Locon Life (BS.03) i aplikacja Bezpieczna Rodzina Sprawdź, jak korzystać z opaski GPS i dedykowanej usługi
Opaska
Najczęściej zadawane pytania
Czy z urządzenia mogą korzystać osoby niewidome?
Czy mogę do urządzenia włożyć własną kartę SIM?
Do naszych urządzeń możesz wykorzystać własną kartę NANO SIM. Należy jednak pamiętać, że:
- Karta musi być aktywna
- Karta musi posiadać środki na koncie
- Karta nie może mieć aktywnego kodu PIN
- Karta nie może posiadać blokad rodzicielskich
- Karta musi obsługiwać tryb pracy 4G, posiadać aktywny pakiet danych na internet i minuty na połączenia telefoniczne
UWAGA! Nawet podczas korzystania z własnej karty SIM, do urządzenia należy wykupić pakiet na 1,6 lub 12 miesięcy. Bez aktywnej usługi, funkcje w aplikacji Bezpieczna Rodzina nie będą działać.
Mam zasięg w swoim telefonie komórkowym, natomiast urządzenie nie ma połączenia z siecią - dlaczego?
Czy opaska SOS Locon Life jest wodoodporna?
Jak odebrać / zakończyć połączenie na opasce BS.03?
- Aby odebrać połączenie przychodzące na opaskę należy nacisnąć czerwony guzik z napisem SOS
- Aby zakończyć połączenie głosowe należy dwukrotnie nacisnąć czerwony przycisk SOS
Jak długo trzyma bateria?
Czy istnieje możliwość wymiany baterii?
Czy opaska SOS Locon Life działa za granicą?
Czy muszę mieć kartę SIM?
Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49
Ile kontaktów może znajdować się w książce telefonicznej zegarka?
W jaki sposób dodać kolejne kontakty do książki telefonicznej?
Aby dodać kolejne numery do książki telefonicznej dla opaski Locon Life:
- Kliknij na zakładkę “więcej” w nawigacji opaski
- Wybierz zakładkę “Kontakty”
- Kliknij na przycisk “dodaj” i wybierz osobę
- Klikając na dodany kontakt możesz edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem możesz zmienić kolejność kontaktów na opasce
W jaki sposób senior może wysłać powiadomienie SOS?
Aby wysłać powiadomienie SOS z opaski Locon Life należy przez ok 5 sekund przytrzymać duży czerwony przycisk z napisem SOS znajdujący się na urządzeniu. Opaska głosowo powiadomi o wysłaniu alertu. Powiadomienie alarmowe zostanie wysłane do bliskich, w tym do głównego opiekuna.
Czy senior może wysłać wiadomość głosową z opaski?
Opaska Locon Life nie posiada funkcji wysyłania wiadomości głosowych.
Funkcjonalność
Czy opaska SOS Locon Life jest wodoodporna?
Czy istnieje możliwość wymiany paska?
Jak długo trzyma bateria?
Czy istnieje możliwość wymiany baterii?
Czy opaska SOS Locon Life działa za granicą?
Czy muszę mieć kartę SIM?
Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49
Z jaką dokładnością zobaczę gdzie jest bliski?
Ile kontaktów może znajdować się w książce telefonicznej zegarka?
W jaki sposób dodać kolejne kontakty do książki telefonicznej?
Aby dodać kolejne numery do książki telefonicznej dla opaski Locon Life:
- Kliknij na zakładkę “więcej” w nawigacji opaski
- Wybierz zakładkę “Kontakty”
- Kliknij na przycisk “dodaj” i wybierz osobę
- Klikając na dodany kontakt możesz edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem możesz zmienić kolejność kontaktów na opasce
W jaki sposób mogę sprawdzić historię lokalizacji?
Aby dodać kolejne numery do książki telefonicznej opaski, należy w aplikacji Bezpieczny Senior kliknąć na zakładkę „Więcej”, następnie wybrać podpunkt „Kontakty”, a na końcu za pomocą przycisku „dodaj” wybrać osobę. Klikając na dodany kontakt można edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem, zmienić kolejność kontaktów na zegarku.
W jaki sposób senior może wysłać powiadomienie SOS?
Aby wysłać powiadomienie SOS z opaski Locon Life należy wcisnąć duży czerwony przycisk z napisem SOS znajdujący się na urządzeniu. Powiadomienie alarmowe zostanie wysłane do bliskich, w tym do głównego opiekuna. Przytrzymując czerwony przycisk SOS przez 5 sekund, oprócz wysłania powiadomienia na telefon Bliskiego, opaska automatycznie wykona połączenie do opiekuna. Należy wziąć pod uwagę, że jeśli opaska znajduje się poza zasięgiem sieci i w tym czasie użytkownik podejmie próbę wysłania SOS, operacja się nie powiedzie. Opiekun noe otrzyma powiadomienia o alercie SOS i nie zostanie nawiązane połączenie telefoniczne.
Gotowe! Powiadomienie alarmowe zostało wysłane do Twoich Bliskich, a dodatkowo do głównego opiekuna konta zostało wygenerowane połączenie telefoniczne z opaski. W przypadku odrzucenia połączenia przez opiekuna, opaska ponowi próbę połączenia do skutku. Przerwanie procedury SOS możliwe jest poprzez naciśnięcie czerwonego przycisku SOS.
Jak dodać strefę bezpieczeństwa?
Aby ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami, należy zalogować się do aplikacji, wysunąć MENU i wybrać opcję „Strefy”. Następnie wystarczy kliknąć przycisk „Dodaj strefę”, nadać jej nazwę i wpisać adres, lub dotknąć odpowiednie miejsce na mapie i dostosować wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz”, a w kolejnym, ostatnim już kroku wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.
Jak uruchomić sygnał dźwiękowy w opasce Locon Life?
Dzięki tej funkcji możesz zdalnie wywołać sygnał dźwiękowy na opasce Locon Life, co zdecydowanie ułatwi odnalezienie go w pokoju czy w łazience.
Aby wywołać sygnał dźwiękowy na opasce:
- Kliknij na zakładkę “więcej” w nawigacji opaski
- Wybierz “Odtwórz dźwięk”
Czy senior może wysłać wiadomość głosową z opaski?
Opaska Locon Life nie posiada funkcji wysyłania wiadomości głosowych.
W jaki sposób zablokować połączenia przychodzące?
W dedykowanej aplikacji Bezpieczny Senior istnieje możliwość zablokowania połączeń przychodzących na opaskę Locon Life w określonych godzinach. Wystarczy uruchomić usługę na telefonie komórkowym i kliknąć w zakładkę „Więcej” w nawigacji opaski. Następnie należy wybrać zakładkę „Blokuj połączenia”, włączyć opcję blokowania i ustawić konkretne godziny, w których połączenia przychodzące będą blokowane.
Jak ustawić budzik?
Aby ustawić budzik w opasce Locon Life, należy uruchomić dedykowaną aplikację i kliknąć na zakładkę „Więcej” w nawigacji opaski. Następnie należy wybrać zakładkę „Budzik” i kliknąć na przycisk „Dodaj” oraz ustawić godzinę budzika na zegarze. Jeżeli chcesz, by alarm powtarzał się w określone dni – kliknij je u dołu ekranu.:
Co oznacza sygnalizacja diodami w opasce Locon Life?
1. Ładowanie gdy bateria rozładowana
2. brak karty SIM lub uszkodzona karta SIM
- Czerwona dioda miga
1. niski poziom baterii
- Niebieska dioda świeci
1. Bateria naładowana
Usługa
Po co mi pakiet Bezpieczna Rodzina?
W jaki sposób w opasce SOS włączyć automatyczną lokalizację?
Jak pobrać aplikację mobilną?
- Android w wersji 4.1 i nowszymi
- iOS w wersji 11.0 i nowszymi.
Aby pobrać aplikację Bezpieczna Rodzina wejdź do:
- sklepu Play (dla telefonów z Androidem): https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.locon.gjd_senior&hl=pl
- App Store dla telefonów z iOS: https://apps.apple.com/pl/app/bezpieczny-senior/id1406365979?l=pl
Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usług bezpośrednio z Twojego telefonu.
Czy żeby korzystać z aplikacji muszę podpisać dodatkową umowę z operatorem?
Jakich uprawnień potrzebuje aplikacja by działać poprawnie?
Czy do korzystania z aplikacji konieczne jest wyrażenie zgody na dostęp do aplikacji i położenia (GPS)?
Opłaty
Jaki jest całkowity koszt usługi?
Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:
Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.
*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.
Obejrzyj wideo
Zdalny monitoring zdrowia
Jak skalibrować opaskę?
Jak zdalnie zmierzyć Ciśnienie?
Jak korzystać z Historii Pomiarów Ciśnienia?
Jak udostępnić wyniki pomiarów Ciśnienia?
Jak ustawić Alerty dla pomiarów ciśnienia?
Jak dodać powiadomienia dla pomiaru cyklicznego ciśnienia?
Jak ustawić codzienny Pomiar cykliczny ciśnienia?
Jak włączyć Tryb Holter pomiaru ciśnienia?
Jak ustawić pomiar cykliczny ciśnienia na wybrane dni?
Jak ustawić lokalizację automatyczną?
Jak lokalizować na żądanie?
Jak udostępnić historię lokalizacji?
Jak udostępnić lokalizację?
Od czego zależy dokładność lokalizacji?
Jak dodać Strefę Bezpieczeństwa?
Jak przeglądać Historię Lokalizacji?
Jak nawigować do lokalizacji Bliskiego?
Jak edytować Strefę Bezpieczeństwa?
Jak dodać urządzenie do aplikacji?
Jak dodać Kontakty telefoniczne do Opaski?
Jak wykonać połączenie głosowe z Opaską?
Jak włączyć Tryb oszczędzania baterii?
Jak wysłać alert SOS z Opaski?
Jak działa czujnik upadku?
Jak ustawić budzik dla Opaski?
Jak naładować baterię Opaski Locon Life?
Jak wykonać połączenie głosowe bezpośrednio z Opaski?
Jak dodać przypomnienie o lekach?
Jak nasłuchiwać otoczenie Opaski?
Aplikacja mobilna na smartfonie
Najczęściej zadawane pytania
Jak wykonać pomiar ciśnienia i tętna krwi?
Przed wykonaniem pomiarów ciśnienia krwi i tętna należy wykonać kalibrację urządzenia. Kalibrację możemy przeprowadzić z poziomu aplikacji. Do wykonania kalibracji opaski SOS do pomiaru ciśnienia krwi i tętna potrzebujemy ciśnieniomierz medyczny. Należy kliknąć na wybrane urządzenie, następnie ikonę serca z opisem Ciśnienie. Następnie przechodzimy przez kolejne komunikaty i postępujemy wg. nich. Jeśli kalibracja się powiedzie otrzymujemy stosowny komunikat.
Jak działa czujnik upadku w opasce Locon Life?
Opaska SOS posiada wbudowany czujnik przyspieszenia ze specjalnym algorytmem wykrywającym nagły upadek. Silny, gwałtowny ruch spowoduje wysłanie na numer telefonu Opiekuna wiadomości SMS z informacja o wykryciu upadku. Takie powiadomienie ustawione jest domyślnie i nie ma możliwości, aby zostało wyłączone.
WAŻNE! Należy pamiętać, że dynamika ruchu ręki seniora może zostać stłumiona w momencie jego próby uratowania się przed upadkiem, przez co sam upadek może nie zostać wykryty.
Zbyt częste powiadomienia o upadku
Jeśli Twój bliski jest osobą aktywną, czujnik upadku może częściej wysyłać informacje o zagrożeniu także w chwili, kiedy upadek nie nastąpił. W przypadku otrzymywania licznych powiadomień, mimo wszystko rekomendujemy bezpośredni kontakt z seniorem i upewnienie się, że wszystko jest w porządku.
W jaki sposób sprawdzić ilość wykonanych danego dnia kroków?
Zaloguj się do aplikacji, z dolnego paska wybierz opaskę Locon Life. Następnie z menu wybierz „Więcej” i „Krokomierz”. Na ekranie pojawi się ilość wykonanych dzisiaj kroków. Krokomierz jest resetowany codziennie o północy.
Jak dodać strefę bezpieczeństwa?
Aby dodać i ustawić własną strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
- Wybierz „Dodaj Strefę”.
- Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz jej adres lub dotknij wybrane miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!
- Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.
Gdy Twój bliski pojawi się w wyznaczonej strefie lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją.
Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?
Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
- Wybierz strefę, którą chcesz usunąć i kliknij w ikonę ustawień
- prawym górnym rogu kliknij w ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.
Jak sprawdzić historię lokalizacji?
Historię lokalizacji sprawdzisz w 3 prostych krokach:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i kliknij w ikonę „Historia”
- Wybierz dzień, który Cię interesuje.
- Sprawdź, gdzie był i którędy poruszał się Twój bliski. Możesz to zrobić na kilka sposobów — odtwarzając kolejne miejsca, klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.
Funkcje aplikacji Bezpieczna Rodzina
Jak włączyć automatyczną lokalizację?
Aby ustawić automatyczną lokalizację w aplikacji Bezpieczna Rodzina:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie i kliknij „Więcej”
- Wybierz „Ustawienia lokalizacji” i dopasuj częstotliwość lokalizowania pod własne preferencje.
Jak dodać strefę bezpieczeństwa?
Aby dodać i ustawić własną strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
- Wybierz „Dodaj Strefę”.
- Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz jej adres lub dotknij wybrane miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!
- Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.
Gdy Twój bliski pojawi się w wyznaczonej strefie lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją.
Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?
Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
- Wybierz strefę, którą chcesz usunąć i kliknij w ikonę ustawień
- prawym górnym rogu kliknij w ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.
Jak sprawdzić historię lokalizacji?
Historię lokalizacji sprawdzisz w 3 prostych krokach:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i kliknij w ikonę „Historia”
- Wybierz dzień, który Cię interesuje.
- Sprawdź, gdzie był i którędy poruszał się Twój bliski. Możesz to zrobić na kilka sposobów — odtwarzając kolejne miejsca, klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.
W jaki sposób dodać kontakty do książki telefonicznej?
Aby dodać numery telefonu bliskich do książki telefonicznej urządzenia:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, dla którego chcesz dodać nowe kontakty.
- W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej”
- Wybierz podpunkt „Kontakty” i dodaj numer za pomocą krzyżyka znajdującego się w prawym dolnym rogu.
Klikając na dodany kontakt można edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem, zmienić kolejność kontaktów na zegarku.
Uwaga! Na urządzenie mogą dzwonić tylko osoby dodane do książki telefonicznej urządzenia (maksymalnie 10 osób).
Z jaką dokładnością zobaczę, gdzie jest bliski?
Dokładność lokalizacji zależy od źródła namierzania, z którym w danej chwili połączy się zegarek. Bezpieczna Rodzina gwarantuje wysokiej jakości połączenia GPS, GSM oraz Wi-Fi. Dokładność lokalizacji w przypadku GPS wynosi od 10 do 20 metrów, Wi-Fi określa położenie zegarka w przedziale 50-100 metrów, a BTS od 200 do 2000 metrów. Lokalizacja GPS możliwa jest jedynie w otwartej przestrzeni, ponieważ sygnał z satelity nie jest w stanie namierzyć urządzenia znajdującego się w konkretnym miejscu w budynku. Dzięki karcie SIM jednak jesteśmy w stanie podać przybliżoną lokalizację BTS. Lokalizacja BTS uruchamiana jest na życzenie Klienta.
Jak zablokować połączenia przychodzące na urządzenie?
Jeśli chcesz zablokować możliwość odbierania połączeń na urządzeniu (np. kiedy Twoje dziecko jest w szkole, czy na zajęciach dodatkowych):
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, dla którego chcesz zablokować połączenia.
- W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej” i wybierz „Blokuj połączenia”
- Zaznacz opcję „Blokuj połączenia przychodzące na urządzenie ” i określ godziny, w których połączenia będą blokowane.
Jak ustawić budzik?
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, dla którego chcesz nastawić budzik.
- W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej” i wybierz „Budzik”.
- Kliknij „Dodaj budzik”, wybierz częstotliwość, godzinę i kliknij „Zapisz”.
Jak zlokalizować seniora w aplikacji?
Aby zlokalizować bliskiego w aplikacji Bezpieczna Rodzina:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, które chcesz zlokalizować.
- W nawigacji urządzenia kliknij na ikonę „Lokalizuj”.
- Po chwili na ekranie Twojego telefonu pojawi się lokalizacja Twojego bliskiego.
Jak zadzwonić na opaskę Locon Life?
Aby zadzwonić na urządzenie seniora:
- Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
- Wybierz urządzenie, na które chcesz zadzwonić.
- W nawigacji urządzenia kliknij na ikonę „Zadzwoń”, a następnie „Połącz”.
Uwaga! Opaska SOS Locon Life wykonuje połączenia wychodzące tylko do głównego opiekuna. Aby zadzwonić z opaski, senior powinien przez minimum 3 sekundy przytrzymać przycisk SOS.
Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina?
Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.
Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!
Ile kosztuje przedłużenie/kontynuacja usługi Bezpieczna Rodzina?
Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:
Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.
*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.
Gdzie mogę wykupić przedłużenie pakietu Bezpieczna Rodzina?
Kiedy pakiet się skończy, możesz przedłużyć go na kilka sposobów:
- wykupując ponownie dostęp do usługi na 6 lub 12 miesięcy w sklepie Bezpieczna Rodzina na stronie https://bezpiecznarodzina.pl/pakiety-bezpieczna-rodzina,
- dzwoniąc na naszą infolinię pod numer telefonu +48 91 469 60 49.
Jak dodać urządzenie do aplikacji Bezpieczna Rodzina?
Aby dodać urządzenie do aplikacji:
- pobierz na swój telefon aplikację Bezpieczna Rodzina:
- Zaloguj się do aplikacji podając swój numer telefonu oraz hasło.
- Po uruchomieniu aplikacji z paska w lewym górnym rogu rozwiń MENU i wybierz opcję „Dodaj do usługi”.
- Wybierz opcję „Chcę tylko lokalizować inne urządzenie”.
- Zeskanuj kod QR znajdujący się na spodzie pudełka od zakupionego urządzenia.
- Gotowe!
Gdzie znajdę kod Bezpieczna Rodzina?
Kod Bezpieczna Rodzina przychodzi na Twoją skrzynkę e-mail z adresu [email protected] o tytule „Twój kod pakietu Bezpieczna Rodzina” oraz smsem z numeru 8082 na numer osoby zamawiającej.
UWAGA! Kod jest wymagany jedynie przy przedłużaniu subskrypcji
Aplikacja na stronie www
Najczęściej zadawane pytania
Jak sprawdzić historię lokalizacji?
Aby sprawdzić historię lokalizacji:
- Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/
(prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Po lewej stronie wybierz Bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i przy buttonie „Lokalizuj” wybierz ikonę „Historia”:
- Za pomocą strzałek (prawo, lewo) wybierz dzień, który Cię interesuje:
Teraz sprawdź, gdzie był, i jak się poruszał Twój Bliski.
Jak dodać strefę bezpieczeństwa?
Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami:
- Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z górnego menu „Strefy”
- Wybierz ikonę „+”:
- Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub wyznacz go za pomocą mapy, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą prostokątów od 500 m do 5 km. Kliknij „Dalej”.
- Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego Bliskiego zaznacz wybraną opcję i kliknij „Zapisz”.
Teraz gdy Twój Bliski przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją!
Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?
Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z górnego menu „Strefy”:
- Wybierz strefę, którą chcesz usunąć a następnie kliknij w ikonę kosza („usuń strefę”):
Aby usunąć kolejną strefę postępuj zgodnie z instrukcją powyżej.
Funkcje aplikacji
Jak sprawdzić historię lokalizacji?
Aby sprawdzić historię lokalizacji:
- Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/
(prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Po lewej stronie wybierz Bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i przy buttonie „Lokalizuj” wybierz ikonę „Historia”:
- Za pomocą strzałek (prawo, lewo) wybierz dzień, który Cię interesuje:
Teraz sprawdź, gdzie był, i jak się poruszał Twój Bliski.
Jak dodać strefę bezpieczeństwa?
Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami:
- Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z górnego menu „Strefy”
- Wybierz ikonę „+”:
- Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub wyznacz go za pomocą mapy, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą prostokątów od 500 m do 5 km. Kliknij „Dalej”.
- Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego Bliskiego zaznacz wybraną opcję i kliknij „Zapisz”.
Teraz gdy Twój Bliski przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją!
Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?
Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:
- Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z górnego menu „Strefy”:
- Wybierz strefę, którą chcesz usunąć a następnie kliknij w ikonę kosza („usuń strefę”):
Aby usunąć kolejną strefę postępuj zgodnie z instrukcją powyżej.
Jak dodać nowe kontakty?
Aby dodać nowy kontakt do urządzenia:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- Wybierz z menu ikonę „Kontakty”
- Kliknij „Dodaj kontakt”, wpisz nową nazwę kontaktu i kliknij „Zapisz”
Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
Uwaga! Na urządzenie mogą dzwonić tylko osoby dodane do książki telefonicznej urządzenia (maksymalnie 10 osób).
Jak ustawić alarm?
Aby ustawić budzik lub inny alarm na urządzeniu:
- Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- W menu kliknij na ikonę przedstawiającą zegarek/budzik i wybierz „Dodaj”
- Ustaw dzień i godzinę alarmu i kliknij „Zapisz”
W jaki sposób zablokować połączenia?
Aby zablokować połączenia w urządzeniu:
- Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
- W menu kliknij „Więcej”, a następnie wybierz opcję „Blokuj połączenia”
- Zaznacz opcję „Blokuj połączenia przychodzące na zegarku GPS”, ustaw wybraną przez siebie godzinę i kliknij „Zapisz”
Gotowe! W wybranych przez Ciebie godzinach, połączenia przychodzące na urządzenie zostaną zablokowane.
Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina??
Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.
Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!
Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina?
Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.
Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!
Ile kosztuje przedłużenie/kontynuacja usługi Bezpieczna Rodzina?
Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:
Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.
*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.
Gdzie mogę wykupić przedłużenie pakietu Bezpieczna Rodzina?
Kiedy pakiet się skończy, możesz przedłużyć go na kilka sposobów:
- wykupując ponownie dostęp do usługi na 6 lub 12 miesięcy w sklepie Bezpieczna Rodzina na stronie https://bezpiecznarodzina.pl/pakiety-bezpieczna-rodzina,
- dzwoniąc na naszą infolinię pod numer telefonu +48 91 469 60 49.
Gdzie znajdę kod Bezpieczna Rodzina?
Kod Bezpieczna Rodzina przychodzi na Twoją skrzynkę e-mail z adresu [email protected] o tytule „Twój kod pakietu Bezpieczna Rodzina” oraz smsem z numeru 8082 na numer osoby zamawiającej.
UWAGA! Kod jest wymagany jedynie przy przedłużaniu subskrypcji.