ZDALNY MONITORING ZDROWIA

MOJ_OPIEKUN WHITE transparent RGB

DEDYKOWANY RATOWNIK MEDYCZNY DOSTEPNY DLA TWOICH BLISKICH
Zdrowie i bezpieczeństwo pacjenta pod stałą kontrolą 24/7

Czym jest usługa Mój Opiekun?

Mój Opiekun to usługa, która polega na zdalnym monitorowaniu parametrów zdrowia bliskiej osoby. Twój bliski otrzymuje opaskę SOS, a ty instalujesz na swoim telefonie aplikację, dzięki której masz stały dostęp do takich informacji, jak ciśnienie, saturacja, tętno czy temperatura.

Opaska wyposażona jest w GPS, przycisk SOS, czujnik upadku i ma wbudowany telefon. Na mapie w aplikacji widzisz, gdzie jest Twój bliski w czasie rzeczywistym. Senior może Cię wezwać na pomoc, a jeśli upadnie, opaska sama wyśle alarm na Twój telefon.

Jeśli stan zdrowia twoich bliskich wymaga nie tylko profilaktycznego monitoringu, ale gdy istnieje zagrożenie życia, twoja pomoc może nie wystarczyć. Warto sięgnąć po usługę Mój Opiekun Premium, dzięki której nad twoim bliskim całą dobę czuwa ratownik medyczny.

Ratownik medyczny ma dostęp do historii choroby pacjenta, przyjmowanych leków czy miejsca położenia. W sytuacjach zagrożenia życia może szybko i skutecznie wezwać pomoc pogotowia ratunkowego.

Wybierz usługę

moj-opiekun
Aktywny monitoring zdrowia bliskiego

Mój Opiekun

Mój Opiekun to usługa, do której otrzymujesz opaskę SOS. Na swoim telefonie instalujesz naszą aplikację, natomiast urządzenie przekazujesz bliskiemu seniorowi. Opaska wyposażona jest w GPS, przycisk SOS, czujnik upadku i ma wbudowany telefon.

60 zł / miesiąc

Moj Opiekun+
Opieka osobistego ratownika medycznego 24h

Mój Opiekun Premium

Usługa Mój Opiekun Premium działa z opaską SOS. Gwarantuje ona zarówno zdalną opiekę sprawowaną przez opiekuna z rodziny, jak i kontakt z ratownikiem z Centrum Medycznego w przypadku wystąpienia nagłej sytuacji zagrażającej życiu lub zdrowiu.

90 zł / miesiąc

Wybierz opaskę

Funkcja wezwania pomocy, podgląd stanu zdrowia

Opaska SOS z wyświetlaczem

599 zł

Funkcja wezwania pomocy, prosta w użyciu

Opaska SOS

399 zł

Funkcja wezwania pomocy, podgląd stanu zdrowia

Opaska SOS z wyświetlaczem

599 zł

Funkcja wezwania pomocy, prosta w użyciu

Opaska SOS

399 zł

Teleopieka dla Seniora 24/7 z Opaską Locon Life

Opaskę Locon Life wyróżnia prostota obsługi, ponieważ ma tylko dwa przyciski: pierwszy służy do wezwania pomocy, drugi do bezpośredniego nawiązania połączenia z ratownikiem w Centrum Ratownictwa Medycznego Locon lub opiekunem.

Opaska wykryje upadek, zmierzy ciśnienie i puls, a dzięki GPS zawsze wskaże precyzyjną lokalizację bliskiego.

Ratownik medyczny kontaktuje się z użytkownikiem opaski natychmiast po otrzymaniu sygnału SOS, a w razie potrzeby skieruje na miejsce pogotowie ratunkowe.

Opaska bezpieczeństwa SOS Locon Life Plus

Opaska Locon Life Plus jest dedykowana dla osób, które lepiej radzą sobie z obsługą nowoczesnych urządzeń. Opaskę wyposażyliśmy w wyświetlacz i jeden przycisk sterujący, dzięki któremu Twój bliski będzie mógł sam dokonać pomiarów ciśnienia, saturacji i temperatury.
DEDYKOWANY RATOWNIK MEDYCZNY DOSTĘPNY DLA TWOICH BLISKICH

Jak to działa?

Usługa Mój Opiekun Premium polega na udzielaniu profesjonalnej pomocy osobom, które potrzebują natychmiastowego wsparcia. Senior jest monitorowany poprzez inteligentną opaskę, którą nosi na nadgarstku. W przypadku alarmu wezwania pomocy SOS czy upadku, natychmiast zostaje powiadomione dedykowane Centrum Ratownictwa Medycznego Locon. Opaska dodatkowo mierzy parametry takie jak saturacja, ciśnienie krwi czy temperatura, dzięki czemu ratownik medyczny ma możliwość pełnej oceny stanu zdrowia pacjenta.

O zdarzeniu zostają powiadomione upoważnione przez pacjenta osoby, a dyżurujący ratownik w razie konieczności podejmuje decyzję o natychmiastowym wysłaniu karetki pogotowia w celu udzielenia pomocy w sytuacji zagrożenia życia.

Porównanie funkcji opasek SOS

bs.04 porownanie
bs.03 porownanie
Funkcje
Ratownik 24/7
Działający
czujnik upadku
Ciśnieniomierz
Pomiar
temperatury ciała
Alarmy SOS
Tryb Holter
Wiadomości
głosowe
Historia lokalizacji
Wysokokontrastowy wyświetlacz
Nasłuch
Pulsometr
Dzwonienie
Pomiar saturacji
Opaska Locon Life Plus
Opaska Locon Life
Opaska Locon Life Plus
Ratownik 24/7
Działający czujnik upadku
Pomiar temperatury ciała
Tryb Holter
Historia lokalizacji
Nasłuch
Dzwonienie
Ciśnieniomierz
Alarmy SOS
Wiadomości głosowe
Wysokokontrastowy wyświetlacz
Pulsometr
Pomiar saturacji
Opaska Locon Life
Ratownik 24/7
Działający czujnik upadku
Pomiar temperatury ciała
Tryb Holter
Historia lokalizacji
Nasłuch
Dzwonienie
Ciśnieniomierz
Alarmy SOS
Wiadomości głosowe
Wysokokontrastowy wyświetlacz
Pulsometr
Pomiar saturacji
APLIKACJA BEZPIECZNA I ZDROWA RODZINA
Ponad 1 milion użytkowników
aplikacji Bezpieczna i Zdrowa Rodzina
Nasza aplikacja posiada szereg funkcji, które umożliwią Ci zdalną opiekę nad bliskimi.
Od ponad dwóch dekad nieustannie rozwijamy się i inwestujemy w nowe rozwiązania.
Dołącz do nas!

Monitorowanie Twojego zdrowia jest naszym priorytetem

Nasi pacjenci zmagają się z chorobami układu krążenia, chorobami płuc czy takimi, które dotykają osoby starsze.

Dlatego skupiliśmy się na pomocy osobom z problemami sercowo-naczyniowymi (np. nadciśnieniem, arytmią, niewydolnością mięśnia sercowego) grożącymi ich przedwczesną śmiercią, której mogliby uniknąć. Pomagamy także osobom z problemami chorób płuc (przewlekła obturacyjna choroba płuc, zapalenie płuc, także związane z COVID-19), dla których stały monitoring poziomu natlenienia organizmu (saturacja), jest kluczowy.

Mogąc nadzorować parametry życiowe, także temperaturę, fakt upadku i lokalizację pacjenta, wychodzimy naprzeciw potrzebom opiekunów osób starszych i pacjentom w podeszłym wieku, którzy zmagają się z demencją, chorobą Alzheimera i innymi przypadłościami, które budzą uzasadnione obawy o stan zdrowia i/lub ich lokalizację.

monitorowanie zdrowia teleopieka

Opaska z usługą Mój Opiekun
oraz wsparciem Centrum Ratownictwa Medycznego

Dlaczego warto wybrać
nasze rozwiązania?

Wieloletnie doświadczenie

posiadamy ponad 25 lat doświadczenia w usługach
świadczonych w zakresie bezpieczeństwa rodziny

Ponad 1 mln Klientów Locon

z gamy produktów LOCON Bezpieczna Rodzina korzysta
ponad 1 mln użytkowników w całej Polsce

Nowoczesne urządzenia

posiadamy własne zaplecze informatyczne i technologiczne
umożliwiające stały rozwój aplikacji oraz urządzeń opartych
na najlepszej jakości czujnikach

Opinie użytkowników

opaska-locon-life-teleopieka-1
Zbigniew
Pacjent objęty ochroną jest monitorowany za pomocą opaski na ręku. Dyżurujący ratownik podejmuje decyzję o natychmiastowym wysłaniu karetki pogotowia w celu udzielenia pomocy w sytuacji zagrożenia życia.
opaska-locon-life-teleopieka-1
Mariusz
Witam , Waszym klientem jestem już ponad dwa lata . Jestem zadowolony ze współpracy , szczególnie moja podopieczna ( pani 88- letnia ) . Często jestem wzywany do pomocy ( najczęściej upadek ) . Państwo bardzo wyrozumiale traktujecie wszelkie zgłoszenia nawet kiedy zawiodła ładowarka . Życzę Państwu dobrego 2023 roku i wielu zadowolonych klientów .
opaska-locon-life-plus-teleopieka-1
Lidia
Ocena 10/10 Lokalizacja, pomiary ciśnienia i możliwość dzwonienia jak na telefon, super urządzenie dla mojej Mamy, Pozdrawiam serdecznie
opaska-locon-life-plus-teleopieka-1
Małgorzata
Moja mama choruje na demencje i mamy z nią różne problemy. Dzięki opasce naprawde jestem duzo spokojniejsza, jak idę do pracy to monitoruję jak się mama czuje i gdzie jest, aplikacja łatwa w obsłudze
opaska-locon-life-plus-teleopieka-1
Klient Locon
Mieszkam od mamy prawie 200 km więc bardzo daleko, musiałem jej kupić coś żeby na wszelki wypadek zawsze mogła liczyć na pomoc, wybrałem Mojego Opiekuna premium i póki co bardzo dobrze się to spisuje, samo urządzenie jest intuicyjne i aplikacja ułatwia opiekowanie się mamą na odległość, widzę np gdzie jest i jakie ma ciśnienie. Mama chce dalej być samodzielna, uważam że takie rozwiązanie jest idealne / Klient Locon
opaska-locon-life-teleopieka-1
Markiewicz K.
Dzieki opasce SOS i usłudze mój opiekun Premium do mojego ojca przyjechała karetka jak upadł ze schodów! Złamał sobie rękę gdyby pomoc nie przyszła szybko mogłoby się skończyć dużo gorzej dlatego jestem szczęśliwy że sie zdecydowałem na taki zakup, w sumie na wszelki wypadek, a jak sie okazało przydało sie to bardzo szybko!! Plus za aplikacje bo jest bardzo dobrze zrobiona łatwo wszystko można sprawdzać
opaska-locon-life-teleopieka-1
Iza B.
Moja babcia ma 90 lat i mieszka dosłownie 3 ulice ode mnie ale cały czas mówi ze chce mieszkać sama, jednak ja wiem że nie jest już tak sprawna dlatego razem z rodzicami kupiliśmy jej opaske z opieką ratownika, babcia jest bardzo szczęsliwa że ma coś takiego i sama mówi, że teraz już kompletnie nie boi sie sama mieszkać. Wszystkim koleżankom opowiada jakie to fajne że ciśnienie sobie przed snem mierzy jak już kładzie sie spac
opaska-locon-life-plus-teleopieka-1
Dorota (Warszawa)
Moja mama miała 3 lata temu złamane biodro i operację, od tego czasu nie jest już tak sprawna jak kiedyś. Wiedziałam, że muszę znaleźć jakieś rozwiązanie, bo każdy upadek może mieć dla niej fatalne skutki. Bardzo sobie cenię funkcję właśnie czujnika upadku, lokalizacji i pomiarów, ta opaska ma po prostu wszystko czego potrzebuje i starsza osoba i osoba, która się nią opiekuje
opaska-locon-life-plus-teleopieka-1
Klientka Locon
Podchodziłam do takich rozwiązań z dystansem, ale mąż się uparł żeby kupić swojej mamie, bo jest po dwóch zawałach już. I co się okazało, opaska wykryła stan przed zawałowy!! Gdyby nie szybka pomoc możliwe że teściowa miałaby kolejny zawał i nie wiadomo jak by się to skończyło!! Jestem pozytywnie zaskoczona, opaska naprawdę się przydaje i bardzo pomaga opiekować się starszą osobą
opaska-locon-life-plus-teleopieka-1
Emilia
Moja uparta mama na początku mówiła że ta opaska jej nie potrzebna ale odkąd sobie sama mierzy ciśnienie i puls, przychodzą jej powiadomienia że ma o danej godzinie wziać lekarstwo, widzi ile kroków robi dziennie to naprawde się z niej cieszy, codziennie się stara robić te 10 tysięcy kroków i ta opaska na prawde ją mobilizuje, opaska jest świetnym prezentem i polecam wszystkim znajomym, którzy mają starszych rodziców!

Najczęściej zadawane pytania

Czym różni się usługa Mój Opiekun od Mój Opiekun Premium?

Usługa Mój Opiekun umożliwia osobie, która chce opiekować się seniorem, czy innym członkiem rodziny, zdalny monitoring zdrowia (wykonywanie pomiarów pulsu, ciśnienia, saturacji, temperatury), lokalizację, czy odbiór powiadomień o upadku i SOS. Natomiast usługa Mój Opiekun Premium gwarantuje zarówno zdalną opiekę sprawowaną przez opiekuna z rodziny, jak i kontakt z ratownikiem z Centrum Medycznego w przypadku wystąpienia nagłej sytuacji zagrażającej życiu lub zdrowiu.

Jakie są zalety usługi Mój Opiekun Premium?

Największą zaletą jest brak zmartwień o to, “kto mi pomoże, jeśli sam nie zdążę wezwać ratunku, bo stracę przytomność”. Jeśli osoba nosząca opaskę SOS będzie mieć wypadek, upadnie, użyje przycisku SOS, opaska automatycznie zaalarmuje ratownika z Centrum Medycznego, a ten w razie braku kontaktu z poszkodowanym, wezwie do niego na pomoc karetkę pogotowia.

Po co mi usługa Mój Opiekun Premium?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, kto pomoże Twojej mamie, babci, Twojemu tacie czy dziadkowi, kiedy Ty akurat będziesz zajęty lub jeśli rozładuje Ci się telefon?
Usługa Mój Opiekun Premium daje pewność, że naszemu bliskiemu w każdej sytuacji wsparcia udzieli wykwalifikowany ratownik.

W jaki sposób działa usługa Mój Opiekun Premium?

W usłudze Mój Opiekun Premium chodzi przede wszystkim o szybką pomoc w stanach zagrożenia życia.  W momencie upadku pacjenta (z utratą przytomności lub bez), czy naciśnięciu przez niego guzika SOS, opaska automatycznie łączy się z ratownikiem, który po zapoznaniu się z sytuacją podejmuje decyzję o wysłaniu karetki pogotowia i ewentualnym powiadomieniu innych służb.

Po co płacić za usługę Mój Opiekun Premium skoro pomoc można uzyskać dzwoniąc na 112?

Kiedy dzwonimy na numer 112 często musimy chwilę poczekać, czy to na zgłoszenie się odbiorcy, czy na wysłanie samej karetki. Jeśli już dodzwonimy się na 112 ratownik nie wie jak się czuje pacjent — w przypadku usługi Mój Opiekun Premium ratownik ma od razu dostęp do wyników pomiarów, listy lekarstw i adresu osoby poszkodowanej. Usługa znacznie skraca czas reakcji i przyspiesza dotarcie pomocy na czas.

Z kim dokładnie kontaktuje się opaska?

Opaska kontaktuje się bezpośrednio z profesjonalnym Centrum Medycznym, a powiadomienie o niebezpiecznym zdarzeniu (np. o upadku) zostaje dodatkowo wysłane automatycznie do opiekuna starszej osoby.

Kim są ratownicy?

Ratownicy medyczni to osoby odpowiednio przeszkolone w kwestii bezpieczeństwa, udzielania pomocy, odbierania zgłoszeń i natychmiastowego podejmowania decyzji dotyczących wysłania karetki pogotowia i powiadomienia o zdarzeniu odpowiednich służb.

Czy opaska informuje pogotowie o zmianach funkcji życiowych?

Opaska nie informuje pogotowia o zmianach funkcji życiowych, jednakże warto zaznaczyć iż w panelu pacjenta, do którego dostęp ma ratownik medyczny, widoczne są wyniki wszystkich pomiarów.

Co jeśli senior nie zdąży nacisnąć przycisku SOS?

Jeśli senior upadnie, a nie zdąży nacisnąć przycisku SOS, wbudowany w opaskę czujnik upadku wyśle alarm do Centrum Medycznego (w przypadku posiadania aktywnej usługi Mój Opiekun Premium) oraz do opiekuna. Opaska posiada także funkcję GPS oraz nasłuch otoczenia, z których o każdej porze może korzystać opiekun, co również pomaga na bieżąco sprawdzać stan zdrowia pacjenta.

Czemu miałabym podawać wrażliwe dane osoby noszącej opaskę?

Jesteśmy godną zaufania polską firmą z ponad 20-letnim doświadczeniem. Wszystkie dane przechowujemy na polskich serwerach i dbamy o to, aby były odpowiednio zabezpieczone. Gwarantujemy, że niepowołane osoby nie mają do nich dostępu.

Czy usługę ratownika medycznego realizuje placówka publiczna?

Usługę realizuje placówka niepubliczna.

W jakich województwach jest dostępna wasza usługa?

Nasza usługa dostępna jest w całej Polsce.

Jak szybko przyjedzie pogotowie po użyciu przycisku SOS?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie ponieważ na czas oczekiwania na karetkę składa się kilka czynników, takich jak miejsce zamieszkania pacjenta, czy odległość w jakiej znajdować się będzie najbliższa dostępna karetka.

Czy w przypadku wciśnięcia przez mojego bliskiego guzika SOS ja również dostanę powiadomienie, czy dostanie je tylko Centrum Medyczne?

Opiekun również otrzymuje powiadomienie o użyciu przez bliską osobę guzika SOS. Uwaga! W usłudze Mój Opiekun alert o użyciu przycisku SOS otrzymuje jedynie opiekun. Ratownik medyczny odbiera alert, kiedy mamy usługę Mój Opiekun Premium.

Czy senior może zadzwonić z opaski tylko do mnie (opiekuna), czy też do innych członków rodziny?

Jeśli senior używa podstawowego modelu opaski, może zadzwonić tylko na numer opiekuna. Jeśli jednak używa opaski SOS z wyświetlaczem, może zadzwonić do 10 osób, które wcześniej należy wpisać do książki telefonicznej w aplikacji.

Co trzeba zrobić aby uruchomić usługę Mój Opiekun Premium?

Przy zakupie urządzenia z usługą Mój Opiekun Premium, nie trzeba jej dodatkowo aktywować. Wystarczy dodać urządzenie do aplikacji (zgodnie z instrukcją obsługi), oraz uzupełnić kartę pacjenta, która zostanie przesłana elektronicznie po dodaniu urządzenia.

Czy czujnik upadku informuje ratowników?

Tak, informacja o upadku zostaje wysłana zarówno do Centrum Medycznego, jak i do opiekuna (przy aktywnej usłudze Mój Opiekun Premium).

Czy ratownik medyczny jest w stanie jakoś pomóc czy odpowiada tylko za wezwanie pogotowia?

Ratownik medyczny ocenia stan zdrowia pacjenta i odpowiada za wezwanie do niego pogotowia ratunkowego.

Czy mając rozrusznik serca mogę korzystać z takiego urządzenia?

Osoby z rozrusznikiem serca przeważnie również mogą korzystać z naszych urządzeń (chyba że pacjent ma przeciwwskazania od lekarza w posiadaniu telefonu komórkowego, opaska działa na takich samych częstotliwościach).

Dlaczego wybrać waszą usługę, a nie konkurencji?

Dla nas najważniejsze jest zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów, dlatego zawsze słuchamy ich opinii i wprowadzamy do usług ich sugestie. Nasze produkty są dopracowane w każdym najmniejszym szczególe. Nie ma ukrytych opłat, jesteśmy cenioną marką i zawsze wychodzimy naprzeciw potrzebom odbiorcy. Mamy własne biuro obsługi Klienta, które dba o to aby każda kontaktująca się z nami osoba była w pełni zadowolona.

Czy usługa Mój Opiekun Premium działa za granicą?

Usługa działa na terenie Polski.

Co zawiera cena usługi, dlaczego tyle kosztuje?

Całkowita cena zawiera urządzenie, dostęp do aplikacji dla opiekuna oraz dostęp do usługi Mój Opiekun, lub Mój Opiekun Premium, co w przypadku drugiej usługi gwarantuje natychmiastowe powiadomienie ratownika medycznego o tym, że zagrożone jest życie pacjenta. Dzięki wykupionej usłudze Mój Opiekun Premium, ratownik medyczny ma dostęp do panelu pacjenta, a co za tym idzie, do wszystkich pomiarów i stosowanych leków. (Cena zawiera już wszystkie koszty łączności, lokalizacji i nielimitowanej karty SIM)

Jak można dostać taką opaskę z usługą Mój Opiekun?

Jeśli chcą Państwo otrzymać opaskę z usługą za darmo, prosimy o kontakt z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej lub Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Państwa miejscu zamieszkania. Tam uzyskają Państwo informacje, czy Państwa gmina bierze udział w którymś z rządowych programów wsparcia seniorów i czy dostępne są nasze urządzenia.

Dla kogo opaska może być przydatna?

Opaska jest przydatna dla osób starszych, przewlekle chorych, takich, które wymagają stałej opieki. Mogą z niej także korzystać osoby w pełni samodzielne, które chcą monitorować codziennie swoje zdrowie i chcą czuć się bezpiecznie, nawet na tzw. “wszelki wypadek”.

Co jeśli pogotowie nie będzie mogło dostać się do mieszkania?

W sytuacji zagrożenia życia pacjenta pogotowie może użyć siły, by dostać się do mieszkania (np. wyważyć drzwi), lub powiadomić odpowiednie służby takie jak policja, czy straż pożarna.

Co dokładnie się dzieje po wciśnięciu SOS, jak w praktyce wygląda działanie usługi Mój Opiekun?

Kiedy pacjent przytrzymuje przez ok 5 sekund przycisk SOS, powiadomienie alarmowe z informacją, że potrzebna jest pomoc wysyłane jest na numer opiekuna oraz, przy wykupionej usłudze Mój Opiekun Premium, dociera do ratownika medycznego. Jeśli ten nie jest w stanie porozmawiać z poszkodowanym (np. ponieważ chory stracił przytomność), podejmuje decyzję o natychmiastowym wysłaniu karetki pogotowia.

Jak zareaguje opaska w przypadku nagłej utraty przytomności?

Nagła utrata przytomności najczęściej wiąże się z upadkiem pacjenta. Wtedy czujnik upadku wysyła powiadomienie alarmowe na numer opiekuna i do Centrum Ratownictwa Medycznego. Jeśli utrata przytomności nie będzie związana z upadkiem, a w ustawieniach wcześniej wybierzemy odpowiednie funkcje (np. pomiary cykliczne), jako opiekun otrzymamy informację o tym, że naszemu bliskiemu np. niebezpiecznie spada ciśnienie, tętno, czy saturacja i będziemy w stanie natychmiast wezwać do niego pomoc.

Kto jest administratorem danych osobowych?

Operatorem stron internetowych jest: Locon Sp. z o.o. (dalej: Stron Internetowych) oraz administratorem danych osobowych na potrzeby RODO, innych aktów prawnych obowiązujących w państwach członkowskich UE oraz innych przepisów odnoszących się do ochrony danych, pozyskiwanych za ich pośrednictwem jest:

Locon Sp. z o.o. Tama Pomorzańska 1, 70-030 Szczecin.

Czy trzeba podpisać umowę? Jeśli tak to na jaki czas?

Aby korzystać z naszych urządzeń i usług nie podpisujesz żadnej umowy. Wystarczy wykupić interesujący Cię pakiet: na 1, 6 lub 12 miesięcy.

Czy można przerwać świadczenie wykupionej usługi, np. w przypadku śmierci pacjenta?

W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod numerem telefonu 91 887 10 01.

Czy usługi Mój Opiekun i Mój Opiekun Premium umożliwiają kontakt z lekarzem?

Usługi nie umożliwiają bezpośredniego kontaktu z lekarzem. Stały monitoring zdrowia ułatwia jednak postawienie trafnej diagnozy i szybkie wdrożenie leczenia po wizycie u specjalisty ponieważ wszystkie wyniki pomiarów zapisują się w aplikacji i mamy do nich stały dostęp.

Czy wyniki pomiarów są wysyłane również do lekarza?

Nie, wyniki pomiarów nie są wysyłane do lekarza.

Czy dobrze rozumiem, że powiadomienie o upadku wysyłane jest do Centrum Medycznego i opiekuna w jednym czasie?

Tak, dokładnie. W usłudze Mój Opiekun Premium, opiekun i Centrum Medyczne otrzymują powiadomienie o niebezpiecznym zdarzeniu równocześnie.