Cieszymy się, że wybrałeś
Bezpieczną Rodzinę

Twoje bezpieczeństwo zaczyna się tutaj.
Zrób 2 kluczowe kroki: pobierz aplikację i aktywuj urządzenie. Dzięki temu zyskasz spokój i pełną kontrolę nad funkcjami Bezpiecznej Rodziny.

Poniżej znajdziesz prostą instrukcję oraz informacje o przedłużeniu subskrypcji.

Witamy w Bezpiecznej
Rodzinie!

Zadbaj o bezpieczeństwo bliskich w 2 krokach:

1. Pobierz aplikację

2. Aktywuj urządzenie

Poniżej znajdziesz prostą instrukcję oraz informacje o przedłużeniu subskrypcji.

Jak zainstalować aplikację?

Aplikacja Bezpieczna Rodzina to centrum zarządzania Twoim urządzeniem.
Dzięki niej aktywujesz pakiet, sprawdzisz lokalizację, otrzymasz powiadomienia
i wiele więcej.

Otwórz Google Play / App Store lub zeskanuj QR kod

Wyszukaj „Bezpieczna Rodzina”

Pobierz i zainstaluj aplikację

Uruchom aplikację i zaloguj się lub załóż konto

Jak aktywować urządzenie?

Masz już aplikację? Świetnie! Teraz czas aktywować urządzenie i pakiet usług.

Krok po kroku:

Wejdź do pobranej wcześniej aplikacji

W aplikacji Bezpieczna Rodzina naciśnij przycisk “Wybierz” w polu “Chcę lokalizować urządzenie GPS.”

Zeskanuj kod QR z opakowania i wybierz w aplikacji z jakiej karty SIM chcesz korzystać.

Postępuj zgodnie z dalszą instrukcją w aplikacji.

Zobacz, jak to wygląda w praktyce:

Jak przedłużyć subskrypcję?

Jeśli subskrypcja Twojego urządzenia dobiegnie końca, zobacz jak w prosty sposób ją przedłużyć.

Wejdź na bezpiecznarodzina.pl i kliknij “Przedłuż subskrypcję”.

Wybierz urządzenie, dla którego chcesz przedłużyć subskrypcję.

Wybierz pakiet, którym jesteś zainteresowany i kliknij “Wybieram”.

Wybierz odpowiedni pakiet i kliknij „Wybieram”.

Gotowe!

Masz pytania?

Nasz konsultant przeprowadzi Cię przez instalację aplikacji i pokaże, jak łatwo aktywować lub przedłużyć subskrypcję.

(poniedzialek – piątek 8:00 – 19:00
weekendy i święta 10:00-16:00)

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Dlaczego warto korzystać z aplikacji Bezpieczna Rodzina?

To jedyna polska aplikacja, która pozwala łatwo zarządzać wszystkimi Twoimi urządzeniami – od smartwatchy dla dzieci i opasek SOS dla seniorów, po lokalizatory GPS i kamery.
Zapewnia zdalną opiekę i ochronę dzięki funkcjom takim jak: historia lokalizacji, strefy bezpieczeństwa, alerty SOS i powiadomienia – wszystko w jednym miejscu.

Czy muszę mieć kartę SIM?

Karta SIM jest zainstalowana w urządzeniu i zarejestrowana na firmę Locon sp. z o.o. dzięki czemu nie wymaga podpisywania żadnych dodatkowych umów.

Aby urządzenie działało prawidłowo, wymagana jest karta SIM. Jest ona niezbędna do wykonywania i odbierania połączeń z zegarka. Dzięki transmisji danych dostępnej na karcie SIM urządzenie może wysyłać lokalizację oraz powiadomienia o wejściu i wyjściu z wyznaczonej strefy, a także, w razie potrzeby, wysyłać sygnał SOS.

Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 91 887 10 01

Ile kosztuje kontynuacja usługi?

Cena zależy od wybranego pakietu – możesz wykupić usługę na 1, 6 lub 12 miesięcy.

Pakiet miesięczny (STARTER) dostępny jest tylko przy zakupie urządzenia. Po 30 dniach konieczne jest przejście na dłuższy plan, by nadal korzystać z aplikacji i funkcji lokalizacji.

Gdzie mogę wykupić przedłużenie pakietu Bezpieczna Rodzina?

Kiedy pakiet się skończy, możesz przedłużyć go na kilka sposobów:

– wykupując ponownie dostęp do usługi na 1*, 6 lub 12 miesięcy w sklepie Bezpieczna Rodzina na stronie https://bezpiecznarodzina.pl/pakiety-bezpieczna-rodzina
– w aplikacji Bezpieczna Rodzina
– dzwoniąc na naszą infolinię pod numer telefonu 22 511 50 39.

*Pakiet miesięczny (STARTER) dostępny jest tylko przy zakupie urządzenia. Po 30 dniach konieczne jest przejście na dłuższy plan, by nadal korzystać z aplikacji i funkcji lokalizacji.