Locon Watch Lite (GJD.06) i aplikacja Bezpieczna Rodzina Sprawdź, jak korzystać z zegarka GPS i dedykowanej usługi
Zegarek
Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę do urządzenia włożyć własną kartę SIM?
Do naszych urządzeń możesz wykorzystać własną kartę MINI SIM. Należy jednak pamiętać, że:
- Karta musi być aktywna
- Karta musi posiadać środki na koncie
- Karta nie może mieć aktywnego kodu PIN
- Karta nie może posiadać blokad rodzicielskich
- Karta musi obsługiwać tryb pracy 4G, posiadać aktywny pakiet danych na internet i minuty na połączenia telefoniczne
UWAGA! Nawet podczas korzystania z własnej karty SIM, do urządzenia należy wykupić pakiet na 1,6 lub 12 miesięcy. Bez aktywnej usługi, funkcje w aplikacji Bezpieczna Rodzina nie będą działać.
Mam zasięg w swoim telefonie komórkowym, natomiast urządzenie nie ma połączenia z siecią - dlaczego?
Czy zegarek jest wodoodporny?
Czy istnieje możliwość wymiany paska?
Jak długo trzyma bateria?
Czy zegarek działa za granicą?
Czy muszę mieć kartę SIM?
Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49
Z jaką dokładnością zobaczę gdzie jest dziecko?
Ile kontaktów może znajdować się w książce telefonicznej zegarka?
W jaki sposób mogę sprawdzić historię lokalizacji?
Jak wysłać powiadomienie SOS z zegarka LocoWatch Lite?
Uwaga! Wciskając guzik SOS nie wyłączysz urządzenia. Długie przytrzymanie przycisku może spowodować nieuzasadnione wysłanie alertu z prośbą o pomoc na numer Opiekuna. Smartwatch wyłączy się dopiero, kiedy rozładuje się bateria. Jednocześnie przycisk SOS działa jako guzik włączający zegarek.
Po co mi pakiet Bezpieczna Rodzina?
Czy z zegarka można korzystać bez pakietu Bezpieczna Rodzina?
W jaki sposób można dzwonić z zegarka?
W jaki sposób w zegarku włączyć automatyczną lokalizację?
Funkcjonalność
Czy zegarek jest wodoodporny?
Czy istnieje możliwość wymiany paska?
Czy po ściągnięciu przez dziecko zegarka, powiadomienie o tym zdarzeniu pojawi się w aplikacji?
Jak długo trzyma bateria?
Jak włączyć lub wyłączyć powiadomienia o niskim stanie baterii?
Czy istnieje możliwość wymiany baterii?
Czy zegarek działa za granicą?
Czy muszę mieć kartę SIM?
Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49
Z jaką dokładnością zobaczę gdzie jest dziecko?
Ile kontaktów może znajdować się w książce telefonicznej zegarka?
W jaki sposób dodać kolejne kontakty do książki telefonicznej?
W jaki sposób mogę sprawdzić historię lokalizacji?
Co daje mi funkcja nasłuchu?
Jak dodać strefę?
Jak wysłać powiadomienie SOS z zegarka LocoWatch Lite?
Uwaga! Wciskając guzik SOS nie wyłączysz urządzenia. Długie przytrzymanie przycisku może spowodować nieuzasadnione wysłanie alertu z prośbą o pomoc na numer Opiekuna. Smartwatch wyłączy się dopiero, kiedy rozładuje się bateria. Jednocześnie przycisk SOS działa jako guzik włączający zegarek.
Usługa
Jak pobrać aplikację mobilną?
- Android w wersji 4.1 i nowszymi
- iOS w wersji 11.0 i nowszymi.
Aby pobrać aplikację Bezpieczna Rodzina wejdź do:
- sklepu Play (dla telefonów z Androidem): https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.locon.gjd&hl=pl
- App Store dla telefonów z iOS: https://apps.apple.com/pl/app/bezpieczna-rodzina/id433142827?l=pl
Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usług bezpośrednio z Twojego telefonu.
Czy żeby korzystać z aplikacji muszę podpisać dodatkową umowę z operatorem?
Jakich uprawnień potrzebuje aplikacja by działać poprawnie?
Czy do korzystania z aplikacji konieczne jest wyrażenie zgody na dostęp do aplikacji i położenia (GPS)?
Po co mi pakiet Bezpieczna Rodzina?
Czy z zegarka można korzystać bez pakietu Bezpieczna Rodzina?
W jaki sposób można dzwonić z zegarka?
W jaki sposób w zegarku włączyć automatyczną lokalizację?
Czy funkcja nasłuchu korzysta z minut dostępnych w pakiecie?
Opłaty
Jaki jest całkowity koszt usługi?
Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:
Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.
*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.
Instrukcja obsługi - "Szybki Start" do pobrania
Pobierz
Aplikacja mobilna na smartfonie
Najczęściej zadawane pytania
Jak dodać strefę bezpieczeństwa?
Aby dodać i ustawić własną strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
- Wybierz „Dodaj Strefę”.
- Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz jej adres lub dotknij wybrane miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!
- Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_1.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_2.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_3.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_4.png)
Gdy Twój bliski pojawi się w wyznaczonej strefie lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją.
Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?
Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
- Wybierz strefę, którą chcesz usunąć i kliknij w ikonę ustawień
- W prawym górnym rogu kliknij w ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_5.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_6.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_7.png)
Jak sprawdzić historię lokalizacji?
Historię lokalizacji sprawdzisz w 3 prostych krokach:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i kliknij w ikonę „Historia”
- Wybierz dzień, który Cię interesuje.
- Sprawdź, gdzie był i którędy poruszał się Twój bliski. Możesz to zrobić na kilka sposobów — odtwarzając kolejne miejsca, klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_8.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_9.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_10.png)
Funkcje aplikacji Bezpieczna Rodzina
Jak włączyć automatyczną lokalizację?
Aby ustawić automatyczną lokalizację w aplikacji Bezpieczna Rodzina:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz zegarek LocoWatch Lite i kliknij „Więcej”
- Wybierz „Ustawienia lokalizacji” i dopasuj częstotliwość lokalizowania pod własne preferencje.
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_13.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_14.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_15.png)
Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia o niskim stanie baterii w smartwatchu?
Aby otrzymywać powiadomienia, kiedy poziom baterii w smartwatchu LocoWatch Lite spadnie poniżej 15%:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Za pomocą ikony w lewym górnym rogu rozwiń pasek Menu.
- Wybierz kolejno pola „Ustawienia” i „Powiadomienia” i zaznacz lub odznacz wybrane przez siebie możliwości.
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_16.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_17.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_18.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_19.png)
W jaki sposób dodać kontakty do książki telefonicznej?
Aby dodać numery telefonu bliskich do książki telefonicznej smartwatcha:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, dla którego chcesz dodać nowe kontakty.
- W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej”
- Wybierz podpunkt „Kontakty” i dodaj numer za pomocą krzyżyka znajdującego się w prawym dolnym rogu.
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_20.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_21.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_22.png)
Klikając na dodany kontakt można edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem, zmienić kolejność kontaktów na zegarku.
Uwaga! Na smartwatch mogą dzwonić tylko osoby dodane do książki telefonicznej urządzenia (maksymalnie 10 osób).
W jaki sposób uruchomić funkcję nasłuchu?
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, dla którego chcesz uruchomić funkcję nasłuchu
- W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej”, wybierz „Nasłuch”, a następnie kliknij „Nasłuchuj zegarek”
- Odbierz połączenie od zegarka i sprawdź, co dzieje się z Twoim bliskim.
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_23.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_24.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_25.png)
W jaki sposób korzystać z funkcji czatu?
Aby nagrać lub odtworzyć dźwięki z chatu głosowego:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, dla którego chcesz uruchomić chat głosowy.
- W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Chat”.
- Odtwórz dźwięki otrzymane od bliskiego lub nagraj swoje przytrzymując ikonę mikrofonu.
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_26.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_27.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_28.png)
Z jaką dokładnością zobaczę, gdzie jest bliski?
Dokładność lokalizacji zależy od źródła namierzania, z którym w danej chwili połączy się zegarek. Bezpieczna Rodzina gwarantuje wysokiej jakości połączenia GPS, GSM oraz Wi-Fi. Dokładność lokalizacji w przypadku GPS wynosi od 10 do 20 metrów, Wi-Fi określa położenie zegarka w przedziale 50-100 metrów, a BTS od 200 do 2000 metrów. Lokalizacja GPS możliwa jest jedynie w otwartej przestrzeni, ponieważ sygnał z satelity nie jest w stanie namierzyć urządzenia znajdującego się w konkretnym miejscu w budynku. Dzięki karcie SIM jednak jesteśmy w stanie podać przybliżoną lokalizację BTS. Lokalizacja BTS uruchamiana jest na życzenie Klienta.
Jak dodać strefę bezpieczeństwa?
Aby dodać i ustawić własną strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
- Wybierz „Dodaj Strefę”.
- Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz jej adres lub dotknij wybrane miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!
- Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_29.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_30.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_31.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_32.png)
Gdy Twój bliski pojawi się w wyznaczonej strefie lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją.
Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?
Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
- Wybierz strefę, którą chcesz usunąć i kliknij w ikonę ustawień
- W prawym górnym rogu kliknij w ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_33.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_34.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_35.png)
Jak sprawdzić historię lokalizacji?
Historię lokalizacji sprawdzisz w 3 prostych krokach:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i kliknij w ikonę „Historia”
- Wybierz dzień, który Cię interesuje.
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_36.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_37.png)
Sprawdź, gdzie był i którędy poruszał się Twój bliski. Możesz to zrobić na kilka sposobów — odtwarzając kolejne miejsca, klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_38.png)
Jak zablokować połączenia przychodzące na urządzenie?
Jeśli chcesz zablokować możliwość odbierania połączeń na smartwatchu (np. kiedy Twoje dziecko jest w szkole, czy na zajęciach dodatkowych):
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, dla którego chcesz zablokować połączenia.
- W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej” i wybierz „Blokuj połączenia”
- Zaznacz opcję „Blokuj połączenia przychodzące na urządzenie ” i określ godziny, w których połączenia będą blokowane.
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_35.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_36.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_37.png)
Jak ustawić budzik?
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, dla którego chcesz nastawić budzik.
- W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej” i wybierz „Budzik”.
- Kliknij „Dodaj budzik”, wybierz częstotliwość, godzinę i kliknij „Zapisz”.
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_38.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_39.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_40.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_41.png)
Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina?
Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.
Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!
Ile kosztuje przedłużenie/kontynuacja usługi Bezpieczna Rodzina?
Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:
Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.
*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.
Gdzie mogę wykupić przedłużenie pakietu Bezpieczna Rodzina?
Kiedy pakiet się skończy, możesz przedłużyć go na kilka sposobów:
- wykupując ponownie dostęp do usługi na 6 lub 12 miesięcy w sklepie Bezpieczna Rodzina na stronie https://bezpiecznarodzina.pl/pakiety-bezpieczna-rodzina,
- dzwoniąc na naszą infolinię pod numer telefonu +48 91 469 60 49.
Jak dodać urządzenie do aplikacji Bezpieczna Rodzina?
Aby dodać urządzenie do aplikacji:
- pobierz na swój telefon aplikację Bezpieczna Rodzina:
- Zaloguj się do aplikacji podając swój numer telefonu oraz hasło.
- Po uruchomieniu aplikacji z paska w lewym górnym rogu rozwiń MENU i wybierz opcję „Dodaj do usługi”.
- Wybierz opcję „Chcę tylko lokalizować inne urządzenie”.
- Zeskanuj kod QR znajdujący się na spodzie pudełka od zakupionego urządzenia.
- Gotowe!
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_46.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/app/illustration_47.png)
Kiedy wprowadzić kod Bezpieczna Rodzina przy pierwszej aktywacji urządzenia?
Aplikacja pyta o kod podczas dodawania urządzenia do usługi:
- Zaloguj się do aplikacji podając swój numer telefonu oraz hasło
- Po uruchomieniu aplikacji z paska w lewym górnym rogu rozwiń MENU i wybierz opcję „Moje pakiety”
- Zjedź na dół, wybierz urządzenie któremu chcesz przedłużyć pakiet, kliknij więcej, kliknij „mam kod i chcę aktywować”, wprowadź kod.
- Gotowe!
Aplikacja na stronie www
Najczęściej zadawane pytania
Jak zmienić numer telefonu rodzica?
Aby zmienić numer telefonu Rodzica wystarczy wykonać kilka prostych kroków:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Rozwiń menu w prawym górnym rogu strony i wybierz ”Moje konto”:
- Przy dotychczasowym numerze wybierz opcje „Zmień numer”:
- Z nowego numeru telefonu wyślij podany na ekranie kod aktywacji i poczekaj chwilę - po weryfikacji numeru telefonu zobaczysz nowe dane na ekranie:
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_1.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_2.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_3.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_4.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_5.png)
Pamiętaj, że po zmianie numeru telefonu Rodzica Twoi Bliscy muszą ponownie wyrazić zgodę na lokalizowanie dla Twojego nowego numeru.
Jak sprawdzić historię lokalizacji?
Aby sprawdzić historię lokalizacji:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Po lewej stronie wybierz Bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i przy buttonie „Lokalizuj” wybierz ikonę „Historia”:
- Za pomocą strzałek (prawo, lewo) wybierz dzień, który Cię interesuje:
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_6.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_7.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_8.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_9.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_10.png)
Teraz sprawdź, gdzie był, i jak się poruszał Twój Bliski.
Jak dodać strefę bezpieczeństwa?
Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z górnego menu „Strefy”
Wybierz ikonę „+”:
- Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub wyznacz go za pomocą mapy, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą prostokątów od 500 m do 5 km. Kliknij „Dalej”.
- Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego Bliskiego zaznacz wybraną opcję i kliknij „Zapisz”.
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_11.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_12.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_14.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_15.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_16.png)
Teraz gdy Twój Bliski przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją!
Jak usunąć strefę bezpieczeństwa
Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z górnego menu „Strefy”:
- Wybierz strefę, którą chcesz usunąć a następnie kliknij w ikonę kosza („usuń strefę”):
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_17.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_18.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_19.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_20.png)
Aby usunąć kolejną strefę postępuj zgodnie z instrukcją powyżej.
Funkcje aplikacji Bezpieczna Rodzina
Jak włączyć automatyczną lokalizację?
Aby włączyć i ustawić automatyczną lokalizację zgodnie z własnymi preferencjami:
- Zaloguj się na Konto Użytkownika na gdziejestdziecko.pl używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze
- Wybierz na górnej belce opcję „Automatyczna lokalizacja”.
- Ustaw swoje preferencje dotyczące częstotliwości lokalizowania.
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_21.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_22.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_23.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_24.png)
Nie musisz już lokalizować sam. My będziemy robić to za Ciebie!
Jak sprawdzić historię lokalizacji?
Aby sprawdzić historię lokalizacji:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Po lewej stronie wybierz Bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i przy buttonie „Lokalizuj” wybierz ikonę „Historia”:
- Za pomocą strzałek (prawo, lewo) wybierz dzień, który Cię interesuje:
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_25.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_26.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_27.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_28.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_29.png)
Teraz sprawdź, gdzie był, i jak się poruszał Twój Bliski.
Jak dodać strefę bezpieczeństwa?
Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z górnego menu „Strefy”.
- Wybierz ikonę „+”:
- Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub wyznacz go za pomocą mapy, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą prostokątów od 500 m do 5 km. Kliknij „Dalej”.
- Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego Bliskiego zaznacz wybraną opcję i kliknij „Zapisz”.
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_30.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_31.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_32.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_33.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_34.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_35.png)
Teraz gdy Twój Bliski przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją!
Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?
Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z górnego menu „Strefy”:
- Wybierz strefę, którą chcesz usunąć a następnie kliknij w ikonę kosza („usuń strefę”):
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_36.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_37.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_38.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_39.png)
Aby usunąć kolejną strefę postępuj zgodnie z instrukcją powyżej.
Jak dodać nowe kontakty?
Aby dodać nowy kontakt do smartwatcha:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z menu ikonę „Kontakty”
- Kliknij „Dodaj kontakt”, wpisz nową nazwę kontaktu i kliknij „Zapisz”
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_40.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_41.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_42.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_43.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_44.png)
Uwaga! Na smartwatch mogą dzwonić tylko osoby dodane do książki telefonicznej urządzenia (maksymalnie 10 osób).
Jak ustawić alarm?
Aby ustawić budzik lub inny alarm na smartwatchu:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- W menu kliknij na ikonę przedstawiającą zegarek/budzik i wybierz „Dodaj”
- Ustaw dzień i godzinę alarmu i kliknij „Zapisz”
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_45.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_46.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_47.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_48.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_49.png)
W jaki sposób zablokować połączenia?
Aby zablokować połączenia w smartwatchu:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/
(prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- W menu kliknij „Więcej”, a następnie wybierz opcję „Blokuj połączenia”
- Zaznacz opcję „Blokuj połączenia przychodzące na zegarku GPS”, ustaw wybraną przez siebie godzinę i kliknij „Zapisz”
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_52.png)
![](https://zegarki.bezpiecznarodzina.pl/assets/faq-new/img/gjd06/www/illustration_53.png)
Gotowe! W wybranych przez Ciebie godzinach, połączenia przychodzące na zegarek zostaną zablokowane.
Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina?
Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.
Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!
Ile kosztuje przedłużenie/kontynuacja usługi Bezpieczna Rodzina?
Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:
Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.
*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.
Gdzie mogę wykupić przedłużenie pakietu Bezpieczna Rodzina?
Kiedy pakiet się skończy, możesz przedłużyć go na kilka sposobów:
- wykupując ponownie dostęp do usługi na 6 lub 12 miesięcy w sklepie Bezpieczna Rodzina na stronie https://bezpiecznarodzina.pl/pakiety-bezpieczna-rodzina,
- dzwoniąc na naszą infolinię pod numer telefonu +48 91 469 60 49.