LocoWatch Video (GJD.13) i Aplikacja Gdzie Jest Dziecko Sprawdź, jak korzystać z zegarka GPS i dedykowanej usługi

Zegarek

Najczęściej zadawane pytania

Czy zegarek jest wodoodporny?

Zegarek jest odporny na zachlapania oraz przypadkowe zanurzenie w wodzie na głębokość 1m i przez maksymalnie 30 minut. Z zegarkiem nie należy pływać w słonej wodzie. Pod wodą nie należy wciskać przycisków. Zalecamy ściągnięcie smartwatcha podczas codziennych kąpieli oraz przed wejściem do basenu.

Czy istnieje możliwość wymiany paska?

W modelu LocoWatch Video istnieje możliwość wymiany paska. Akcesoria wkrótce dostępne będą na naszej stronie.

Jak długo trzyma bateria?

Wpływ na działanie baterii ma zasięg GSM, częstotliwość rozmów, czas lokalizowania i korzystania z urządzenia. W przypadku dużej aktywności, zegarek należy ładować raz dziennie. W innym przypadku bateria wytrzyma ok. 2 dni.

Czy zegarek działa za granicą?

Możliwe jest lokalizowanie urządzenia oraz odbieranie połączeń przychodzących. Wykonywanie połączeń wychodzących nie jest możliwe.

Gwarantujemy, że sprzedawane modele działają na terenie Polski.

Czy muszę mieć kartę SIM?

Karta SIM jest zainstalowana w urządzeniu i zarejestrowana na firmę Locon sp. z o.o. dzięki czemu nie wymaga podpisywania żadnych dodatkowych umów.

Aby urządzenie działało prawidłowo, wymagana jest karta SIM. Jest ona niezbędna do wykonywania i odbierania połączeń z zegarka. Dzięki transmisji danych dostępnej na karcie SIM urządzenie może wysyłać lokalizację oraz powiadomienia o wejściu i wyjściu z wyznaczonej strefy, a także, w razie potrzeby, wysyłać sygnał SOS.

Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49

Z jaką dokładnością zobaczę, gdzie jest dziecko?

Dokładność lokalizacji zależy od źródła namierzania, z którym w danej chwili połączy się zegarek i wynosi od 10 do 2000 metrów.

Bezpieczna Rodzina gwarantuje wysokiej jakości połączenia GPS, GSM oraz Wi-Fi.

Dokładność lokalizacji w przypadku GPS wynosi od 10 do 20 metrów

Dokładność Wi-Fi 20-100 metrów

Dokładność GSM od 200 do 2000 metrów

Lokalizacja GPS możliwa jest jedynie w otwartej przestrzeni, ponieważ sygnał z satelity jest zbyt słaby, aby przebić się przez ściany budynków. Dzięki karcie SIM jednak jesteśmy w stanie podać przybliżoną lokalizację GSM. Lokalizacja BTS uruchamiana jest na życzenie Klienta.

Ile kontaktów może znajdować się w książce telefonicznej zegarka?

W książce telefonicznej zegarka LocoWatch Video może znajdować się maksymalnie 10 zdefiniowanych kontaktów. Numer osoby namierzającej (czyli najczęściej rodzica) zostaje dodany do książki telefonicznej automatycznie – dzieje się to podczas dodania zegarka do usługi.

W jaki sposób mogę sprawdzić historię lokalizacji?

Aby sprawdzić historię lokalizacji należy zalogować się do aplikacji, wybrać zegarek, dla którego chce się sprawdzić historię lokalizacji oraz kliknąć w ikonę „historia” i wybrać konkretny, interesujący nas dzień. Miejsca można odtwarzać kolejno klikając na przycisk „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.

Jak wysłać powiadomienie SOS z zegarka LocoWatch Video?

Aby wysłać powiadomienie SOS z zegarka LocoWatch Video, należy wcisnąć i przytrzymać boczny górny przycisk z prawej strony do momentu aż na ekranie smartwatcha pojawi się ikona SOS (około 6 sekund).

Uwaga! Długie przytrzymanie przycisku może spowodować nieuzasadnione wysłanie alertu z prośbą o pomoc na numer Opiekuna. Smartwatch wyłączy się dopiero, kiedy rozładuje się bateria lub kiedy uczyni to opiekun z poziomu aplikacji. Przycisk służący do uruchomienia smartwatcha LocoWatch Video znajduje się w dolnej części urządzenia, z prawej strony.

Po co mi pakiet Bezpieczna Rodzina?

Pakiet Bezpieczna Rodzina pozwala na pełne korzystanie z funkcjonalności urządzeń zarówno przez aplikację mobilną, jak i serwis WWW. Gwarantuje on także wykonywanie bezpiecznych połączeń, lokalizowanie, definiowanie stref bezpieczeństwa, korzystanie z funkcji SOS oraz ustawianie powiadomień. To także gwarancja pomocy, serwisu oraz pewność, że przechowywane dane są całkowicie bezpieczne.

W jaki sposób włączyć automatyczną lokalizację?

Aby włączyć i ustawić automatyczną lokalizację należy zalogować się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz wpisać hasło. Następnie z „listy Bliskich” wybrać zegarek LocoWatch Video i kliknąć „Więcej”. W kolejnym kroku wybieramy „Ustawienia lokalizacji” – tu pojawia nam się możliwość dopasowania pod własne preferencje częstotliwości lokalizowania – aby ją dokładnie określić wystarczy odpowiednio przesunąć suwak.

Jak działa i do czego służy funkcja połączeń wideo?

Połączenia wideo to rozmowa wideo z rodzicem w czasie rzeczywistym. Dzięki łączności 4G, urządzenie jest w stanie nawiązywać połączenia wideo jak na Skype, Messengerze czy Whatsapp. Ze względów bezpieczeństwa pojedyncze połączenie wideo może trwać do 10 minut”

Uwaga! Informujemy iż do poprawnego działania wideorozmów niezbędne jest połączenie Wi-FI lub STABILNE połączenie 4G.

Jak działa i do czego służy funkcja Przyjaciele?

Funkcja Przyjaciele daje możliwość nawiązania rozmowy wideo z przyjaciółmi, którzy także korzystają ze smartwatcha. Pracujemy nad tym, aby już wkrótce usługa była dostępna na smartwatchu LocoWatch Video.

Funkcjonalność

Czy zegarek jest wodoodporny?

Zegarek jest odporny na zachlapania oraz przypadkowe zanurzenie w wodzie na głębokość 1m i przez maksymalnie 30 minut. Z zegarkiem nie należy pływać w słonej wodzie. Pod wodą nie należy wciskać przycisków. Smartwatch należy zdjąć z ręki podczas codziennych kąpieli oraz przed wejściem do basenu.

Czy istnieje możliwość wymiany paska?

W modelu LocoWatch Video istnieje możliwość wymiany paska. Akcesoria wkrótce dostępne będą na naszej stronie.

Czy po ściągnięciu przez dziecko zegarka, powiadomienie o tym zdarzeniu pojawi się w aplikacji?

Smartwatch LocoWatch Video nie posiada czujnika zdjęcia z ręki.

Jak długo trzyma bateria?

Bateria w smartwatchu LocoWatch Video trzyma 2 dni. Wpływ na działanie baterii ma zasięg GSM, częstotliwość rozmów, czas lokalizowania i korzystania z urządzenia. W przypadku dużej aktywności, zegarek należy ładować raz dziennie.

Jak włączyć lub wyłączyć powiadomienia o niskim stanie baterii?

Aby otrzymywać powiadomienia, kiedy poziom baterii w Zegarku LocoWatch Video spadnie poniżej 15%, po uruchomieniu aplikacji, należy otworzyć menu za pomocą ikony w lewym górnym rogu. Następnie kolejno wybrać pola „ustawienia” i „powiadomienia” oraz zaznaczyć, lub odznaczyć wybrany obszar.

Czy istnieje możliwość wymiany baterii?

W modelu LocoWatch Video nie ma możliwości wymiany baterii.

Czy zegarek działa za granicą?

Za granicą możliwe jest lokalizowanie urządzenia oraz odbieranie połączeń przychodzących. Wykonywanie połączeń wychodzących nie jest możliwe.

Gwarantujemy, że sprzedawane modele działają na terenie Polski.

Czy muszę mieć kartę SIM?

Karta SIM jest zainstalowana w urządzeniu i zarejestrowana na firmę Locon SP. z o.o. dzięki czemu nie wymaga podpisywania żadnych dodatkowych umów.

Aby urządzenie działało prawidłowo, wymagana jest karta SIM. Jest ona niezbędna do wykonywania i odbierania połączeń z zegarka. Dzięki transmisji danych dostępnej na karcie SIM urządzenie może wysyłać lokalizację oraz powiadomienia o wejściu i wyjściu z wyznaczonej strefy, a także, w razie potrzeby, wysyłać sygnał SOS.

Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49

Z jaką dokładnością zobaczę, gdzie jest dziecko?

Dokładność lokalizacji zależy od źródła namierzania, z którym w danej chwili połączy się zegarek i wynosi od 10 do 2000 metrów.

Bezpieczna Rodzina gwarantuje wysokiej jakości połączenia GPS, GSM oraz Wi-Fi.

Dokładność lokalizacji w przypadku GPS wynosi od 10 do 20 metrów

Dokładność Wi-Fi 20-100 metrów

Dokładność GSM od 200 do 2000 metrów

Lokalizacja GPS możliwa jest jedynie w otwartej przestrzeni, ponieważ sygnał z satelity jest zbyt słaby, aby przebić się przez ściany budynków. Dzięki karcie SIM jednak jesteśmy w stanie podać przybliżoną lokalizację GSM. Lokalizacja BTS uruchamiana jest na życzenie Klienta.

Ile kontaktów może znajdować się w książce telefonicznej zegarka?

W książce telefonicznej zegarka LocoWatch Video może znajdować się maksymalnie 10 zdefiniowanych kontaktów. Numer osoby namierzającej (czyli najczęściej rodzica) zostaje dodany do książki telefonicznej automatycznie – dzieje się to podczas dodania zegarka do usługi.

W jaki sposób dodać kolejne kontakty do książki telefonicznej?

Aby dodać kolejne numery do książki telefonicznej smartwatcha, należy w nawigacji zegarka kliknąć na zakładkę „Więcej”, następnie wybrać podpunkt „Kontakty”, a na końcu za pomocą przycisku „dodaj” wybrać osobę. Klikając na dodany kontakt można edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem, zmienić kolejność kontaktów na zegarku.

W jaki sposób mogę sprawdzić historię lokalizacji?

Aby sprawdzić historię lokalizacji należy zalogować się do aplikacji, wybrać zegarek, dla którego chce się sprawdzić historię lokalizacji oraz kliknąć w ikonę „historia” i wybrać konkretny, interesujący nas dzień. Miejsca można odtwarzać kolejno klikając na przycisk „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.

Co daje mi funkcja nasłuchu?

Funkcja ta daje możliwość nasłuchiwania dźwięków w pobliżu zegarka LocoWatch Video. Wystarczy w menu kliknąć przycisk „Nasłuch” i odebrać połączenie telefoniczne od smartwatcha. Gdy dziecko nie odbiera telefonu, można zdalnie połączyć się z urządzeniem, aby upewnić się, że kilkulatek jest bezpieczny.

Jak dodać strefę?

Aby ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami należy zalogować się do aplikacji, wysunąć MENU i wybrać opcję „Strefy”. Następnie wystarczy kliknąć przycisk „Dodaj strefę”, nadać jej nazwę wpisać adres, lub dotknąć odpowiednie miejsce na mapie i dostosować wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz”, a w kolejnym, ostatnim już kroku wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.

Jak wysłać powiadomienie SOS z zegarka LocoWatch Video?

Aby wysłać powiadomienie SOS z zegarka LocoWatch Video, należy wcisnąć i przytrzymać boczny przycisk do momentu aż na ekranie smartwatcha pojawi się ikona SOS (około 6 sekund).

Uwaga! Wciskając guzik SOS nie wyłączysz urządzenia. Długie przytrzymanie przycisku może spowodować nieuzasadnione wysłanie alertu z prośbą o pomoc na numer Opiekuna. Smartwatch wyłączy się dopiero, kiedy rozładuje się bateria.

Jak wysłać wiadomość głosową ze smartwatcha?

Aby wysłać wiadomość głosową z zegarka, należy kliknąć w dowolny guzik i wybudzić urządzenie, a następnie przesunąć palcem po ekranie do momentu, aż pojawi się ekran z napisem „Wiadomości”.

Następnie należy rozpocząć nagrywanie naciskając i przytrzymując przycisk znajdujący się na dole ekranu. Po skończeniu nagrywania należy puścić przycisk.

Jak odczytać wiadomość głosową ze smartwatcha?

Zegarek o otrzymaniu wiadomości głosowej poinformuje dźwiękiem i informacją na ekranie. Aby odsłuchać wiadomość głosową, należy kliknąć na dowolny guzik i wybudzić urządzenie, a następnie przesunąć palcem do momentu, aż na ekranie pojawi się ekran z napisem „Wiadomości”, na który należy kliknąć. W kolejnym kroku należy nacisnąć żółtą ikonę z głośnikiem. Gotowe!

Jak zrobić zdjęcie?

Aby skorzystać z aparatu fotograficznego w smartwatchu LocoWatch Video, w pierwszej kolejności należy kliknąć w dowolny guzik i wybudzić zegarek. Następnie należy przesunąć palcem do ekranu z napisem „Aparat” i kliknąć tę funkcję.

W celu wykonania fotografii naciśnij kółko z ikoną aparatu. Zdjęcie zapisze się automatycznie w galerii.

Jak przejść do galerii?

Aby obejrzeć zdjęcia wykonane smartwatchem, po wybudzeniu zegarka dowolnym przyciskiem, z przesuwanego menu należy kliknąć w ekran z napisem „Galeria”. Następnie należy wybrać interesujące nas zdjęcie klikając na jego nazwę, a następnie „podgląd”.

Za pomoc przycisku „Skasuj” możesz usunąć zdjęcie z galerii.

Jak ustawić jasność w smartwatchu LocoWatch Video?

Ustawienie jasności pozwala na dopasowanie poziomu jasności ekranu do aktualnych warunków oświetleniowych. Aby zegarek nie oślepiał w nocy, ustaw jak najniższy poziom jasności. W pełnym słońcu ekran zegarka będzie lepiej widoczny, gdy jasność będzie maksymalna. Zwiększenie jasności ekranu powoduje także zwiększenie zużycia baterii.

Aby zmienić jasność:

  1. Odnajdź w menu aplikację Ustawienia.
  2. Przewiń palcem w dół, aż znajdziesz opcję Jasność ekranu oraz dotknij ją palcem.
  3. Dotknij w dowolnym miejscu, aby zwiększyć jasność ekranu. Po osiągnięciu maksymalnego poziomu jasności ponowne dotknięcie spowoduje przywrócenie minimalnego poziomu jasności.

Czy zegarek można zrestartować?

Tak, urządzenie można zrestartować.

Gdyby urządzenie nie mogło odnaleźć sieci GSM, ustanowić połączenia z Internetem zalecane jest zrestartowanie systemu.

  1. Odnajdź w menu aplikację Ustawienia.
  2. Przewiń palcem w dół, aż znajdziesz opcję Restart oraz dotknij ją palcem.
  3. Na ekranie wyświetli się okienko z prośbą o potwierdzenie operacji. Wybierz OK, aby zrestartować lub Anuluj, by zrezygnować.
  4. Urządzenie wyłączy się i włączy ponownie.

Jak ustawić datę i godzinę w smartwatchu LocoWatch Video?

Data i godzina w urządzeniu jest ustawiana automatycznie w trakcie konfiguracji z usługą Bezpieczna Rodzina lub przy użyciu sieci komórkowej. Gdyby jednak nie ustawiła się ona poprawnie lub w przypadku takiej potrzeby można zmienić ją ręcznie.

Aby zmienić ręcznie datę lub godzinę:

  1. Odnajdź w menu aplikację Ustawienia.
  2. Przewiń palcem w dół, aż znajdziesz pozycję Więcej oraz dotknij ją palcem.
  3. Przewiń palcem w dół, aż znajdziesz pozycję Data i godzina oraz dotknij ją palcem.
  4. Odznacz opcję automatycznej daty i godziny.
  5. Wybierz Data, ustaw właściwą datę, a następnie wybierz Gotowe.
  6. Wybierz Godzina, ustaw właściwą godzinę, a następnie wybierz Gotowe.

Możesz także ustawić ręcznie strefę czasową lub zaznaczyć automatyczny wybór strefy.

Jak dodać sieć Wi-Fi do zegarka?

Dzięki wbudowanemu modułowi Wi-Fi, urządzenie widzi sieci w okolicy w celu zwiększenia dokładności lokalizacji w budynkach. Zalecamy także łączenie zegarka z zaufanymi sieciami, dzięki czemu można uzyskać stabilne połączenie wideo.

Aby połączyć się z siecią Wi-Fi:

  1. Odnajdź w menu aplikację Ustawienia.
  2. Wybierz pozycję Wi-Fi.
  3. Włącz moduł przy użyciu przełącznika w prawym górnym rogu ekranu. W lewym górnym rogu wyświetli się Wł.
  4. Na liście dostępnych sieci odnajdź znaną Ci sieć i dotknij ją palcem.
  5. Przewiń palcem po ekranie, aż zobaczysz pole opisane jako Hasło oraz dotknij je.
  6. Przy użyciu wyświetlonej klawiatury wirtualnej wprowadź hasło. Użyj przycisku:
    • aby skasować ostatni znak
    • aby przełączyć się pomiędzy cyframi, literami oraz znakami specjalnymi
    • aby włączyć lub wyłączyć kapitaliki
    • aby zatwierdzić wpisany tekst
    • przewijaj listę znaków w górę lub dół używając palca
  7. Jeśli masz wątpliwość, czy wprowadzone hasło jest poprawne, zaznacz ptaszek opisany jako Pokaż hasło. Uwaga, upewnij się, że nikt postronny nie widzi hasła.
  8. Po wpisaniu hasła wybierz Połącz.
  9. Jeśli wprowadzone hasło jest poprawne urządzenie połączy się z siecią na liście wyświetli się informacja Połączono, a urządzenie będzie jej używać w celu transmisji danych.

    Na pasku stanu wyświetli się także ikona Wi-Fi sygnalizująca siłę sygnału w skali 1-4 (1 – słaby sygnał, 4 – pełny sygnał).

    Jeśli wprowadzone hasło jest niepoprawne, na liście wyświetli się informacja Problem z uwierzytelnianiem. Aby wpisać hasło jeszcze raz, wybierz daną sieć na liście, a następnie wybierz Zapomnij. Następnie powtórz proces łączenia z Wi-Fi.

    Uwaga! Włączony moduł Wi-Fi może zwiększyć zużycie baterii.

Usługa

Jak pobrać aplikację mobilną?

Z usługi Gdzie Jest Dziecko możesz korzystać za pomocą aplikacji mobilnej, której pobranie jest darmowe. Aplikacja Bezpieczna Rodzina dostępna jest na telefony z systemem operacyjnym:

  • Android w wersji 4.1 i nowszymi
  • iOS w wersji 11.0 i nowszymi

Aby pobrać aplikację Bezpieczna Rodzina wejdź do:

  • sklepu Play (dla telefonów z Androidem): https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.locon.gjd&hl=pl
  • App Store dla telefonów z iOS: https://apps.apple.com/pl/app/bezpieczna-rodzina/id433142827?l=pl
-

Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usług bezpośrednio z Twojego telefonu.

Czy żeby korzystać z aplikacji muszę podpisać dodatkową umowę z operatorem?

Aby korzystać z aplikacji nie trzeba podpisywać żadnych dodatkowych umów.

Jakich uprawnień potrzebuje aplikacja by działać poprawnie?

Aplikacja nie wymaga wyrażenia zgód. Opcjonalnie można wyrazić zgodę na dodanie numeru zegarka do książki telefonicznej oraz lokalizację przy dodawaniu strefy.

Czy do korzystania z aplikacji konieczne jest wyrażenie zgody na dostęp do aplikacji i położenia (GPS)?

Do korzystania z aplikacji nie jest konieczne wyrażenie zgody na dostęp aplikacji do położenia (GPS).

Po co mi pakiet Bezpieczna Rodzina?

Pakiet Bezpieczna Rodzina pozwala na pełne korzystanie z funkcjonalności urządzeń zarówno przez aplikację mobilną, jak i serwis WWW. Gwarantuje on także wykonywanie bezpiecznych połączeń, lokalizowanie, definiowanie stref bezpieczeństwa, korzystanie z funkcji SOS oraz ustawianie powiadomień. To także gwarancja pomocy, serwisu oraz pewność, że przechowywane dane są całkowicie bezpieczne.

W jaki sposób w zegarku włączyć automatyczną lokalizację?

Aby włączyć i ustawić automatyczną lokalizację należy zalogować się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz wpisać hasło. Następnie z „listy Bliskich” wybrać zegarek LocoWatch Video i kliknąć „Więcej”. W kolejnym kroku wybieramy „Ustawienia lokalizacji” – tu pojawia nam się możliwość dopasowania pod własne preferencje częstotliwości lokalizowania – aby ją dokładnie określić wystarczy odpowiednio przesunąć suwak.

Czy funkcja nasłuchu korzysta z minut dostępnych w pakiecie?

Korzystając z funkcji nasłuchu i odbierając połączenie przychodzące z urządzenia, automatycznie zmniejsza się ilość dostępnych minut w pakiecie. W zależności od tego, jak długo uruchomiony będzie nasłuch otoczenia – tyle minut zostanie odjęte z minut dostępnych w usłudze.

Opłaty

Jaki jest całkowity koszt usługi?

Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:

Pakiety Bezpieczna Rodzina

Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.

*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.

Aplikacja mobilna na smartfonie

Najczęściej zadawane pytania

Jak dodać strefę bezpieczeństwa?

Aby dodać i ustawić własną strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
  3. Wybierz „Dodaj Strefę”.
  4. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz jej adres lub dotknij wybrane miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!
  5. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.

Gdy Twój bliski pojawi się w wyznaczonej strefie lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją.

Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?

Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
  3. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć i kliknij w ikonę ustawień
  4. W prawym górnym rogu kliknij w ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.

Jak sprawdzić historię lokalizacji?

Historię lokalizacji sprawdzisz w 3 prostych krokach:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i kliknij w ikonę „Historia”
  3. Wybierz dzień, który Cię interesuje.
  4. Sprawdź, gdzie był i którędy poruszał się Twój bliski. Możesz to zrobić na kilka sposobów — odtwarzając kolejne miejsca, klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.

Jak pobrać aplikację mobilną?

Aplikacja Bezpieczna Rodzina dostępna jest na telefony z systemem Android oraz iOS.

Aplikację Bezpieczna Rodzina pobierzesz na swój telefon za darmo.

Funkcje aplikacji Bezpieczna Rodzina

Jak włączyć automatyczną lokalizację?

Aby ustawić automatyczną lokalizację w aplikacji Bezpieczna Rodzina:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz zegarek LocoWatch Video i kliknij „Więcej”
  3. Wybierz „Ustawienia lokalizacji” i dopasuj częstotliwość lokalizowania pod własne preferencje.

Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia o niskim stanie baterii w smartwatchu?

Aby otrzymywać powiadomienia, kiedy poziom baterii w smartwatchu LocoWatch Video spadnie poniżej 15%:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Za pomocą ikony w lewym górnym rogu rozwiń pasek Menu.
  3. Wybierz kolejno pola „Ustawienia” i „Powiadomienia” i zaznacz lub odznacz wybrane przez siebie możliwości.

W jaki sposób dodać kontakty do książki telefonicznej?

Aby dodać numery telefonu bliskich do książki telefonicznej smartwatcha:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz dodać nowe kontakty.
  3. W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej”
  4. Wybierz podpunkt „Kontakty” i dodaj numer za pomocą krzyżyka znajdującego się w prawym dolnym rogu.

Klikając na dodany kontakt można edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem, zmienić kolejność kontaktów na zegarku.

Uwaga! Na smartwatch mogą dzwonić tylko osoby dodane do książki telefonicznej urządzenia (maksymalnie 10 osób).

W jaki sposób uruchomić funkcję nasłuchu?

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz uruchomić funkcję nasłuchu
  3. W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej”, wybierz „Nasłuch”, a następnie kliknij „Nasłuchuj zegarek”
  4. Odbierz połączenie od zegarka i sprawdź, co dzieje się z Twoim bliskim.

W jaki sposób korzystać z funkcji czatu?

Aby nagrać lub odtworzyć dźwięki z chatu głosowego:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz uruchomić chat głosowy.
  3. W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Chat”.
  4. Odtwórz dźwięki otrzymane od bliskiego lub nagraj swoje przytrzymując ikonę mikrofonu.

Z jaką dokładnością zobaczę, gdzie jest bliski?

Dokładność lokalizacji zależy od źródła namierzania, z którym w danej chwili połączy się zegarek. Bezpieczna Rodzina gwarantuje wysokiej jakości połączenia GPS, GSM oraz Wi-Fi. Dokładność lokalizacji w przypadku GPS wynosi od 10 do 20 metrów, Wi-Fi określa położenie zegarka w przedziale 50-100 metrów, a BTS od 200 do 2000 metrów. Lokalizacja GPS możliwa jest jedynie w otwartej przestrzeni, ponieważ sygnał z satelity nie jest w stanie namierzyć urządzenia znajdującego się w konkretnym miejscu w budynku. Dzięki karcie SIM jednak jesteśmy w stanie podać przybliżoną lokalizację BTS. Lokalizacja BTS uruchamiana jest na życzenie Klienta.

Jak dodać strefę bezpieczeństwa?

Aby dodać i ustawić własną strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
  3. Wybierz „Dodaj Strefę”.
  4. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz jej adres lub dotknij wybrane miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!
  5. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.

Gdy Twój bliski pojawi się w wyznaczonej strefie lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją.

Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?

Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
  3. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć i kliknij w ikonę ustawień
  4. W prawym górnym rogu kliknij w ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.

Jak sprawdzić historię lokalizacji?

Historię lokalizacji sprawdzisz w 3 prostych krokach:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i kliknij w ikonę „Historia”
  3. Wybierz dzień, który Cię interesuje.

Sprawdź, gdzie był i którędy poruszał się Twój bliski. Możesz to zrobić na kilka sposobów — odtwarzając kolejne miejsca, klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.

Jak zablokować połączenia przychodzące na urządzenie?

Jeśli chcesz zablokować możliwość odbierania połączeń na smartwatchu (np. kiedy Twoje dziecko jest w szkole, czy na zajęciach dodatkowych):

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz zablokować połączenia.
  3. W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej” i wybierz „Blokuj połączenia”
  4. Zaznacz opcję „Blokuj połączenia przychodzące na urządzenie ” i określ godziny, w których połączenia będą blokowane.

Jak ustawić budzik?

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz nastawić budzik.
  3. W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej” i wybierz „Budzik”.
  4. Kliknij „Dodaj budzik”, wybierz częstotliwość, godzinę i kliknij „Zapisz”.

Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina?

Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.

Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!

Ile kosztuje przedłużenie/kontynuacja usługi Bezpieczna Rodzina?

Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:

Pakiety Bezpieczna Rodzina

Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.

*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.

Gdzie mogę wykupić przedłużenie pakietu Bezpieczna Rodzina?

Kiedy pakiet się skończy, możesz przedłużyć go na kilka sposobów:

Gdzie znajdę kod Bezpieczna Rodzina?

Kod Bezpieczna Rodzina przychodzi na Twoją skrzynkę e-mail z adresu pakiet@bezpiecznarodzina.pl o tytule „Twój kod pakietu Bezpieczna Rodzina” oraz smsem z numeru 8082 na numer osoby zamawiającej.

Kiedy wprowadzić kod Bezpieczna Rodzina przy pierwszej aktywacji urządzenia?

Aplikacja pyta o kod podczas dodawania urządzenia do usługi:

  • Zaloguj się do aplikacji podając swój numer telefonu oraz hasło
  • Po uruchomieniu aplikacji z paska w lewym górnym rogu rozwiń MENU i wybierz opcję „Moje pakiety”
  • Zjedź na dół, wybierz urządzenie któremu chcesz przedłużyć pakiet, kliknij więcej, kliknij „mam kod i chcę aktywować”, wprowadź kod.
  • Gotowe!

Aplikacja na stronie www

Najczęściej zadawane pytania

Jak zmienić numer telefonu rodzica?

Aby zmienić numer telefonu Rodzica wystarczy wykonać kilka prostych kroków:

  1. Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Rozwiń menu w prawym górnym rogu strony i wybierz ”Moje konto”:
  3. Przy dotychczasowym numerze wybierz opcje „Zmień numer”:
  4. Z nowego numeru telefonu wyślij podany na ekranie kod aktywacji i poczekaj chwilę - po weryfikacji numeru telefonu zobaczysz nowe dane na ekranie:

Pamiętaj, że po zmianie numeru telefonu Rodzica Twoi Bliscy muszą ponownie wyrazić zgodę na lokalizowanie dla Twojego nowego numeru.

Jak sprawdzić historię lokalizacji?

Aby sprawdzić historię lokalizacji:

  1. Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Po lewej stronie wybierz Bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i przy buttonie „Lokalizuj” wybierz ikonę „Historia”:
  3. Za pomocą strzałek (prawo, lewo) wybierz dzień, który Cię interesuje:

Teraz sprawdź, gdzie był, i jak się poruszał Twój Bliski.

Jak dodać strefę bezpieczeństwa?

Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami:

  1. Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Wybierz z górnego menu „Strefy”

    Wybierz ikonę „+”:

  3. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub wyznacz go za pomocą mapy, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą prostokątów od 500 m do 5 km. Kliknij „Dalej”.
  4. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego Bliskiego zaznacz wybraną opcję i kliknij „Zapisz”.

Teraz gdy Twój Bliski przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją!

Jak usunąć strefę bezpieczeństwa

Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Wybierz z górnego menu „Strefy”:
  3. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć a następnie kliknij w ikonę kosza („usuń strefę”):

Aby usunąć kolejną strefę postępuj zgodnie z instrukcją powyżej.

Funkcje aplikacji Bezpieczna Rodzina

Jak sprawdzić historię lokalizacji?

Aby sprawdzić historię lokalizacji:

  1. Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Po lewej stronie wybierz Bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i przy buttonie „Lokalizuj” wybierz ikonę „Historia”:
  3. Za pomocą strzałek (prawo, lewo) wybierz dzień, który Cię interesuje:

Teraz sprawdź, gdzie był, i jak się poruszał Twój Bliski.

Jak dodać strefę bezpieczeństwa?

Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami:

  1. Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Wybierz z górnego menu „Strefy”

    Wybierz ikonę „+”:

  3. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub wyznacz go za pomocą mapy, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą prostokątów od 500 m do 5 km. Kliknij „Dalej”.
  4. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego Bliskiego zaznacz wybraną opcję i kliknij „Zapisz”.

Teraz gdy Twój Bliski przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją!

Jak usunąć strefę bezpieczeństwa

Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Wybierz z górnego menu „Strefy”:
  3. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć a następnie kliknij w ikonę kosza („usuń strefę”):

Aby usunąć kolejną strefę postępuj zgodnie z instrukcją powyżej.

Jak dodać nowe kontakty?

Aby dodać nowy kontakt do smartwatcha:

  1. Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Wybierz z menu ikonę „Kontakty”
  3. Kliknij „Dodaj kontakt”, wpisz nową nazwę kontaktu i kliknij „Zapisz”
    1. Uwaga! Na smartwatch mogą dzwonić tylko osoby dodane do książki telefonicznej urządzenia (maksymalnie 10 osób).

Jak ustawić alarm?

Aby ustawić budzik lub inny alarm na smartwatchu:

  1. Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. W menu kliknij na ikonę przedstawiającą zegarek/budzik i wybierz „Dodaj”
  3. Ustaw dzień i godzinę alarmu i kliknij „Zapisz”

W jaki sposób zablokować połączenia?

Aby zablokować połączenia w smartwatchu:

  1. Zaloguj się na https://www.gdziejestdziecko.pl/ (prawy górny róg) używając:

    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. W menu kliknij „Więcej”, a następnie wybierz opcję „Blokuj połączenia”
  3. Zaznacz opcję „Blokuj połączenia przychodzące na zegarku GPS”, ustaw wybraną przez siebie godzinę i kliknij „Zapisz”

Gotowe! W wybranych przez Ciebie godzinach, połączenia przychodzące na zegarek zostaną zablokowane.

Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina?

Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.

Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!

Ile kosztuje przedłużenie/kontynuacja usługi Bezpieczna Rodzina?

Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:

Pakiety Bezpieczna Rodzina

Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.

*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.

Gdzie mogę wykupić przedłużenie pakietu Bezpieczna Rodzina?

Kiedy pakiet się skończy, możesz przedłużyć go na kilka sposobów:

Gdzie znajdę kod Bezpieczna Rodzina?

Kod Bezpieczna Rodzina przychodzi na Twoją skrzynkę e-mail z adresu pakiet@bezpiecznarodzina.pl o tytule „Twój kod pakietu Bezpieczna Rodzina” oraz smsem z numeru 8082 na numer osoby zamawiającej.