Pobierz instrukcję obsługi

Locon Life (BS.03) i Aplikacja Bezpieczny Senior Sprawdź, jak korzystać z opaski GPS i dedykowanej usługi

Opaska

Najczęściej zadawane pytania

Czy opaska SOS Locon Life jest wodoodporna?

Opaska jest odporna na zachlapania.

Jak odebrać / zakończyć połączenie na opasce BS.03?

  • Aby odebrać połączenie przychodzące na opaskę należy nacisnąć czerwony guzik z napisem SOS
  • Aby zakończyć połączenie głosowe należy dwukrotnie nacisnąć czerwony przycisk SOS

Jak długo trzyma bateria?

Wpływ na działanie baterii ma zasięg GSM, częstotliwość rozmów, czas lokalizowania i korzystania z urządzenia. W przypadku dużej aktywności, opaskę należy ładować raz dziennie.

Czy istnieje możliwość wymiany baterii?

W modelu Locon Life nie ma możliwości wymiany baterii.

Czy opaska SOS Locon Life działa za granicą?

Gwarantujemy, że sprzedawane modele działają na terenie Polski. Za granicą możliwe jest lokalizowanie urządzenia po GPS oraz odbieranie połączeń przychodzących.

Czy muszę mieć kartę SIM?

Tak – aby urządzenie działało prawidłowo, wymagana jest karta SIM. Jest ona niezbędna do odbierania. Dzięki transmisji danych dostępnej na karcie SIM urządzenie może wysyłać lokalizację oraz powiadomienia o wejściu i wyjściu z wyznaczonej strefy, a także, w razie potrzeby, wysyłać sygnał S.O.S Karta SIM jest zainstalowana w urządzeniu i zarejestrowana na firmę Locon SP. z o.o. dzięki czemu nie wymaga podpisywania żadnych dodatkowych umów.

Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49

Ile kontaktów może znajdować się w książce telefonicznej zegarka?

W książce telefonicznej opaski Locon Life może znajdować się maksymalnie 10 zdefiniowanych kontaktów, które mogą zadzwonić na opaskę. Numer osoby namierzającej (opiekuna) zostaje dodany do książki telefonicznej automatycznie – dzieje się to podczas dodania zegarka do usługi.

W jaki sposób dodać kolejne kontakty do książki telefonicznej?

Aby dodać kolejne numery do książki telefonicznej dla opaski Locon Life:

  1. Kliknij na zakładkę “więcej” w nawigacji opaski
  2. Wybierz zakładkę “Kontakty”
  3. Kliknij na przycisk “dodaj” i wybierz osobę
  4. Klikając na dodany kontakt możesz edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem możesz zmienić kolejność kontaktów na opasce

W jaki sposób senior może wysłać powiadomienie SOS?

Aby wysłać powiadomienie SOS z opaski Locon Life należy przez ok 5 sekund przytrzymać duży czerwony przycisk z napisem SOS znajdujący się na urządzeniu. Opaska głosowo powiadomi o wysłaniu alertu. Powiadomienie alarmowe zostanie wysłane do bliskich, w tym do głównego opiekuna.

Czy senior może wysłać wiadomość głosową z opaski?

Opaska Locon Life nie posiada funkcji wysyłania wiadomości głosowych.

Funkcjonalność

Czy opaska SOS Locon Life jest wodoodporna?

Opaska jest odporna na zachlapania.

Czy istnieje możliwość wymiany paska?

W opasce Locon Life istnieje możliwość wymiany paska, który to zaczepiony jest na standardowych teleskopach. Szerokość uchwytu na pasek to 18 mm.

Jak długo trzyma bateria?

Wpływ na działanie baterii ma zasięg GSM, częstotliwość rozmów, czas lokalizowania i korzystania z urządzenia. W przypadku dużej aktywności, opaskę należy ładować raz dziennie.

Czy istnieje możliwość wymiany baterii?

W modelu Locon Life nie ma możliwości wymiany baterii

Czy opaska SOS Locon Life działa za granicą?

Gwarantujemy, że sprzedawane modele działają na terenie Polski. Za granicą możliwe jest lokalizowanie urządzenia po GPS oraz odbieranie połączeń przychodzących.

Czy muszę mieć kartę SIM?

Tak – aby urządzenie działało prawidłowo, wymagana jest karta SIM. Jest ona niezbędna do odbierania. Dzięki transmisji danych dostępnej na karcie SIM urządzenie może wysyłać lokalizację oraz powiadomienia o wejściu i wyjściu z wyznaczonej strefy, a także, w razie potrzeby, wysyłać sygnał SOS Karta SIM jest zainstalowana w urządzeniu i zarejestrowana na firmę Locon SP. z o.o. dzięki czemu nie wymaga podpisywania żadnych dodatkowych umów.

Uwaga! Pamiętaj, że urządzenie działa wyłącznie z zainstalowaną przez nas kartą. Jeśli chcesz umieścić w urządzeniu własną kartę SIM, najpierw skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 469 60 49

Z jaką dokładnością zobaczę gdzie jest bliski?

Dokładność lokalizacji zależy od źródła namierzania, z którym w danej chwili połączy się urządzenie. Bezpieczna Rodzina gwarantuje wysokiej jakości połączenia GPS oraz GSM. Dokładność lokalizacji w przypadku GPS wynosi od 10 do 20 metrów, a BTS od 200 nawet do 5000 metrów. Lokalizacja GPS możliwa jest jedynie na otwartej przestrzeni, ponieważ sygnał z satelity nie jest w stanie namierzyć urządzenia znajdującego się w konkretnym miejscu w budynku. Dzięki karcie SIM jesteśmy w stanie podać przybliżoną lokalizację BTS.

Ile kontaktów może znajdować się w książce telefonicznej zegarka?

W książce telefonicznej zegarka BS.01 może znajdować się maksymalnie 10 zdefiniowanych kontaktów. Numer osoby namierzającej (opiekuna) zostaje dodany do książki telefonicznej automatycznie – dzieje się to podczas dodania zegarka do usługi.

W jaki sposób dodać kolejne kontakty do książki telefonicznej?

Aby dodać kolejne numery do książki telefonicznej dla opaski Locon Life:

  1. Kliknij na zakładkę “więcej” w nawigacji opaski
  2. Wybierz zakładkę “Kontakty”
  3. Kliknij na przycisk “dodaj” i wybierz osobę
  4. Klikając na dodany kontakt możesz edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem możesz zmienić kolejność kontaktów na opasce

W jaki sposób mogę sprawdzić historię lokalizacji?

Aby dodać kolejne numery do książki telefonicznej opaski, należy w aplikacji Bezpieczny Senior kliknąć na zakładkę „Więcej”, następnie wybrać podpunkt „Kontakty”, a na końcu za pomocą przycisku „dodaj” wybrać osobę. Klikając na dodany kontakt można edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem, zmienić kolejność kontaktów na zegarku.

W jaki sposób senior może wysłać powiadomienie SOS?

Aby wysłać powiadomienie SOS z opaski Locon Life należy wcisnąć duży czerwony przycisk z napisem SOS znajdujący się na urządzeniu. Powiadomienie alarmowe zostanie wysłane do bliskich, w tym do głównego opiekuna. Przytrzymując czerwony przycisk SOS przez 5 sekund, oprócz wysłania powiadomienia na telefon Bliskiego, opaska automatycznie wykona połączenie do opiekuna. Należy wziąć pod uwagę, że jeśli opaska znajduje się poza zasięgiem sieci i w tym czasie użytkownik podejmie próbę wysłania SOS, operacja się nie powiedzie. Opiekun noe otrzyma powiadomienia o alercie SOS i nie zostanie nawiązane połączenie telefoniczne.

Gotowe! Powiadomienie alarmowe zostało wysłane do Twoich Bliskich, a dodatkowo do głównego opiekuna konta zostało wygenerowane połączenie telefoniczne z opaski. W przypadku odrzucenia połączenia przez opiekuna, opaska ponowi próbę połączenia do skutku. Przerwanie procedury SOS możliwe jest poprzez naciśnięcie czerwonego przycisku SOS.

Jak dodać strefę bezpieczeństwa?

Aby ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami, należy zalogować się do aplikacji, wysunąć MENU i wybrać opcję „Strefy”. Następnie wystarczy kliknąć przycisk „Dodaj strefę”, nadać jej nazwę i wpisać adres, lub dotknąć odpowiednie miejsce na mapie i dostosować wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz”, a w kolejnym, ostatnim już kroku wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.

Jak uruchomić sygnał dźwiękowy w opasce Locon Life?

Dzięki tej funkcji możesz zdalnie wywołać sygnał dźwiękowy na opasce Locon Life, co zdecydowanie ułatwi odnalezienie go w pokoju czy w łazience.

Aby wywołać sygnał dźwiękowy na opasce:

  1. Kliknij na zakładkę “więcej” w nawigacji opaski
  2. Wybierz “Odtwórz dźwięk”

Czy senior może wysłać wiadomość głosową z opaski?

Opaska Locon Life nie posiada funkcji wysyłania wiadomości głosowych.

W jaki sposób zablokować połączenia przychodzące?

W dedykowanej aplikacji Bezpieczny Senior istnieje możliwość zablokowania połączeń przychodzących na opaskę Locon Life w określonych godzinach. Wystarczy uruchomić usługę na telefonie komórkowym i kliknąć w zakładkę „Więcej” w nawigacji opaski. Następnie należy wybrać zakładkę „Blokuj połączenia”, włączyć opcję blokowania i ustawić konkretne godziny, w których połączenia przychodzące będą blokowane.

Jak ustawić budzik?

Aby ustawić budzik w opasce Locon Life, należy uruchomić dedykowaną aplikację i kliknąć na zakładkę „Więcej” w nawigacji opaski. Następnie należy wybrać zakładkę „Budzik” i kliknąć na przycisk „Dodaj” oraz ustawić godzinę budzika na zegarze. Jeżeli chcesz, by alarm powtarzał się w określone dni – kliknij je u dołu ekranu.:

Co oznacza sygnalizacja diodami w opasce Locon Life?

- Czerwona dioda się świeci
1. Ładowanie gdy bateria rozładowana
2. brak karty SIM lub uszkodzona karta SIM
- Czerwona dioda miga
1. niski poziom baterii
- Niebieska dioda świeci
1. Bateria naładowana

Usługa

Po co mi pakiet Bezpieczna Rodzina?

Pakiet Bezpieczna Rodzina pozwala na pełne korzystanie z funkcjonalności urządzeń zarówno przez aplikację mobilną, jak i serwis WWW. Gwarantuje on także wykonywanie bezpiecznych połączeń, lokalizowanie, definiowanie stref bezpieczeństwa, korzystanie z funkcji SOS oraz ustawianie powiadomień. To także gwarancja pomocy, serwisu oraz pewność, że przechowywane dane są całkowicie bezpieczne.

W jaki sposób w opasce SOS włączyć automatyczną lokalizację?

Aby włączyć i ustawić automatyczną lokalizację należy zalogować się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz wpisać hasło. Następnie z „listy Bliskich” wybrać opaskę Locon Life i kliknąć „Więcej”. W kolejnym kroku wybieramy „Ustawienia lokalizacji” – tu pojawia nam się możliwość dopasowania pod własne preferencje częstotliwości lokalizowania – aby ją dokładnie określić wystarczy odpowiednio przesunąć suwak.

Jak pobrać aplikację mobilną?

Z usługi Bezpieczny Senior możesz korzystać za pomocą aplikacji mobilnej, której pobranie jest darmowe. Aplikacja Bezpieczna Rodzina dostępna jest na telefony z systemem operacyjnym:

- Android w wersji 4.1 i nowszymi
- iOS w wersji 11.0 i nowszymi.

Aby pobrać aplikację Bezpieczna Rodzina wejdź do:
- sklepu Play (dla telefonów z Androidem): https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.locon.gjd_senior&hl=pl
- App Store dla telefonów z iOS: https://apps.apple.com/pl/app/bezpieczny-senior/id1406365979?l=pl

Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usług bezpośrednio z Twojego telefonu.

Czy żeby korzystać z aplikacji muszę podpisać dodatkową umowę z operatorem?

Aby korzystać z aplikacji nie trzeba podpisywać żadnych dodatkowych umów.

Jakich uprawnień potrzebuje aplikacja by działać poprawnie?

Aplikacja nie wymaga wyrażenia zgód. Opcjonalnie można wyrazić zgodę na dodanie numeru zegarka do książki telefonicznej oraz lokalizację przy dodawaniu strefy.

Czy do korzystania z aplikacji konieczne jest wyrażenie zgody na dostęp do aplikacji i położenia (GPS)?

Do korzystania z aplikacji nie jest konieczne wyrażenie zgody na dostęp aplikacji do położenia (GPS).

Opłaty

Jaki jest całkowity koszt usługi?

Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:

Pakiety Bezpieczna Rodzina

Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.

*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.

Aplikacja mobilna na smartfonie

Najczęściej zadawane pytania

Jak wykonać pomiar ciśnienia i tętna krwi?

Przed wykonaniem pomiarów ciśnienia krwi i tętna należy wykonać kalibrację urządzenia. Kalibrację możemy przeprowadzić z poziomu aplikacji. Do wykonania kalibracji opaski SOS do pomiaru ciśnienia krwi i tętna potrzebujemy ciśnieniomierz medyczny. Należy kliknąć na wybrane urządzenie, następnie ikonę serca z opisem Ciśnienie. Następnie przechodzimy przez kolejne komunikaty i postępujemy wg. nich. Jeśli kalibracja się powiedzie otrzymujemy stosowny komunikat.

Jak działa czujnik upadku w opasce Locon Life?

Opaska SOS posiada wbudowany czujnik przyspieszenia ze specjalnym algorytmem wykrywającym nagły upadek. Silny, gwałtowny ruch spowoduje wysłanie na numer telefonu Opiekuna wiadomości SMS z informacja o wykryciu upadku. Takie powiadomienie ustawione jest domyślnie i nie ma możliwości, aby zostało wyłączone.

WAŻNE! Należy pamiętać, że dynamika ruchu ręki seniora może zostać stłumiona w momencie jego próby uratowania się przed upadkiem, przez co sam upadek może nie zostać wykryty.

Zbyt częste powiadomienia o upadku

Jeśli Twój bliski jest osobą aktywną, czujnik upadku może częściej wysyłać informacje o zagrożeniu także w chwili, kiedy upadek nie nastąpił. W przypadku otrzymywania licznych powiadomień, mimo wszystko rekomendujemy bezpośredni kontakt z seniorem i upewnienie się, że wszystko jest w porządku.

W jaki sposób sprawdzić ilość wykonanych danego dnia kroków?

Zaloguj się do aplikacji, z dolnego paska wybierz opaskę Locon Life. Następnie z menu wybierz „Więcej” i „Krokomierz”. Na ekranie pojawi się ilość wykonanych dzisiaj kroków. Krokomierz jest resetowany codziennie o północy.

Jak dodać strefę bezpieczeństwa?

Aby dodać i ustawić własną strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
  3. Wybierz „Dodaj Strefę”.
  4. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz jej adres lub dotknij wybrane miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!
  5. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.

Gdy Twój bliski pojawi się w wyznaczonej strefie lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją.

Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?

Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
  3. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć i kliknij w ikonę ustawień
  4. prawym górnym rogu kliknij w ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.

Jak sprawdzić historię lokalizacji?

Historię lokalizacji sprawdzisz w 3 prostych krokach:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i kliknij w ikonę „Historia”
  3. Wybierz dzień, który Cię interesuje.
  4. Sprawdź, gdzie był i którędy poruszał się Twój bliski. Możesz to zrobić na kilka sposobów — odtwarzając kolejne miejsca, klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.

Jak pobrać aplikację mobilną?

Aplikacja Bezpieczna Rodzina dostępna jest na telefony z systemem Android oraz iOS.

Aplikację Bezpieczna Rodzina pobierzesz na swój telefon za darmo.

Funkcje aplikacji Bezpieczna Rodzina

Jak włączyć automatyczną lokalizację?

Aby ustawić automatyczną lokalizację w aplikacji Bezpieczna Rodzina:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie i kliknij „Więcej”
  3. Wybierz „Ustawienia lokalizacji” i dopasuj częstotliwość lokalizowania pod własne preferencje.

Jak dodać strefę bezpieczeństwa?

Aby dodać i ustawić własną strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
  3. Wybierz „Dodaj Strefę”.
  4. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz jej adres lub dotknij wybrane miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!
  5. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.

Gdy Twój bliski pojawi się w wyznaczonej strefie lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją.

Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?

Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Z menu widocznego w lewym górnym rogu wybierz opcję „Strefy”.
  3. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć i kliknij w ikonę ustawień
  4. prawym górnym rogu kliknij w ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.

Jak sprawdzić historię lokalizacji?

Historię lokalizacji sprawdzisz w 3 prostych krokach:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i kliknij w ikonę „Historia”
  3. Wybierz dzień, który Cię interesuje.
  4. Sprawdź, gdzie był i którędy poruszał się Twój bliski. Możesz to zrobić na kilka sposobów — odtwarzając kolejne miejsca, klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu.

W jaki sposób dodać kontakty do książki telefonicznej?

Aby dodać numery telefonu bliskich do książki telefonicznej urządzenia:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz dodać nowe kontakty.
  3. W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej”
  4. Wybierz podpunkt „Kontakty” i dodaj numer za pomocą krzyżyka znajdującego się w prawym dolnym rogu.

Klikając na dodany kontakt można edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem, zmienić kolejność kontaktów na zegarku.

Uwaga! Na urządzenie mogą dzwonić tylko osoby dodane do książki telefonicznej urządzenia (maksymalnie 10 osób).

Z jaką dokładnością zobaczę, gdzie jest bliski?

Dokładność lokalizacji zależy od źródła namierzania, z którym w danej chwili połączy się zegarek. Bezpieczna Rodzina gwarantuje wysokiej jakości połączenia GPS, GSM oraz Wi-Fi. Dokładność lokalizacji w przypadku GPS wynosi od 10 do 20 metrów, Wi-Fi określa położenie zegarka w przedziale 50-100 metrów, a BTS od 200 do 2000 metrów. Lokalizacja GPS możliwa jest jedynie w otwartej przestrzeni, ponieważ sygnał z satelity nie jest w stanie namierzyć urządzenia znajdującego się w konkretnym miejscu w budynku. Dzięki karcie SIM jednak jesteśmy w stanie podać przybliżoną lokalizację BTS. Lokalizacja BTS uruchamiana jest na życzenie Klienta.

Jak zablokować połączenia przychodzące na urządzenie?

Jeśli chcesz zablokować możliwość odbierania połączeń na urządzeniu (np. kiedy Twoje dziecko jest w szkole, czy na zajęciach dodatkowych):

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz zablokować połączenia.
  3. W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej” i wybierz „Blokuj połączenia”
  4. Zaznacz opcję „Blokuj połączenia przychodzące na urządzenie ” i określ godziny, w których połączenia będą blokowane.

Jak ustawić budzik?

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz nastawić budzik.
  3. W nawigacji zegarka kliknij na ikonę „Więcej” i wybierz „Budzik”.
  4. Kliknij „Dodaj budzik”, wybierz częstotliwość, godzinę i kliknij „Zapisz”.

Jak zlokalizować seniora w aplikacji?

Aby zlokalizować bliskiego w aplikacji Bezpieczna Rodzina:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, które chcesz zlokalizować.
  3. W nawigacji urządzenia kliknij na ikonę „Lokalizuj”.
  4. Po chwili na ekranie Twojego telefonu pojawi się lokalizacja Twojego bliskiego.

Jak zadzwonić na opaskę Locon Life?

Aby zadzwonić na urządzenie seniora:

  1. Zaloguj się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz hasła.
  2. Wybierz urządzenie, na które chcesz zadzwonić.
  3. W nawigacji urządzenia kliknij na ikonę „Zadzwoń”, a następnie „Połącz”.

Uwaga! Opaska SOS Locon Life wykonuje połączenia wychodzące tylko do głównego opiekuna. Aby zadzwonić z opaski, senior powinien przez minimum 3 sekundy przytrzymać przycisk SOS.

Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina?

Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.

Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!

Ile kosztuje przedłużenie/kontynuacja usługi Bezpieczna Rodzina?

Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:

Pakiety Bezpieczna Rodzina

Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.

*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.

Gdzie mogę wykupić przedłużenie pakietu Bezpieczna Rodzina?

Kiedy pakiet się skończy, możesz przedłużyć go na kilka sposobów:

Jak dodać urządzenie do aplikacji Bezpieczna Rodzina?

Aby dodać urządzenie do aplikacji:

  • pobierz na swój telefon aplikację Bezpieczna Rodzina:
  • Zaloguj się do aplikacji podając swój numer telefonu oraz hasło.
  • Po uruchomieniu aplikacji z paska w lewym górnym rogu rozwiń MENU i wybierz opcję „Dodaj do usługi”.
  • Wybierz opcję „Chcę tylko lokalizować inne urządzenie”.
  • Zeskanuj kod QR znajdujący się na spodzie pudełka od zakupionego urządzenia.
  • Gotowe!

Gdzie znajdę kod Bezpieczna Rodzina?

Kod Bezpieczna Rodzina przychodzi na Twoją skrzynkę e-mail z adresu pakiet@bezpiecznarodzina.pl o tytule „Twój kod pakietu Bezpieczna Rodzina” oraz smsem z numeru 8082 na numer osoby zamawiającej.

UWAGA! Kod jest wymagany jedynie przy przedłużaniu subskrypcji

Aplikacja na stronie www

Najczęściej zadawane pytania

Jak sprawdzić historię lokalizacji?

Aby sprawdzić historię lokalizacji:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:

    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Po lewej stronie wybierz Bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i przy buttonie „Lokalizuj” wybierz ikonę „Historia”:
  3. Za pomocą strzałek (prawo, lewo) wybierz dzień, który Cię interesuje:

Teraz sprawdź, gdzie był, i jak się poruszał Twój Bliski.

Jak dodać strefę bezpieczeństwa?

Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Wybierz z górnego menu „Strefy”
  3. Wybierz ikonę „+”:
  4. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub wyznacz go za pomocą mapy, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą prostokątów od 500 m do 5 km. Kliknij „Dalej”.
  5. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego Bliskiego zaznacz wybraną opcję i kliknij „Zapisz”.
  6. Teraz gdy Twój Bliski przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją!

Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?

Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Wybierz z górnego menu „Strefy”:
  3. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć a następnie kliknij w ikonę kosza („usuń strefę”):

Aby usunąć kolejną strefę postępuj zgodnie z instrukcją powyżej.

Funkcje aplikacji

Jak sprawdzić historię lokalizacji?

Aby sprawdzić historię lokalizacji:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:

    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Po lewej stronie wybierz Bliskiego, dla którego chcesz sprawdzić historię lokalizacji i przy buttonie „Lokalizuj” wybierz ikonę „Historia”:
  3. Za pomocą strzałek (prawo, lewo) wybierz dzień, który Cię interesuje:

Teraz sprawdź, gdzie był, i jak się poruszał Twój Bliski.

Jak dodać strefę bezpieczeństwa?

Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Wybierz z górnego menu „Strefy”
  3. Wybierz ikonę „+”:
  4. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub wyznacz go za pomocą mapy, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą prostokątów od 500 m do 5 km. Kliknij „Dalej”.
  5. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego Bliskiego zaznacz wybraną opcję i kliknij „Zapisz”.
  6. Teraz gdy Twój Bliski przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz powiadomienie z tą informacją!

Jak usunąć strefę bezpieczeństwa?

Aby usunąć strefę bezpieczeństwa:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. Wybierz z górnego menu „Strefy”:
  3. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć a następnie kliknij w ikonę kosza („usuń strefę”):

Aby usunąć kolejną strefę postępuj zgodnie z instrukcją powyżej.

Jak dodać nowe kontakty?

Aby dodać nowy kontakt do urządzenia:

    Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:

    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  1. Wybierz z menu ikonę „Kontakty”
  2. Kliknij „Dodaj kontakt”, wpisz nową nazwę kontaktu i kliknij „Zapisz”

Uwaga! Na urządzenie mogą dzwonić tylko osoby dodane do książki telefonicznej urządzenia (maksymalnie 10 osób).

Jak ustawić alarm?

Aby ustawić budzik lub inny alarm na urządzeniu:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. W menu kliknij na ikonę przedstawiającą zegarek/budzik i wybierz „Dodaj”
  3. Ustaw dzień i godzinę alarmu i kliknij „Zapisz”

W jaki sposób zablokować połączenia?

Aby zablokować połączenia w urządzeniu:

  1. Zaloguj się na http://www.bezpiecznysenior.pl/ (prawy górny róg) używając:
    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)
  2. W menu kliknij „Więcej”, a następnie wybierz opcję „Blokuj połączenia”
  3. Zaznacz opcję „Blokuj połączenia przychodzące na zegarku GPS”, ustaw wybraną przez siebie godzinę i kliknij „Zapisz”

Gotowe! W wybranych przez Ciebie godzinach, połączenia przychodzące na urządzenie zostaną zablokowane.

Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina??

Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.

Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!

Jakie są korzyści korzystania z aplikacji Bezpieczna Rodzina?

Bezpieczna Rodzina to pierwsza i jedyna polska aplikacja, dzięki której w bardzo prosty i szybki sposób będziesz mógł zarządzać wszystkimi urządzeniami – zarówno tymi przeznaczonymi do zdalnej opieki nad bliskimi – smartwatchem dla dziecka, opaską SOS dla seniora oraz lokalizatorem dla psa, a także tymi, których przeznaczeniem jest ochrona Twoich cennych rzeczy – kamerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadajnikiem GPS do auta, czy lokalizatorem osobistym.

Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi. Historia lokalizacji, indywidualne strefy bezpieczeństwa, powiadomienia SOS, ważne alerty i wiele innych – z nami ochrona tych, którzy są dla Ciebie ważni oraz Twoich cennych przedmiotów, jest dużo łatwiejsza!

Ile kosztuje przedłużenie/kontynuacja usługi Bezpieczna Rodzina?

Całkowity koszt usługi zależny jest od indywidualnego wyboru Pakietu Bezpieczna Rodzina. Usługę można wykupić na 1*, 6 lub 12 miesięcy:

Pakiety Bezpieczna Rodzina

Aby lokalizować urządzenie GPS wymagany jest aktywny pakiet Bezpieczna Rodzina.

*wybór pakietu STARTER na 1 miesiąc możliwy jest wyłącznie podczas zakupu urządzenia. Po upływie 30 dni, aby dalej móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i urządzenia, należy wybrać pakiet na 6 lub 12 miesięcy.

Gdzie mogę wykupić przedłużenie pakietu Bezpieczna Rodzina?

Kiedy pakiet się skończy, możesz przedłużyć go na kilka sposobów:

  1. wykupując ponownie dostęp do usługi na 6 lub 12 miesięcy w sklepie Bezpieczna Rodzina na stronie https://bezpiecznarodzina.pl/pakiety-bezpieczna-rodzina,
  2. dzwoniąc na naszą infolinię pod numer telefonu +48 91 469 60 49.

Gdzie znajdę kod Bezpieczna Rodzina?

Kod Bezpieczna Rodzina przychodzi na Twoją skrzynkę e-mail z adresu pakiet@bezpiecznarodzina.pl o tytule „Twój kod pakietu Bezpieczna Rodzina” oraz smsem z numeru 8082 na numer osoby zamawiającej.

UWAGA! Kod jest wymagany jedynie przy przedłużaniu subskrypcji.