokalizacji zależy od źródła namierzania, z którym w danej chwili połączy się urządzenie i wynosi od 10 do 2000 metrów.

Bezpieczna Rodzina gwarantuje wysokiej jakości połączenia GPS, GSM oraz Wi-Fi.

Dokładność lokalizacji w przypadku GPS wynosi od 10 do 20 metrów

Dokładność Wi-Fi 50-100 metrów

Dokładność GSM od 200 do 2000 metrów

Lokalizacja GPS możliwa jest jedynie w otwartej przestrzeni, ponieważ sygnał z satelity nie jest w stanie namierzyć urządzenia znajdującego się w konkretnym miejscu w budynku. Dzięki karcie SIM jednak jesteśmy w stanie podać przybliżoną lokalizację GSM. Lokalizacja BTS uruchamiana jest na życzenie Klienta.

W jaki sposób mogę sprawdzić historię lokalizacji?

Aby sprawdzić historię lokalizacji należy zalogować się do aplikacji, wybrać lokalizator, dla którego chce się sprawdzić historię lokalizacji oraz kliknąć w ikonę „historia” i wybrać konkretny, interesujący nas dzień. Miejsca można odtwarzać kolejno klikając na przycisk „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.

Jak uruchomić funkcję nasłuchu?

W aplikacji Bezpieczna Rodzina kliknij na pasku opcję „Więcej”. Następnie należy kliknąć „Nasłuch” i odebrać połączenie od urządzenia.

Co daje mi funkcja nasłuchu?

Funkcja ta daje możliwość nasłuchiwania dźwięków w pobliżu Lokalizatora GPS LocoDog. Wystarczy w menu kliknąć przycisk „Nasłuch” i odebrać połączenie telefoniczne od urządzenia.

Jak dodać strefę?

Aby ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami, należy zalogować się do aplikacji, wysunąć MENU i wybrać opcję „Strefy”. Następnie wystarczy kliknąć przycisk „Dodaj strefę”, nadać jej nazwę i wpisać adres, lub dotknąć odpowiednie miejsce na mapie i dostosować wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz”, a w kolejnym, ostatnim już kroku wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać

Jak usunąć strefę?

Aby usunąć strefę należy zalogować się do aplikacji Bezpieczne Zwierzę, następnie z menu wybrać opcję „Strefy” oraz wybrać tę, którą chcemy usunąć. W kolejnym kroku należy kliknąć w ikonę ustawień, a następnie w prawym górnym rogu kliknąć ikonę kosza i potwierdzić wybierając „Usuń”.

Jak włączyć/wyłączyć urządzenie?

Urządzenie można włączyć czerwonym przyciskiem. Lokalizator GPS wyłącza się w aplikacji wybierając „Menu”, następnie klikając „Więcej” oraz „Wyłącz urządzenie”

Jak ustawić powiadomienie o niskim stanie baterii?

Aby włączyć lub wyłączyć powiadomienia o niskim stanie baterii, w aplikacji Bezpieczne Zwierzę należy za pomocą ikony w lewym górnym rogu otworzyć „Menu”, wybrać „Ustawienia”, a następnie „Powiadomienia”. W kolejnym kroku należy włączyć lub wyłączyć opcję „Słaba bateria”.

Jak uruchomić sygnał dźwiękowy na lokalizatorze LocoDog?

Dzięki tej funkcji możesz zdalnie wywołać sygnał dźwiękowy na lokalizatorze LocoDog. Ułatwi Ci to szybsze odnalezienie zgubionego zwierzaka. Aby wywołać sygnał dźwiękowy na urządzeniu, uruchom aplikację Bezpieczna Rodzina. W nawigacji lokalizatora kliknij na zakładkę „Więcej” i wybierz „Odtwórz dźwięk”.

Co oznacza migająca na urządzeniu dioda?

Jeżeli lokalizator jest podłączony do ładowania, delikatnie migająca (pulsująca) dioda na urządzeniu oznacza, że trwa ładowanie.

Jeżeli lokalizator nie jest podłączony do ładowania, pulsująca dioda oznacza, że w urządzeniu nie ma karty SIM / karta jest nieprawidłowo włożona lub uszkodzona / karta nie ma zasięgu sieci komórkowej.

Jeżeli lokalizator jest podłączony do ładowania, a dioda świeci światłem ciągłym, oznacza to, że bateria została całkowicie naładowana.

Brak świecącej diody oznacza, że urządzenie jest włączone/wyłączone.

Usługa

Po co mi pakiet Bezpieczna Rodzina?

Pakiet Bezpieczna Rodzina pozwala na pełne korzystanie z funkcjonalności urządzeń zarówno przez aplikację mobilną, jak i serwis WWW. Gwarantuje on także wykonywanie bezpiecznych połączeń, lokalizowanie, definiowanie stref bezpieczeństwa, korzystanie z funkcji SOS oraz ustawianie powiadomień. To także gwarancja pomocy, serwisu oraz pewność, że przechowywane dane są całkowicie bezpieczne.

W jaki sposób w lokalizatorze dla zwierzaka LocoDog włączyć automatyczną lokalizację?

Aby włączyć i ustawić automatyczną lokalizację należy zalogować się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz wpisać hasło. Następnie z menu wybrać urządzenie i kliknąć „Więcej”. W kolejnym kroku wybieramy „Ustawienia lokalizacji” – tu pojawia nam się możliwość dopasowania pod własne preferencje częstotliwości lokalizowania – aby ją dokładnie określić wystarczy odpowiednio przesunąć suwak.

Jak pobrać aplikację mobilną?

Z usługi możesz korzystać za pomocą aplikacji mobilnej, której pobranie jest darmowe. Aplikacja Bezpieczna Rodzina dostępna jest na telefony z systemem operacyjnym:

  • Android w wersji 4.1 i nowszymi
  • iOS w wersji 11.0 i nowszymi.

Aby pobrać aplikację Bezpieczna Rodzina wejdź do:

  • sklepu Play (dla telefonów z Androidem): https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.locon.gjd&hl=pl&gl=US
  • App Store dla telefonów z iOS: https://apps.apple.com/pl/app/bezpieczna-rodzina/id433142827

Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usług bezpośrednio z Twojego telefonu.

Czy żeby korzystać z aplikacji muszę podpisać dodatkową umowę z operatorem?

Aby korzystać z aplikacji nie trzeba podpisywać żadnych dodatkowych umów.

Czy do korzystania z aplikacji konieczne jest wyrażenie zgody na dostęp do aplikacji i położenia (GPS)?

Do korzystania z aplikacji nie jest konieczne wyrażenie zgody na dostęp aplikacji do położenia (GPS).

Czy funkcja nasłuchu korzysta z minut dostępnych w pakiecie?

Korzystając z funkcji nasłuchu i odbierając połączenie przychodzące z urządzenia, automatycznie zmniejsza się ilość dostępnych minut w pakiecie. W zależności od tego, jak długo uruchomiony będzie nasłuch otoczenia – tyle minut zostanie odjęte z minut dostępnych w usłudze.

Opłaty

Jaki jest całkowity koszt usługi?

Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:

Pakiety Bezpieczna Rodzina

Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.

*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.

Aplikacja mobilna na smartfonie

Popularne pytania

Jak sprawdzić historię lokalizacji?

Aby dodać i ustawić własną strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
  3. SCREEN
  4. Wybierz „Dodaj Strefę”.
  5. SCREEN
  6. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz jej adres lub dotknij wybrane miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!
  7. SCREEN
  8. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.
  9. SCREEN

Gdy Twój zwierzak pojawi się w wyznaczonej strefie lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją.

Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?

Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
  3. SCREEN
  4. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć i kliknij w ikonę ołówka w prawym górnym rogu.
  5. SCREEN
  6. W prawym górnym rogu kliknij w ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.
  7. SCREEN

Jak sprawdzić historię lokalizacji?

Historię lokalizacji sprawdzisz w 3 prostych krokach:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i kliknij w ikonę „Historia”
  3. SCREEN
  4. Wybierz dzień, który Cię interesuje.
  5. SCREEN
  6. Sprawdź, gdzie był i którędy poruszał się Twój zwierzak. Możesz to zrobić na kilka sposobów — odtwarzając kolejne miejsca, klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.
  7. SCREEN

Jak pobrać aplikację mobilną?

Aplikacja Bezpieczna Rodzina dostępna jest na telefony z systemem Android oraz iOS.

Pobierz aplikację na telefon z systemem Android

Pobierz aplikację na telefon z systemem iOS

Aplikację Bezpieczna Rodzina pobierzesz na swój telefon za darmo.

Funkcje aplikacji

Jak włączyć automatyczną lokalizację?

Aby ustawić automatyczną lokalizację w aplikacji Bezpieczna Rodzina:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz lokalizator dla zwierzaka LocoDog i kliknij „Więcej”
  3. SCREEN
  4. Wybierz „Ustawienia lokalizacji” i dopasuj częstotliwość lokalizowania pod własne preferencje. Kliknij „Zapisz”. Gotowe!
  5. SCREEN

Jak dodać strefę bezpieczeństwa?

Aby dodać i ustawić własną strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
  3. SCREEN
  4. Wybierz „Dodaj Strefę”.
  5. SCREEN
  6. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz jej adres lub dotknij wybrane miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!
  7. SCREEN
  8. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.
  9. SCREEN

Gdy Twój zwierzak pojawi się w wyznaczonej strefie lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją.

Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?

Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
  3. SCREEN
  4. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć i kliknij w ikonę ołówka w prawym górnym rogu.
  5. SCREEN
  6. W prawym górnym rogu kliknij w ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.
  7. SCREEN

Jak sprawdzić historię lokalizacji?

Historię lokalizacji sprawdzisz w 3 prostych krokach:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i kliknij w ikonę „Historia”
  3. SCREEN
  4. Wybierz dzień, który Cię interesuje.
  5. SCREEN

Sprawdź, gdzie był i którędy poruszał się Twój zwierzak. Możesz to zrobić na kilka sposobów — odtwarzając kolejne miejsca, klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.

SCREEN

W jaki sposób uruchomić funkcję nasłuchu?

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz uruchomić funkcję nasłuchu.
  3. W nawigacji opaski kliknij na ikonę „Więcej”, wybierz „Nasłuch”, a następnie kliknij „Nasłuchuj urządzenie”.
  4. SCREEN
  5. Odbierz połączenie od lokalizatora LocoDog i sprawdź, co dzieje się z Twoim zwierzakiem.

Jak odtworzyć dźwięk na lokalizatorze LocoDog?

Jeśli urządzenie przypadkowo zaginie, w aplikacji możesz uruchomić dźwięk, by szybciej je zlokalizować:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz odtworzyć dźwięk.
  3. W nawigacji urządzenia kliknij na ikonę „Więcej”, wybierz „Odtwórz dźwięk”, a następnie „Włącz”
  4. SCREEN
  5. Urządzenie zacznie wydawać dźwięki. Aby wyłączyć dzwonek, naciśnij guzik na lokalizatorze.

Jak zlokalizować zwierzę w aplikacji?

Aby zlokalizować zwierzaka w aplikacji Bezpieczna Rodzina:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, które chcesz zlokalizować.
  3. W nawigacji urządzenia kliknij na ikonę „Lokalizacja”.
  4. SCREEN
  5. Po chwili na ekranie Twojego telefonu pojawi się lokalizacja Twojego zwierzaka.
  6. SCREEN

Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina?

Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.

Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!

Ile kosztuje przedłużenie/kontynuacja usługi Bezpieczna Rodzina?

Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy: Pakiety Bezpieczna Rodzina

Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.

*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.

Gdzie mogę wykupić przedłużenie pakietu Bezpieczna Rodzina?

Kiedy pakiet się skończy, możesz przedłużyć go na kilka sposobów:

Gdzie znajdę kod Bezpieczna Rodzina?

Kod Bezpieczna Rodzina przychodzi na Twoją skrzynkę e-mail z adresu [email protected] o tytule „Twój kod pakietu Bezpieczna Rodzina” oraz smsem z numeru 8082 na numer osoby zamawiającej.

Aplikacja na stronie www

Popularne pytania

Jak sprawdzić historię lokalizacji?

Aby sprawdzić historię lokalizacji:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznezwierze.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze
  2. Po lewej stronie wybierz urządzenie, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i przy buttonie „Lokalizuj” wybierz ikonę „Historia”:
  3. SCREEN
  4. Za pomocą strzałek (prawo, lewo) wybierz dzień, który Cię interesuje:
  5. SCREEN

Teraz sprawdź, gdzie był, i jak się poruszał Twój Bliski.

Jak dodać strefę bezpieczeństwa?

Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznezwierze.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze
  2. Wybierz z górnego menu „Strefy”.
  3. SCREEN
  4. Wybierz ikonę „Dodaj+”:
  5. SCREEN
  6. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub wyznacz go za pomocą mapy, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą prostokątów od 500 m do 5 km. Kliknij „Dalej”.
  7. SCREEN
  8. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego urządzenia zaznacz wybraną opcję i kliknij „Zapisz”.
  9. SCREEN

Teraz gdy Twój zwierzak przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją!

Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?

Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznezwierze.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze
  2. Wybierz z górnego menu „Strefy”:
  3. SCREEN
  4. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć a następnie kliknij w ikonę kosza („usuń strefę”):
  5. SCREEN

Aby usunąć kolejną strefę postępuj zgodnie z instrukcją powyżej.

Funkcje aplikacji

Jak sprawdzić historię lokalizacji?

Aby sprawdzić historię lokalizacji:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznezwierze.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze
  2. Po lewej stronie wybierz urządzenie, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i przy buttonie „Lokalizuj” wybierz ikonę „Historia”:
  3. SCREEN
  4. Za pomocą strzałek (prawo, lewo) wybierz dzień, który Cię interesuje:
  5. SCREEN

Teraz sprawdź, gdzie był, i jak się poruszał Twój Bliski.

Jak dodać strefę bezpieczeństwa?

Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznezwierze.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze
  2. Wybierz z górnego menu „Strefy”.
  3. SCREEN
  4. Wybierz ikonę „Dodaj+”:
  5. SCREEN
  6. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub wyznacz go za pomocą mapy, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą prostokątów od 500 m do 5 km. Kliknij „Dalej”.
  7. SCREEN
  8. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego urządzenia zaznacz wybraną opcję i kliknij „Zapisz”.
  9. SCREEN

Teraz gdy Twój zwierzak przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją!

Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?

Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznezwierze.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze
  2. Wybierz z górnego menu „Strefy”:
  3. SCREEN
  4. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć a następnie kliknij w ikonę kosza („usuń strefę”):
  5. SCREEN

Aby usunąć kolejną strefę postępuj zgodnie z instrukcją powyżej.

W jaki sposób uruchomić dźwięk na lokalizatorze LocoDog?

Aby uruchomić dźwięk na lokalizatorze dla zwierzaka:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznezwierze.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze
  2. Po lewej stronie wybierz urządzenie, na którym chcesz uruchomić dźwięk, a następnie kliknij na ikonę nuty.
  3. SCREEN
  4. Kliknij button „Włącz” — w lokalizatorze uruchomi się dźwięk.
  5. SCREEN

Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina?

Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.

Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!

Ile kosztuje przedłużenie/kontynuacja usługi Bezpieczna Rodzina?

Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy: Pakiety Bezpieczna Rodzina

Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.

wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.

Gdzie mogę wykupić przedłużenie pakietu Bezpieczna Rodzina?

Kiedy pakiet się skończy, możesz przedłużyć go na kilka sposobów:

  • wykupując ponownie dostęp do usługi na 6 lub 12 miesięcy w sklepie Bezpieczna Rodzina na stronie https://bezpiecznarodzina.pl/pakiety-bezpieczna-rodzina,
  • dzwoniąc na naszą infolinię pod numer telefonu +48 91 469 60 49.

Gdzie znajdę kod Bezpieczna Rodzina?

Kod Bezpieczna Rodzina przychodzi na Twoją skrzynkę e-mail z adresu [email protected] o tytule „Twój kod pakietu Bezpieczna Rodzina” oraz smsem z numeru 8082 na numer osoby zamawiającej.