Locon Watch Lite S (GJD.06S) i aplikacja Bezpieczna Rodzina Sprawdź, jak korzystać z zegarka GPS i dedykowanej usługi
Zegarek
Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę do urządzenia włożyć własną kartę SIM?
Do naszych urządzeń możesz wykorzystać własną kartę MINI SIM. Należy jednak pamiętać, że:
- Karta musi być aktywna
- Karta musi posiadać środki na koncie
- Karta nie może mieć aktywnego kodu PIN
- Karta nie może posiadać blokad rodzicielskich
- Karta musi obsługiwać tryb pracy 4G, posiadać aktywny pakiet danych na internet i minuty na połączenia telefoniczne
UWAGA! Nawet podczas korzystania z własnej karty SIM, do urządzenia należy wykupić pakiet na 1,6 lub 12 miesięcy. Bez aktywnej usługi, funkcje w aplikacji Bezpieczna Rodzina nie będą działać.
Mam zasięg w swoim telefonie komórkowym, natomiast urządzenie nie ma połączenia z siecią - dlaczego?
Czy zegarek jest wodoodporny?
Czy istnieje możliwość wymiany paska?
Jak długo trzyma bateria?
Czy zegarek działa za granicą?
Czy muszę mieć kartę SIM?
Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49
Z jaką dokładnością zobaczę gdzie jest dziecko?
Ile kontaktów może znajdować się w książce telefonicznej zegarka?
W jaki sposób mogę sprawdzić historię lokalizacji?
Jak wysłać powiadomienie SOS z zegarka LocoWatch Lite?
Uwaga! Wciskając guzik SOS nie wyłączysz urządzenia. Długie przytrzymanie przycisku może spowodować nieuzasadnione wysłanie alertu z prośbą o pomoc na numer Opiekuna. Smartwatch wyłączy się dopiero, kiedy rozładuje się bateria. Jednocześnie przycisk SOS działa jako guzik włączający zegarek.
Po co mi pakiet Bezpieczna Rodzina?
Czy z zegarka można korzystać bez pakietu Bezpieczna Rodzina?
W jaki sposób można dzwonić z zegarka?
W jaki sposób w zegarku włączyć automatyczną lokalizację?
Funkcjonalność
Czy zegarek jest wodoodporny?
Czy istnieje możliwość wymiany paska?
Czy po ściągnięciu przez dziecko zegarka, powiadomienie o tym zdarzeniu pojawi się w aplikacji?
Jak długo trzyma bateria?
Jak włączyć lub wyłączyć powiadomienia o niskim stanie baterii?
Czy istnieje możliwość wymiany baterii?
Czy zegarek działa za granicą?
Czy muszę mieć kartę SIM?
Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49
Z jaką dokładnością zobaczę gdzie jest dziecko?
Ile kontaktów może znajdować się w książce telefonicznej zegarka?
W jaki sposób dodać kolejne kontakty do książki telefonicznej?
W jaki sposób mogę sprawdzić historię lokalizacji?
Co daje mi funkcja nasłuchu?
Jak dodać strefę?
Jak wysłać powiadomienie SOS z zegarka LocoWatch Lite S?
Uwaga! Wciskając guzik SOS nie wyłączysz urządzenia. Długie przytrzymanie przycisku może spowodować nieuzasadnione wysłanie alertu z prośbą o pomoc na numer Opiekuna. Smartwatch wyłączy się dopiero, kiedy rozładuje się bateria. Jednocześnie przycisk SOS działa jako guzik włączający zegarek.
Jak działa funkcja PRZYJACIEL?
Aby dziecko mogło wysłać wiadomość głosową do przyjaciela posiadającego taki sam model smartwatcha GPS, należy najpierw sparować ze sobą urządzenia.
Następnie należy wybudzić zegarek i za pomocą dotykowego ekranu, w MENU, wybrać funkcję PRZYJACIEL.
Po kliknięciu w ikonę, na ekranie zegarka pojawi się symbol mikrofonu, który należy przytrzymać i nagrać wiadomość.
Aby wysłać wiadomość, należy puścić przycisk mikrofonu.
Sprawdź, jak to działa: https://www.youtube.com/watch?v=l38Ij6LGGCw&t
Usługa
Jak pobrać aplikację mobilną?
- Android w wersji 4.1 i nowszymi
- iOS w wersji 11.0 i nowszymi.
Aby pobrać aplikację Bezpieczna Rodzina wejdź do:
- sklepu Play (dla telefonów z Androidem): https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.locon.gjd&hl=pl
- App Store dla telefonów z iOS: https://apps.apple.com/pl/app/bezpieczna-rodzina/id433142827?l=pl
Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usług bezpośrednio z Twojego telefonu.
Czy żeby korzystać z aplikacji muszę podpisać dodatkową umowę z operatorem?
Jakich uprawnień potrzebuje aplikacja by działać poprawnie?
Czy do korzystania z aplikacji konieczne jest wyrażenie zgody na dostęp do aplikacji i położenia (GPS)?
Po co mi pakiet Bezpieczna Rodzina?
Czy z zegarka można korzystać bez pakietu Bezpieczna Rodzina?
W jaki sposób można dzwonić z zegarka?
W jaki sposób w zegarku włączyć automatyczną lokalizację?
Czy funkcja nasłuchu korzysta z minut dostępnych w pakiecie?
Opłaty
Jaki jest całkowity koszt usługi?
Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:
Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.
*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.
Pełna instrukcja obsługi - do pobrania
Pobierz
Instrukcja obsługi - do pobrania
Pobierz
Aplikacja mobilna na smartfonie
Najczęściej zadawane pytania
Jak dodać strefę bezpieczeństwa?
Aby dodać i ustawić własną strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
- Wybierz „Dodaj Strefę”.
- Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz jej adres lub dotknij wybrane miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!
- Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.
Gdy Twój bliski pojawi się w wyznaczonej strefie lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją.
Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?
Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
- Wybierz strefę, którą chcesz usunąć i kliknij w ikonę ustawień
- W prawym górnym rogu kliknij w ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.
Jak sprawdzić historię lokalizacji?
Historię lokalizacji sprawdzisz w 3 prostych krokach:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i kliknij w ikonę „Historia”
- Wybierz dzień, który Cię interesuje.
- Sprawdź, gdzie był i którędy poruszał się Twój bliski. Możesz to zrobić na kilka sposobów — odtwarzając kolejne miejsca, klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.
Funkcje aplikacji Bezpieczna Rodzina
Jak włączyć automatyczną lokalizację?
Aby ustawić automatyczną lokalizację w aplikacji Bezpieczna Rodzina:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz zegarek LocoWatch Lite i kliknij „Więcej”
- Wybierz „Ustawienia lokalizacji” i dopasuj częstotliwość lokalizowania pod własne preferencje.
Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia o niskim stanie baterii w smartwatchu?
Aby otrzymywać powiadomienia, kiedy poziom baterii w smartwatchu LocoWatch Lite spadnie poniżej 15%:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Za pomocą ikony w lewym górnym rogu rozwiń pasek Menu.
- Wybierz kolejno pola „Ustawienia” i „Powiadomienia” i zaznacz lub odznacz wybrane przez siebie możliwości.
W jaki sposób dodać kontakty do książki telefonicznej?
Aby dodać numery telefonu bliskich do książki telefonicznej smartwatcha:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, dla którego chcesz dodać nowe kontakty.
- W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej”
- Wybierz podpunkt „Kontakty” i dodaj numer za pomocą krzyżyka znajdującego się w prawym dolnym rogu.
Klikając na dodany kontakt można edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem, zmienić kolejność kontaktów na zegarku.
Uwaga! Na smartwatch mogą dzwonić tylko osoby dodane do książki telefonicznej urządzenia (maksymalnie 10 osób).
W jaki sposób uruchomić funkcję nasłuchu?
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, dla którego chcesz uruchomić funkcję nasłuchu
- W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej”, wybierz „Nasłuch”, a następnie kliknij „Nasłuchuj zegarek”
- Odbierz połączenie od zegarka i sprawdź, co dzieje się z Twoim bliskim.
W jaki sposób korzystać z funkcji czatu?
Aby nagrać lub odtworzyć dźwięki z chatu głosowego:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, dla którego chcesz uruchomić chat głosowy.
- W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Chat”.
- Odtwórz dźwięki otrzymane od bliskiego lub nagraj swoje przytrzymując ikonę mikrofonu.
Z jaką dokładnością zobaczę, gdzie jest bliski?
Dokładność lokalizacji zależy od źródła namierzania, z którym w danej chwili połączy się zegarek. Bezpieczna Rodzina gwarantuje wysokiej jakości połączenia GPS, GSM oraz Wi-Fi. Dokładność lokalizacji w przypadku GPS wynosi od 10 do 20 metrów, Wi-Fi określa położenie zegarka w przedziale 50-100 metrów, a BTS od 200 do 2000 metrów. Lokalizacja GPS możliwa jest jedynie w otwartej przestrzeni, ponieważ sygnał z satelity nie jest w stanie namierzyć urządzenia znajdującego się w konkretnym miejscu w budynku. Dzięki karcie SIM jednak jesteśmy w stanie podać przybliżoną lokalizację BTS. Lokalizacja BTS uruchamiana jest na życzenie Klienta.
Jak dodać strefę bezpieczeństwa?
Aby dodać i ustawić własną strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
- Wybierz „Dodaj Strefę”.
- Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz jej adres lub dotknij wybrane miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!
- Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.
Gdy Twój bliski pojawi się w wyznaczonej strefie lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją.
Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?
Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
- Wybierz strefę, którą chcesz usunąć i kliknij w ikonę ustawień
- W prawym górnym rogu kliknij w ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.
Jak sprawdzić historię lokalizacji?
Historię lokalizacji sprawdzisz w 3 prostych krokach:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i kliknij w ikonę „Historia”
- Wybierz dzień, który Cię interesuje.
Sprawdź, gdzie był i którędy poruszał się Twój bliski. Możesz to zrobić na kilka sposobów — odtwarzając kolejne miejsca, klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.
Jak zablokować połączenia przychodzące na urządzenie?
Jeśli chcesz zablokować możliwość odbierania połączeń na smartwatchu (np. kiedy Twoje dziecko jest w szkole, czy na zajęciach dodatkowych):
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, dla którego chcesz zablokować połączenia.
- W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej” i wybierz „Blokuj połączenia”
- Zaznacz opcję „Blokuj połączenia przychodzące na urządzenie ” i określ godziny, w których połączenia będą blokowane.
Jak ustawić budzik?
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, dla którego chcesz nastawić budzik.
- W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej” i wybierz „Budzik”.
- Kliknij „Dodaj budzik”, wybierz częstotliwość, godzinę i kliknij „Zapisz”.
Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina?
Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.
Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!
Ile kosztuje przedłużenie/kontynuacja usługi Bezpieczna Rodzina?
Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:
Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.
*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.
Gdzie mogę wykupić przedłużenie pakietu Bezpieczna Rodzina?
Kiedy pakiet się skończy, możesz przedłużyć go na kilka sposobów:
- wykupując ponownie dostęp do usługi na 6 lub 12 miesięcy w sklepie Bezpieczna Rodzina na stronie https://bezpiecznarodzina.pl/pakiety-bezpieczna-rodzina,
- dzwoniąc na naszą infolinię pod numer telefonu +48 91 469 60 49.
Jak dodać urządzenie do aplikacji Bezpieczna Rodzina?
Aby dodać urządzenie do aplikacji:
- pobierz na swój telefon aplikację Bezpieczna Rodzina:
- Zaloguj się do aplikacji podając swój numer telefonu oraz hasło.
- Po uruchomieniu aplikacji z paska w lewym górnym rogu rozwiń MENU i wybierz opcję „Dodaj do usługi”.
- Wybierz opcję „Chcę tylko lokalizować inne urządzenie”.
- Zeskanuj kod QR znajdujący się na spodzie pudełka od zakupionego urządzenia.
- Gotowe!
Kiedy wprowadzić kod Bezpieczna Rodzina przy pierwszej aktywacji urządzenia?
Aplikacja pyta o kod podczas dodawania urządzenia do usługi:
- Zaloguj się do aplikacji podając swój numer telefonu oraz hasło
- Po uruchomieniu aplikacji z paska w lewym górnym rogu rozwiń MENU i wybierz opcję „Moje pakiety”
- Zjedź na dół, wybierz urządzenie któremu chcesz przedłużyć pakiet, kliknij więcej, kliknij „mam kod i chcę aktywować”, wprowadź kod.
- Gotowe!
Aplikacja na stronie www
Najczęściej zadawane pytania
Jak zmienić numer telefonu rodzica?
Aby zmienić numer telefonu Rodzica wystarczy wykonać kilka prostych kroków:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Rozwiń menu w prawym górnym rogu strony i wybierz ”Moje konto”:
- Przy dotychczasowym numerze wybierz opcje „Zmień numer”:
- Z nowego numeru telefonu wyślij podany na ekranie kod aktywacji i poczekaj chwilę - po weryfikacji numeru telefonu zobaczysz nowe dane na ekranie:
Pamiętaj, że po zmianie numeru telefonu Rodzica Twoi Bliscy muszą ponownie wyrazić zgodę na lokalizowanie dla Twojego nowego numeru.
Jak sprawdzić historię lokalizacji?
Aby sprawdzić historię lokalizacji:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Po lewej stronie wybierz Bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i przy buttonie „Lokalizuj” wybierz ikonę „Historia”:
- Za pomocą strzałek (prawo, lewo) wybierz dzień, który Cię interesuje:
Teraz sprawdź, gdzie był, i jak się poruszał Twój Bliski.
Jak dodać strefę bezpieczeństwa?
Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z górnego menu „Strefy”
Wybierz ikonę „+”:
- Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub wyznacz go za pomocą mapy, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą prostokątów od 500 m do 5 km. Kliknij „Dalej”.
- Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego Bliskiego zaznacz wybraną opcję i kliknij „Zapisz”.
Teraz gdy Twój Bliski przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją!
Jak usunąć strefę bezpieczeństwa
Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z górnego menu „Strefy”:
- Wybierz strefę, którą chcesz usunąć a następnie kliknij w ikonę kosza („usuń strefę”):
Aby usunąć kolejną strefę postępuj zgodnie z instrukcją powyżej.
Funkcje aplikacji Bezpieczna Rodzina
Jak włączyć automatyczną lokalizację?
Aby włączyć i ustawić automatyczną lokalizację zgodnie z własnymi preferencjami:
- Zaloguj się na Konto Użytkownika na gdziejestdziecko.pl używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze
- Wybierz na górnej belce opcję „Automatyczna lokalizacja”.
- Ustaw swoje preferencje dotyczące częstotliwości lokalizowania.
Nie musisz już lokalizować sam. My będziemy robić to za Ciebie!
Jak sprawdzić historię lokalizacji?
Aby sprawdzić historię lokalizacji:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Po lewej stronie wybierz Bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i przy buttonie „Lokalizuj” wybierz ikonę „Historia”:
- Za pomocą strzałek (prawo, lewo) wybierz dzień, który Cię interesuje:
Teraz sprawdź, gdzie był, i jak się poruszał Twój Bliski.
Jak dodać strefę bezpieczeństwa?
Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z górnego menu „Strefy”.
- Wybierz ikonę „+”:
- Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub wyznacz go za pomocą mapy, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą prostokątów od 500 m do 5 km. Kliknij „Dalej”.
- Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego Bliskiego zaznacz wybraną opcję i kliknij „Zapisz”.
Teraz gdy Twój Bliski przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją!
Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?
Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z górnego menu „Strefy”:
- Wybierz strefę, którą chcesz usunąć a następnie kliknij w ikonę kosza („usuń strefę”):
Aby usunąć kolejną strefę postępuj zgodnie z instrukcją powyżej.
Jak dodać nowe kontakty?
Aby dodać nowy kontakt do smartwatcha:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z menu ikonę „Kontakty”
- Kliknij „Dodaj kontakt”, wpisz nową nazwę kontaktu i kliknij „Zapisz”
Uwaga! Na smartwatch mogą dzwonić tylko osoby dodane do książki telefonicznej urządzenia (maksymalnie 10 osób).
Jak ustawić alarm?
Aby ustawić budzik lub inny alarm na smartwatchu:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- W menu kliknij na ikonę przedstawiającą zegarek/budzik i wybierz „Dodaj”
- Ustaw dzień i godzinę alarmu i kliknij „Zapisz”
W jaki sposób zablokować połączenia?
Aby zablokować połączenia w smartwatchu:
- Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/
(prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- W menu kliknij „Więcej”, a następnie wybierz opcję „Blokuj połączenia”
- Zaznacz opcję „Blokuj połączenia przychodzące na zegarku GPS”, ustaw wybraną przez siebie godzinę i kliknij „Zapisz”
Gotowe! W wybranych przez Ciebie godzinach, połączenia przychodzące na zegarek zostaną zablokowane.
Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina?
Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.
Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!
Ile kosztuje przedłużenie/kontynuacja usługi Bezpieczna Rodzina?
Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:
Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.
*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.
Gdzie mogę wykupić przedłużenie pakietu Bezpieczna Rodzina?
Kiedy pakiet się skończy, możesz przedłużyć go na kilka sposobów:
- wykupując ponownie dostęp do usługi na 6 lub 12 miesięcy w sklepie Bezpieczna Rodzina na stronie https://bezpiecznarodzina.pl/pakiety-bezpieczna-rodzina,
- dzwoniąc na naszą infolinię pod numer telefonu +48 91 469 60 49.